Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #1 Del Skrevet 21. oktober 2005 Morfaren min er død. Han ble en gammel mann, men jeg er i sjokk allikevell. Det er så utrolig vondt å miste noen, jeg har mistet alle besteforeldrene mine. Men minnene har vi, de skal aldri dø. Hvil i fred kjære morfar. Håper du har møtt igjen mormor nå. Fra ditt kjære barnebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 21. oktober 2005 #2 Del Skrevet 21. oktober 2005 Det er vondt å miste noen man er glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. oktober 2005 #3 Del Skrevet 22. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 22. oktober 2005 #4 Del Skrevet 22. oktober 2005 det er alltid vondt å miste noen man er glad i! Uansett alder! Ta vare på hverandre i sorgen og tenk på alle gode minner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iselhek Skrevet 24. oktober 2005 #5 Del Skrevet 24. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå