Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hattings grove burgerbrød med pulled pork fra Tulip og avokado-kikertpålegg fra plantego’ som dressing. Samt spinat, agurk og rødløk. 

IMG_9226.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkel middag, ferdig kjøpte Gilde Italenske kjøttboller (fant de i datodisken), Mutti pastasaus på glass (pimpet den litt)  med gnokki, brokkoli, stekt løk og paprika

1okt25.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Noen dager 👌🏻👌🏻 så må jeg skryte av meg selv, for dette ble skikkelig digg 😋

Laks, dekket i en creme fraich og bitte litt fløte, i sausen hvitløk og parmesan. Grønnsaker: brokkoli, blomkål, gulrot, purreløk og champignon.

Luktet skikkelig digg når det var i ovnen, og smakte veldig godt! Visuelt kunne kanskje vært bedre 😅

IMG_4785.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
elien skrev (På 26.9.2025 den 16.32):

Flesk og duppe, med rotmos og potet, har stekt flesket i airfryeren i dag, det ble helt topp der! Blir bare stekt der fremover

26sep25.jpg

Husker du hvor mange grader og hvor lenge?🥰:sikle:

• Liker 1
Skrevet

Hadde en hel nakkebit av svin i fryseren! Den delte jeg opp i koteletter, brunet dem kjapt i stekepanne, og langtidsstekte dem sammen med noen slitne grønnsaker (gulrot, sellerirot, squash, løk, hvitløk og purreløk) i ildfast form under folie. Hadde hjemmelaget potet/sellerirotmos ved siden av.  Kjøttet ble så mørt at jeg kunne spist det med skje! 😁

20251001_180312.thumb.jpg.c456e3c53369553eb7dbf8f15ce6a220.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
Munchlax skrev (23 minutter siden):

Husker du hvor mange grader og hvor lenge?🥰:sikle:

Ja, først ca 15 min på 170 grader, og til slutt ca 8 min på 240 grader. Snudde dem litt underveis. Beste måten jeg har stekt på, ikke noe fett som spruter :tommelopp2: 

AnonymBruker
Skrevet

I dag ble det wokede grønnsaker, nudler og laks med hoisinsaus toppet med koriander og peanøtter IMG_5392.thumb.jpeg.f6a1ffa683309add9701bcf7f0f55dac.jpeg

Anonymkode: c6f88...1c3

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Grønnsaksgryte med pølser. Brukte poteter, gulrøtter, kålrot, selleri, purre, vossakorv og middagspølser.

20251001_190748.thumb.jpg.665fe1c6610d4b65682fe063d07aeb54.jpg

Endret av MarianneE
  • Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Ingen tilgang på komfyr i dag, så valget sto mellom dette og Wolt. Fornuften vant. 

20251001_212712.jpg

Anonymkode: 5b50f...7e4

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Bursdags middag, vi skulle egentlig spist ute på en ny resturang som etter planen sko ha åpnet i går, men de er tydeligvis forsinket, så den middagen ute tar vi når de åpner. Så det ble indrefile av kalv (fra datodisken), med brokkoli, karamelisert løk, søt paprika, pomfri og bernes

2okt25.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Hokkaidogresskarsuppe. Har også oppi poteter, søtpotet, rødløk, hvitløk, chili og ingefær. Stavmikset med creme fraiche og matfløte. Servert med egg, persille og polarbrød. 

IMG_9243.jpeg

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gratis lunsj fra Kvadrat kundeklubb, ble middag i dag. Kunne velge mellom 7 forskjellige retter på Egon, jeg tok Crosiant BLT, den var utrolig god! 

3okt25.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Cottage cheese-pizzaboller.

IMG_9258.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Panert hysefilet (Lofoten, stekt i airfryer). Gulrøttene er pannestekt med honning og hvitløk, og jeg rørte også sammen en enkel saus av sitronsaft og smør.

20251004_154320.thumb.png.dc7312cda015e023deb84554d53499be.png

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Biffdeig gryte, litt hot. Med biffdeig (fra datodisken), løk, rødløk, søt paprika, gulrot, brokkoli,  sølvløk og ris til

4okt25.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Pizza, ferdig kjøpt bunn, hen yngste og jeg ble ikke helt enige om fyll, så vi delte bunnen i 2, og laget hver vår. Jeg hadde hvit saus, nduja, lagret norvegia, mozarella kubes, biffdeig, paprika, løk og chirozo. Stekt i airfryeren. Hadde nystekt vaffel med rømme og bringebærsyltetøy fra Askim til desert

5okt125.jpg

5okt225.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke så bra dag i dag, men da var det veldig fint å ha en snill Mann som laget skrei med røsti og gulrotpure:hjerte:

IMG_9272.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Fant bollefarse fra Skretting i datodisken, så då måtte jeg lage en mimremiddag som mor laget ofte, bare steke hele farsen på pannen (mor gadd aldri å lage kaker eller noe annet av farsen), ertestuing av boks erter, kokte poteter og smeltet smør

6okt25.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Fiskekaker, båtpotet og gulrotstuing☺️

IMG_9276.jpeg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Snapchat-1716203416.thumb.jpg.2f9cc554c1f95e8543e33df0f5d82d76.jpg

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...