Gå til innhold

Malin Hammersgård


J..

Anbefalte innlegg

Sunfl0wer skrev (1 time siden):

Ja,men at barn som da er under 18 år får barn er jo ikke noe nytt. Trenger ikke automatisk å være bare en negativ ting! Tror man heller skal ta ansvar for sitt eget liv og ikke blande seg så veldig mye i andre sitt.

Mens her er du,å "gatekeeper" alle og hvermannsen sine meninger om ett og alt.

Er du her kun for å kverulere i alle tråder?

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (13 minutter siden):

Mens her er du,å "gatekeeper" alle og hvermannsen sine meninger om ett og alt.

Er du her kun for å kverulere i alle tråder?

Kverrulerer ikke. Jeg sier mine meninger akkurat som alle andre her inne🙂 Bare fordi jeg ikke er enig og negativ til alt og alle som det snakkes om her inne så er jeg en kverrulant? Ok👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (19 minutter siden):

Kverrulerer ikke. Jeg sier mine meninger akkurat som alle andre her inne🙂 Bare fordi jeg ikke er enig og negativ til alt og alle som det snakkes om her inne så er jeg en kverrulant? Ok👍

Ok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (3 timer siden):

Kanskje ikke noe noen foreldre ønsker,men man kan spare seg å dømme. Det å bli mor ung,trenger ikke automatisk at livet er ødelagt. 

Helt enig! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det oppfordres til å følge L sin konto.

Så hun blir vel snart en influencer selv også,sponset barnevogn å hele sulamitten..

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (På 28.1.2022 den 10.46):

L er sikkert en flott ungdom hun,men man har jo feilet en plass når den samme "tabben" gjentar seg i 4 generasjoner.

Tenåringsgraviditet er jo faktisk ikke normen i Norge,heldigvis.

Hva er problemet? Heldige barna er som får ha besteforeldre og oldeforeldre lenge i livet.

  • Liker 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingsjel skrev (5 timer siden):

Hva er problemet? Heldige barna er som får ha besteforeldre og oldeforeldre lenge i livet.

Det er det da ingen garanti for

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvillingsjel skrev (7 timer siden):

Hva er problemet? Heldige barna er som får ha besteforeldre og oldeforeldre lenge i livet.

Det er,som nevnt over her,ingen garanti.

Og "problemet" er at ett barn (man er jo barn når man knapt har hatt 17 år i livet..) gråt av glede for å få enhjørning sengetrekk i gave for under 2 år siden,er man vel ikke helt moden for hva ett barn faktisk trenger,når man selv fortsatt er ett..

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 timer siden):

Det er,som nevnt over her,ingen garanti.

Og "problemet" er at ett barn (man er jo barn når man knapt har hatt 17 år i livet..) gråt av glede for å få enhjørning sengetrekk i gave for under 2 år siden,er man vel ikke helt moden for hva ett barn faktisk trenger,når man selv fortsatt er ett..

Man prøver vel å gjøre det beste ut av situasjonen? Her på KG skal det marineres i negativitet. Er mange gode unge mødre. Hvorfor forhåndsdømme? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Man prøver vel å gjøre det beste ut av situasjonen? Her på KG skal det marineres i negativitet. Er mange gode unge mødre. Hvorfor forhåndsdømme? 

Vanskelig å ikke dømme en 4.generasjons tenåringsforelder..

Trist.

 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (13 minutter siden):

Vanskelig å ikke dømme en 4.generasjons tenåringsforelder..

Trist.

 

Alle fortjener en sjanse. Hvem gir oss rett til å dømme 🤷‍♀️

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at vi kan holde oss for god til å diskutere en ung jentes graviditet her. Såvidt jeg vet så har vel ikke L valgt å være offentlig heller! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jolanda skrev (8 timer siden):

Det tok ikke lang tid fra denne tråden ble opprettet før Instagram var privat.. 

Er det noe rart? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

richbitch skrev (9 timer siden):

Tenker at vi kan holde oss for god til å diskutere en ung jentes graviditet her. Såvidt jeg vet så har vel ikke L valgt å være offentlig heller! 

Malin tagget henne i flere innlegg og skrev at følg gjerne Lotte. De er nok litt glad i oppmerksomhet selv om de later som de ikke er det. 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror babyen og den unge mammaen har mange rundt seg som hjelper til og støtter 😊 Mammaen min fikk også barn som 17-åring, og selvom det ikke var planlagt så er faktisk foreldrene mine fortsatt gift, og fått 4 barn tilsammen. 
 

Men det er helt surrealistisk å lese Malin skrive om at hun blir mormor, hun som er 2 år yngre enn meg, og mine barn er fortsatt små så er mange år til jeg blir bestemor 😅 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper de er i se og hør eller et annet ukeblad etter fødsel.. lett tjente kronasjer, og har jo stått frem mange ganger før å i div. tidsskrifter

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Lotte var ganske aktiv i sosiale medier en stund men det har blitt helt stille igjen fra henne. Malin er ganske aktiv om dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...