AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Hei! Ny og ne så våkner jeg opp med svette/klamme legger, de er tydelig svette. Litt på magen, men minimalt. Dyne og laken er ellers helt normalt, så er vel ikke nattesvette dette? Mistenker sterkt at det kommer fra dårlige nattdrømmer, som jeg ofte opplever. Er det mulig? Eller er det nattesvette? Hadde ikke isåfall alt vært klissvått da? Anonymkode: f1e7e...d8b
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 Nattesvetten skal være uttalt, sånn at du må bytte sengetøy. det du beskriver virker normalt, jeg har mye mareritt til tider og da våkner jeg svett. Men ikke sengetøysvett 😊 Anonymkode: f2b9e...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #3 Skrevet 28. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nattesvetten skal være uttalt, sånn at du må bytte sengetøy. det du beskriver virker normalt, jeg har mye mareritt til tider og da våkner jeg svett. Men ikke sengetøysvett 😊 Anonymkode: f2b9e...0ec Ahh. Kan jeg spørre hvordan svett du våkner opp til under mareritt? Er det overalt, eller mest på leggene hos deg og? Anonymkode: f1e7e...d8b
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #4 Skrevet 28. januar 2022 Er både både på leggene/føttene, og under armer. De kroppsdelene som ligger mot hverandre på en måte. Men ofte blir mann svett på bena, når det er angstrelatert😊 når det snakkes om nattesvette, er det nødvendig å bytte sengetøy flere ganger i uken.. Anonymkode: f2b9e...0ec
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #5 Skrevet 28. januar 2022 Må man virkelig svette så mye at man må bytte sengetøy? Anonymkode: 8c18a...1e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå