Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fiskekaker og potet-pastinakkmos. 

IMG_9386.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fisk, potet, erter og remulade. 

20251020_170035.thumb.jpg.8b923ce5d1278ba90a75ed24523e88e2.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Svin og kål-panne, Gilde svin ytrefile tynnskåret utremarinert (fra datodisken), jeg skar dem i tynne strimler, stekte på panne, hadde og i hodekål, løk, rødløk, søt paprika og gulrot

21okt25.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ovnsomelett med vårløk, matfløte, cottage cheese og rabagast. Med grønt, spekemat og rista brød. 

IMG_9391.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Pannestekt andebryst (rosa inni, sprøtt skinn), pastinakkpuré, rosenkål, syltet rødløk og en kryddersaus laget av honning, balsamico - og rødvinseddik, kraft, stjerneanis, kanel, ingefær, hvitløk og smør.

20251022_170737.thumb.jpg.1246b69f5fa0dfd14a98da9e79777aed.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

eliens pie, i bunn biffdeig, gulrot, løk, rødløk, søt paprika, tomatpure, hermetiske cherrytomat og masse krydder, potetstappelokk og forskjellige oster på toppen, hadde salat til

22okt125.jpg

22okt225.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Wraps med panert fisk, salat, agurk, vårløk og naturellyoghurt. 

IMG_9398.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Brunhilde skrev (På 20.10.2025 den 19.24):

Fisk, potet, erter og remulade. 

Ser godt ut! Hva slags poteter er det, og hvordan er de behandlet? Husker ikke å ha sett sånne før.

Skrevet

Kyllingbryst med chorizo og tomat confit, pasta og paprika saus.

IMG_20251022_215204~2.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
blasfeminist skrev (1 time siden):

Ser godt ut! Hva slags poteter er det, og hvordan er de behandlet? Husker ikke å ha sett sånne før.

Jeg kjøpte potet i løsvekt på REMA, kuttet en stor i passe båter, hadde på salt og pepper og stekte den i airfryer. 

• Liker 1
Skrevet
Brunhilde skrev (7 minutter siden):

Jeg kjøpte potet i løsvekt på REMA, kuttet en stor i passe båter, hadde på salt og pepper og stekte den i airfryer. 

Takk! Jeg har jo laget båtpoteter såklart, men overflaten på dine så superbra ut! Må kanskje få meg airfryer.

AnonymBruker
Skrevet
blasfeminist skrev (7 timer siden):

Takk! Jeg har jo laget båtpoteter såklart, men overflaten på dine så superbra ut! Må kanskje få meg airfryer.

Hvis du ikke har testet: Prøv å bruke varmluft i ovnen først - det gir bedre stekeflate på både poteter og rotgrønnsaker, særlig de er nyhøstede og mer saftspente/ vannholdige enn de blir etter litt lagring.

Anonymkode: f2f3a...a82

Skrevet
blasfeminist skrev (8 timer siden):

Jeg er av og til litt doven. 😉

Disse stekte jeg først i 10 minutter på 189, så la jeg i fiskestykkene og stekte 20 minutter til.

Du kan sikkert få samme resultat ved bruk av varmluft, men når jeg lager mat til en person er airfryer gull verd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...