Gå til innhold

Slem kjøpmann på IKEA


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg hadde en veldig ubehagelig opplevelse på IKEA-senteret i Ringsaker på lørdag. Jeg skulle kjøpe et nytt kjøleskap til kjøkkenet, og mens jeg var der så spurte jeg et av mennene som jobber der om hvilke kjøleskap han anbefaler, men istedenfor å hjelpe meg så oppførte han seg svært ondskapsfullt, han sa med meget frekk stemme: "Og du trur je vil hjølpe dey? Hah! Gløm dæ, din j*vla idiot! Je vil itte hjølpe støgge drittkjerringer som dey, og du er f*** mey støggere i trynet enn en rynkete, fæl gris!" Også spyttet han meg rett i trynet og gikk sin vei. Jeg ble rett og slett helt sjokkert da jeg opplevde dette! At det går an å være så slem! Jeg klagde til ledelsen etter denne episoden og fortalte at de har en slem mann som jobber hos dem. Har også lyst til å politianmelde denne onde IKEA-arbeideren! Har jeg rett i å politianmelde ham for det han gjorde mot meg? Er dette straffbar oppførsel? Huff, jeg kjenner det aldri vil bli noe hyggelig med framtidige IKEA-besøk igjen etter denne ubehagelige opplevelsen...

Anonymkode: 39c2f...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har dessverre litt vanskelig for å tro deg. At noen oppfører seg såpass dårlig i jobbsammenheng klarer jeg egentlig ikke å se for meg. Og du nevner ingenting om vitner. Det kryr jo av andre der. 
Er det andre grunner til at du kanskje har noe imot IKEA eller noe personlig imot en av de ansatte?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpmannen Ivar kamprad er død … han virker jo hyggelig også så dette må være tøys . 
 

Litt humor da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke normalt. Du får kontakte sjefen der, eller noe. 

Anonymkode: 69c51...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er ulovlig å sverte butikker ved å finne på historier som dette. 

Anonymkode: 727f2...ac9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...