Gå til innhold

Tinder spm

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skjer når likes forsvinner fra «Sendte»? Det står jo gjenstår * dager/timer, også forsvinner dem. Nulles det ut i systemet, eller kan dem fortsatt matche med meg etter at tiden er ute?

Jeg opplevde i går å få en varsel på telefonen om at jeg hadde en ny match, da jeg gikk innpå appen etter to timer var det ingen matcher der. Har prøvd alt av å restarte telefon, slette appen, oppdatere appen etc. Likevel ser jeg ingenting.

Tuller Tinder med meg, eller er det en av disse jeg har likt tidligere - men som har forsvunnet? Jeg har jo ingen under «Sendte», så det gir liksom ikke mening at jeg skal ha en ny match da? 🤷🏼‍♀️ Min siste likes forsvant på onsdag, husker det sto 6t igjen.

Anonymkode: ceecf...f99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jo være tull? Fikk nettopp denne varselen på tlf. Har jo ingen match? 
1A3AE004-F6EA-49D0-A16A-50C349FA311C.thumb.jpeg.c43afc8844cb63e1f4cad36681b4eda6.jpeg

Skrevet

.

Skrevet

Selv om match forsvinner fra sendte så er den i systemet en stund. Men angående den som forsvant etter du fikk en ny match, så kan vedkommende ha slettet deg igjen. Skjer fra tid til annen dessverre :(

Anonymkode: 9ad73...b5b

Skrevet

Hvis personen du har likt er borte fra sendte, så har personen slettet deg fra liker-oversikten sin. Da har vedkommende Tinder-abbonnement og kan se hvem som liker han/ hun. 

Anonymkode: fc056...747

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis personen du har likt er borte fra sendte, så har personen slettet deg fra liker-oversikten sin. Da har vedkommende Tinder-abbonnement og kan se hvem som liker han/ hun. 

Dette tror jeg ikke stemmer helt, for sendte ligger i akkurat 24 timer hver gang. Den funksjonen er der for at du skal kunne endre mening og sende superlike istedet for vanlig like, slik jeg har forstått det, og har ingenting med om de andre har fått deg opp ennå eller ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette tror jeg ikke stemmer helt, for sendte ligger i akkurat 24 timer hver gang. Den funksjonen er der for at du skal kunne endre mening og sende superlike istedet for vanlig like, slik jeg har forstått det, og har ingenting med om de andre har fått deg opp ennå eller ikke. 

Jeg opplevde at en jeg likte forsvant fra sendte bare 30 minutter etter at jeg likte han. Så jeg trodde han slettet meg vekk fra liker-siden sin 🤷‍♀️

Skrevet

Jeg opplevde at en jeg likte forsvant fra sendte bare 30 minutter etter at jeg likte han. Så jeg trodde han slettet meg vekk fra liker-siden sin 🤷‍♀️

Så rart. Men har du likt flere andre også? For om man liker flere så har jeg opplevd at bare noen av dem vises? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så rart. Men har du likt flere andre også? For om man liker flere så har jeg opplevd at bare noen av dem vises? 

Nei, hadde bare likt denne ene mannen. En kjekkas som jobbet som politi. Så det var min teori over her i hvert fall. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, hadde bare likt denne ene mannen. En kjekkas som jobbet som politi. Så det var min teori over her i hvert fall. 

Hmmm ja, det var rart. Skjønner godt teorien din da. Men med tanke på at alle ligger i maks 24 timer, så betyr det nok ikke automatisk at man er slettet, selv om de ikke lenger er på listen. Men akkurat i tilfellet du nevner så er det vanskelig å si hva som har hendt. Tinder snur jo bunken ganske regelmessig, så forhåpentligvis får du han opp igjen og kan gi det en ny sjanse hvis du føler for det :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

TS her
Det er det jeg antar, men jeg er usikker. Er ganske selektiv på hvem jeg liker. Klarte å like to stk med en feil, og den siste er en person jeg syns var veldig interessant. Vet at to av disse har Platinium, usikker på med han den siste jeg likte (da det ikke sto noe). Men jeg har også klart å matche med uhell med en fyr som hadde likt meg, svipet til høyre istedenfor venstre. Var rask med å fjerne matchen.

Han jeg likte godt hadde likt meg tidligere, men så turte jeg ikke å like tilbake - så jeg sletta hele tinder 🤦🏼‍♀️ Måtte begynne på nytt. Er bare redd for at det er han som har likt og fjerna matchen, men håper det er en av de to andre. Får bare vente og se om han dukker opp igjen. 

Men likes’ene lå jo der i nesten en uke, uten at noen ga respons. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men likes’ene lå jo der i nesten en uke, uten at noen ga respons. 

Men er det ikke slik at om noen liker deg, så kreves det likevel felles match for at man skal kunne starte en samtale?

(jeg har hatt Tinder i 2 mnd, så ser ikke bort ifra at det er funksjoner jeg ikke kjenner enda 😇)

Anonymkode: 42c61...99b

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men er det ikke slik at om noen liker deg, så kreves det likevel felles match for at man skal kunne starte en samtale?

(jeg har hatt Tinder i 2 mnd, så ser ikke bort ifra at det er funksjoner jeg ikke kjenner enda 😇)

Anonymkode: 42c61...99b

Ja, det stemmer. Man må matche for å starte en samtale 😊

TS

Skrevet

Ja, det stemmer. Man må matche for å starte en samtale 😊

TS

Men det jeg mente med at de ikke ga respons, var at de ikke likte tilbake 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...