Frøkenfryden Skrevet 30. september #9001 Skrevet 30. september Hattings grove burgerbrød med pulled pork fra Tulip og avokado-kikertpålegg fra plantego’ som dressing. Samt spinat, agurk og rødløk. 2 3
elien Skrevet 1. oktober #9002 Skrevet 1. oktober Enkel middag, ferdig kjøpte Gilde Italenske kjøttboller (fant de i datodisken), Mutti pastasaus på glass (pimpet den litt) med gnokki, brokkoli, stekt løk og paprika 1 3
Ariana807 Skrevet 1. oktober #9003 Skrevet 1. oktober Noen dager 👌🏻👌🏻 så må jeg skryte av meg selv, for dette ble skikkelig digg 😋 Laks, dekket i en creme fraich og bitte litt fløte, i sausen hvitløk og parmesan. Grønnsaker: brokkoli, blomkål, gulrot, purreløk og champignon. Luktet skikkelig digg når det var i ovnen, og smakte veldig godt! Visuelt kunne kanskje vært bedre 😅 1 2
Munchlax Skrevet 1. oktober #9004 Skrevet 1. oktober elien skrev (På 26.9.2025 den 16.32): Flesk og duppe, med rotmos og potet, har stekt flesket i airfryeren i dag, det ble helt topp der! Blir bare stekt der fremover Husker du hvor mange grader og hvor lenge?🥰 1
jannihj92 Skrevet 1. oktober #9005 Skrevet 1. oktober Hadde en hel nakkebit av svin i fryseren! Den delte jeg opp i koteletter, brunet dem kjapt i stekepanne, og langtidsstekte dem sammen med noen slitne grønnsaker (gulrot, sellerirot, squash, løk, hvitløk og purreløk) i ildfast form under folie. Hadde hjemmelaget potet/sellerirotmos ved siden av. Kjøttet ble så mørt at jeg kunne spist det med skje! 😁 2 3
elien Skrevet 1. oktober #9006 Skrevet 1. oktober Munchlax skrev (23 minutter siden): Husker du hvor mange grader og hvor lenge?🥰 Ja, først ca 15 min på 170 grader, og til slutt ca 8 min på 240 grader. Snudde dem litt underveis. Beste måten jeg har stekt på, ikke noe fett som spruter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #9007 Skrevet 1. oktober I dag ble det wokede grønnsaker, nudler og laks med hoisinsaus toppet med koriander og peanøtter Anonymkode: c6f88...1c3 2
MarianneE Skrevet 1. oktober #9008 Skrevet 1. oktober (endret) Grønnsaksgryte med pølser. Brukte poteter, gulrøtter, kålrot, selleri, purre, vossakorv og middagspølser. Endret 1. oktober av MarianneE 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #9009 Skrevet 1. oktober Ingen tilgang på komfyr i dag, så valget sto mellom dette og Wolt. Fornuften vant. Anonymkode: 5b50f...7e4 1 4 1
elien Skrevet 2. oktober #9010 Skrevet 2. oktober Bursdags middag, vi skulle egentlig spist ute på en ny resturang som etter planen sko ha åpnet i går, men de er tydeligvis forsinket, så den middagen ute tar vi når de åpner. Så det ble indrefile av kalv (fra datodisken), med brokkoli, karamelisert løk, søt paprika, pomfri og bernes 3 3
Frøkenfryden Skrevet 2. oktober #9011 Skrevet 2. oktober Hokkaidogresskarsuppe. Har også oppi poteter, søtpotet, rødløk, hvitløk, chili og ingefær. Stavmikset med creme fraiche og matfløte. Servert med egg, persille og polarbrød. 2 1 1
elien Skrevet 3. oktober #9012 Skrevet 3. oktober Gratis lunsj fra Kvadrat kundeklubb, ble middag i dag. Kunne velge mellom 7 forskjellige retter på Egon, jeg tok Crosiant BLT, den var utrolig god! 2 2
Pawn Hearts Skrevet 4. oktober #9014 Skrevet 4. oktober Panert hysefilet (Lofoten, stekt i airfryer). Gulrøttene er pannestekt med honning og hvitløk, og jeg rørte også sammen en enkel saus av sitronsaft og smør. 4 1
elien Skrevet 4. oktober #9015 Skrevet 4. oktober Biffdeig gryte, litt hot. Med biffdeig (fra datodisken), løk, rødløk, søt paprika, gulrot, brokkoli, sølvløk og ris til 3 1
elien Skrevet 5. oktober #9016 Skrevet 5. oktober Pizza, ferdig kjøpt bunn, hen yngste og jeg ble ikke helt enige om fyll, så vi delte bunnen i 2, og laget hver vår. Jeg hadde hvit saus, nduja, lagret norvegia, mozarella kubes, biffdeig, paprika, løk og chirozo. Stekt i airfryeren. Hadde nystekt vaffel med rømme og bringebærsyltetøy fra Askim til desert 2 4 1
Frøkenfryden Skrevet 5. oktober #9017 Skrevet 5. oktober Ikke så bra dag i dag, men da var det veldig fint å ha en snill Mann som laget skrei med røsti og gulrotpure 1 3
elien Skrevet 6. oktober #9018 Skrevet 6. oktober Fant bollefarse fra Skretting i datodisken, så då måtte jeg lage en mimremiddag som mor laget ofte, bare steke hele farsen på pannen (mor gadd aldri å lage kaker eller noe annet av farsen), ertestuing av boks erter, kokte poteter og smeltet smør 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå