elien Skrevet 10 timer siden #9021 Skrevet 10 timer siden Pulled Chicken (fra datodisken) i smørrstet brioch burger brød, med salat, tomat, bacon, chipotle maio, søt paprika og Hoff airfryer sticks med en Hoff litt hot ostet saus 1 2
jannihj92 Skrevet 10 timer siden #9022 Skrevet 10 timer siden Prøver å kvitte meg med litt fra fryseren, og fant en rød boks med mystisk innhold. Var litt vanskelig å se hva det var før det tinte, men skjønte at det var en gryte av noe slag. Da det fikk tint, skjønte jeg at dette var restene av en curry med oksekjøtt som jeg lagde for ikke såååå lenge siden. Fornøyd med det! Hadde kokt ris, salat og en usexy klatt med naturell yoghurt til. Skal begynne å merke bokser i fryseren med hva de inneholder 😅 1 1
Lucky.me Skrevet 9 timer siden #9023 Skrevet 9 timer siden Greek stifado! Ubeskrivelig god komfortmat. Her med potetpure. Langkokt oksekjøtt som bare smelter i munnen. Tok bilde av ungens porsjon, som skal selvfølgelig være uten synlig løk 🤣 https://realgreekrecipes.com/stifado/ 1 3
Frøkenfryden Skrevet 8 timer siden #9024 Skrevet 8 timer siden Samboer har laget sopprisotto med sopp og bacon på🥰 1 2
Brunhilde Skrevet 4 timer siden #9025 Skrevet 4 timer siden Kald ribbenstek med rødkål på brødskive. Kjapt, men godt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå