Vestlig Skrevet fredag kl. 18:30 #9081 Skrevet fredag kl. 18:30 Jukset med matkasse, men veldig god ramen med kyllingkraft, purresmør, tang, syltet knutekål og dill og konfitert kylling. 5
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:27 #9082 Skrevet fredag kl. 19:27 Tomat- og cottage cheesebasert bønne- og grønnsaksgryte med fullkornsris. Anonymkode: 5b50f...7e4 3 4
elien Skrevet i går, 15:29 #9083 Skrevet i går, 15:29 Pinsa med hvit saus, nduja, lagret norvegia, kylling kjøttdeig, søt paprika, rødløk, mozarella kubes (heter sånn ca det) og toppet med Stranda teriaky skinke. Og frosne druer med gele-pulver til desert 3
Maia70 Skrevet 1 time siden #9085 Skrevet 1 time siden Phoenix Heart skrev (31 minutter siden): Hva er det? Ser veldig godt ut.
jannihj92 Skrevet 1 time siden #9086 Skrevet 1 time siden Her har det gått i ungarsk gulasj de siste par dagene. Ikke helt autentisk da, for jeg har ikke brukt ungarsk paprikapulver, men godt ble det uansett. Jeg er et skikkelig suppe - og grytehue, så dette er midt i blinken middag for meg. Hadde rundstykke med smør på ved siden av. 4 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9087 Skrevet 1 time siden Kyllingfilet med Chorizo, tomat, paprika og hvitløk. Anonymkode: 5658f...f3e 1 1
elien Skrevet 1 time siden #9088 Skrevet 1 time siden I dag har vi testet en ny plass, og delte disse rettene. Og de bao-ene er de beste jeg har smakt noen gang, hverken hen yngste eller jeg likte dumplingsene, og kyllingretten var ok 1
Phoenix Heart Skrevet 53 minutter siden #9089 Skrevet 53 minutter siden Maia70 skrev (55 minutter siden): Hva er det? Ser veldig godt ut. Takk Det er , en blanding med sopp, søtpotet, gulrot, rødløk, paprika, squash, chorizo pølse og ost på toppen 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå