Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fritert kylling, altså take-away gatekjøkken mat står på menyen i dag, da vi får besøk som har ytret ønske om dette.

 

Skjermbilde.JPG

Anonymkode: 1abd7...bd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adobyen

Jeg skal ikke lage middag i dag, men jeg har renskåret og kvernet opp en billig FP juleribbe som jeg kjøpte veldig billig etter jul.  Kjøttdeigen må jeg finne på noe med, men ikke i dag. Jeg kunne ikke motstå fristelsen til å røre sammen litt av den til disse kjøttkakene. De blir vel spist som de er, eller som pålegg.  Ingen planer.  Nå baker jeg en omgang brød, deigen står og hever.

88196C9E-35A4-4453-894C-EE5C81304030.jpeg

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adobyen skrev (2 timer siden):

Jeg skal ikke lage middag i dag, men jeg har renskåret og kvernet opp en billig FP juleribbe som jeg kjøpte veldig billig etter jul.  Kjøttdeigen må jeg finne på noe med, men ikke i dag. Jeg kunne ikke motstå fristelsen til å røre sammen litt av den til disse kjøttkakene. De blir vel spist som de er, eller som pålegg.  Ingen planer.  Nå baker jeg en omgang brød, deigen står og hever.

88196C9E-35A4-4453-894C-EE5C81304030.jpeg

Å så deilig!💙

og ja.. til det i går.. sashimi er nydelig. Så MÅ det være gode råvarer, ikke noe å gjemme seg bak med sashimi. Koste meg🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reddet kyllingkarbonader på datosalg😃  spises med lompe👍

3978D88C-3187-41C0-AB0E-8DD23402EB10.jpeg

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toast! 

smør-skive-dijonsenep-sjikkelige chedar-nøtteskinke-løkchutney-vellagret norvegia-peppes pizzasaus-brød-smør

14juli.jpg

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pal Fungi skrev (4 timer siden):

Er det chicken noodle soup? 

Jo forsåvidt, selvkomponert av kyllingbuljongterning, vann, hvitløk, chili, tørket ingefær og anis, litt soyasaus, vårløk, rødløk, paprika.

Kokte nudlene oppi suppa og stekte kyllingfilet ved siden av🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eliens pai, min versjon av shepards pai. Kjøttdeig, løk, hvitløk, paprika og gulrot. Tomatpure og litt fløte i, og potetstappelokk med vellagret norvegia på toppen

16juli.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vært i en liten «meh» periode i forhold til mat. Ikke spist noe spesielt, mer hatt en del sop-i-hop middager 😅

Men så en oppskrift her om dagen og jeg måtte teste den ut. Står foreløpig urørt å kjøler seg ned, men det er nødt til å være godt. Jeg nekter å tro noe annet! 😋

https://www.godt.no/oppskrift/6897/bollefocaccia-med-baer

*Eneste forskjell fra oppskriften er at jeg har brukt hjemmelaga vaniljekrem.

B12ACBB1-F39F-492F-8102-CBDCC930D49C.jpeg
 

Oppdatering: 🤤🤤👌🏻👌🏻 Fantastisk!!

Endret av Ariana807
  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooooow skulle nesten ønske at husmorsskolen fortsatt fantes når jeg ser deres mat 😍 ble wienerpølse i lompe på meg i dag, føler det ikke er noe vits å legge ut bilde av det 😂

Men dere gir meg masse inspirasjon!!
Så, følger 😄

Anonymkode: a3700...c44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...