J.. Skrevet 28. januar 2022 Forfatter #21 Skrevet 28. januar 2022 Sunfl0wer skrev (1 time siden): Ja,men at barn som da er under 18 år får barn er jo ikke noe nytt. Trenger ikke automatisk å være bare en negativ ting! Tror man heller skal ta ansvar for sitt eget liv og ikke blande seg så veldig mye i andre sitt. Mens her er du,å "gatekeeper" alle og hvermannsen sine meninger om ett og alt. Er du her kun for å kverulere i alle tråder? 5 2
Gjest Sunfl0wer Skrevet 28. januar 2022 #22 Skrevet 28. januar 2022 J.. skrev (13 minutter siden): Mens her er du,å "gatekeeper" alle og hvermannsen sine meninger om ett og alt. Er du her kun for å kverulere i alle tråder? Kverrulerer ikke. Jeg sier mine meninger akkurat som alle andre her inne🙂 Bare fordi jeg ikke er enig og negativ til alt og alle som det snakkes om her inne så er jeg en kverrulant? Ok👍
J.. Skrevet 28. januar 2022 Forfatter #23 Skrevet 28. januar 2022 Sunfl0wer skrev (19 minutter siden): Kverrulerer ikke. Jeg sier mine meninger akkurat som alle andre her inne🙂 Bare fordi jeg ikke er enig og negativ til alt og alle som det snakkes om her inne så er jeg en kverrulant? Ok👍 Ok. 1
Sharp75! Skrevet 28. januar 2022 #24 Skrevet 28. januar 2022 Sunfl0wer skrev (3 timer siden): Kanskje ikke noe noen foreldre ønsker,men man kan spare seg å dømme. Det å bli mor ung,trenger ikke automatisk at livet er ødelagt. Helt enig!
J.. Skrevet 28. januar 2022 Forfatter #25 Skrevet 28. januar 2022 Det oppfordres til å følge L sin konto. Så hun blir vel snart en influencer selv også,sponset barnevogn å hele sulamitten.. 9 2
Silva Pluvialis Skrevet 4. februar 2022 #26 Skrevet 4. februar 2022 J.. skrev (På 28.1.2022 den 10.46): L er sikkert en flott ungdom hun,men man har jo feilet en plass når den samme "tabben" gjentar seg i 4 generasjoner. Tenåringsgraviditet er jo faktisk ikke normen i Norge,heldigvis. Hva er problemet? Heldige barna er som får ha besteforeldre og oldeforeldre lenge i livet. 1
Orly Skrevet 4. februar 2022 #27 Skrevet 4. februar 2022 Tvillingsjel skrev (5 timer siden): Hva er problemet? Heldige barna er som får ha besteforeldre og oldeforeldre lenge i livet. Det er det da ingen garanti for 1 1 1
J.. Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #28 Skrevet 4. februar 2022 Tvillingsjel skrev (7 timer siden): Hva er problemet? Heldige barna er som får ha besteforeldre og oldeforeldre lenge i livet. Det er,som nevnt over her,ingen garanti. Og "problemet" er at ett barn (man er jo barn når man knapt har hatt 17 år i livet..) gråt av glede for å få enhjørning sengetrekk i gave for under 2 år siden,er man vel ikke helt moden for hva ett barn faktisk trenger,når man selv fortsatt er ett.. 7 3
Sharp75! Skrevet 4. februar 2022 #29 Skrevet 4. februar 2022 J.. skrev (2 timer siden): Det er,som nevnt over her,ingen garanti. Og "problemet" er at ett barn (man er jo barn når man knapt har hatt 17 år i livet..) gråt av glede for å få enhjørning sengetrekk i gave for under 2 år siden,er man vel ikke helt moden for hva ett barn faktisk trenger,når man selv fortsatt er ett.. Man prøver vel å gjøre det beste ut av situasjonen? Her på KG skal det marineres i negativitet. Er mange gode unge mødre. Hvorfor forhåndsdømme? 2
J.. Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #30 Skrevet 4. februar 2022 Sharp75! skrev (1 time siden): Man prøver vel å gjøre det beste ut av situasjonen? Her på KG skal det marineres i negativitet. Er mange gode unge mødre. Hvorfor forhåndsdømme? Vanskelig å ikke dømme en 4.generasjons tenåringsforelder.. Trist. 8 1
Sharp75! Skrevet 4. februar 2022 #31 Skrevet 4. februar 2022 J.. skrev (13 minutter siden): Vanskelig å ikke dømme en 4.generasjons tenåringsforelder.. Trist. Alle fortjener en sjanse. Hvem gir oss rett til å dømme 🤷♀️ 1 2
Jolanda Skrevet 4. februar 2022 #32 Skrevet 4. februar 2022 Det tok ikke lang tid fra denne tråden ble opprettet før Instagram var privat.. 2 1
richbitch Skrevet 4. februar 2022 #33 Skrevet 4. februar 2022 Tenker at vi kan holde oss for god til å diskutere en ung jentes graviditet her. Såvidt jeg vet så har vel ikke L valgt å være offentlig heller!
norskehavet Skrevet 4. februar 2022 #34 Skrevet 4. februar 2022 Jolanda skrev (8 timer siden): Det tok ikke lang tid fra denne tråden ble opprettet før Instagram var privat.. Er det noe rart? 3
Jolanda Skrevet 5. februar 2022 #35 Skrevet 5. februar 2022 richbitch skrev (9 timer siden): Tenker at vi kan holde oss for god til å diskutere en ung jentes graviditet her. Såvidt jeg vet så har vel ikke L valgt å være offentlig heller! Malin tagget henne i flere innlegg og skrev at følg gjerne Lotte. De er nok litt glad i oppmerksomhet selv om de later som de ikke er det. 13 1
Zokutine Skrevet 6. februar 2022 #36 Skrevet 6. februar 2022 Jeg tror babyen og den unge mammaen har mange rundt seg som hjelper til og støtter 😊 Mammaen min fikk også barn som 17-åring, og selvom det ikke var planlagt så er faktisk foreldrene mine fortsatt gift, og fått 4 barn tilsammen. Men det er helt surrealistisk å lese Malin skrive om at hun blir mormor, hun som er 2 år yngre enn meg, og mine barn er fortsatt små så er mange år til jeg blir bestemor 😅 4
mariie Skrevet 6. februar 2022 #37 Skrevet 6. februar 2022 Tipper de er i se og hør eller et annet ukeblad etter fødsel.. lett tjente kronasjer, og har jo stått frem mange ganger før å i div. tidsskrifter 7
Litenoggod Skrevet 14. september 2023 #38 Skrevet 14. september 2023 Lotte var ganske aktiv i sosiale medier en stund men det har blitt helt stille igjen fra henne. Malin er ganske aktiv om dagen.
Sol Rampelyset Skrevet 19. september 2023 #39 Skrevet 19. september 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå