AnonymBruker Skrevet 25. september #8961 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (På 21.9.2025 den 15.00): Hvor får du tak i udonnudler? Har prøvd å se i alle slags butikker, også innvandrerbutikker, men finner ikke. Anonymkode: cf082...f1b Jeg har bestilt på nett, fra Med24. Finnes nok flere plasser også, helsekostbutikker feks. Anonymkode: 5658f...f3e
elien Skrevet 25. september #8962 Skrevet 25. september Nduja-kremet-fiskefile form, med brokkoli og poteter, (hadde sikkert passet bedre med ris til denne formen, men viste ikke hva jeg sko lage når jeg startet), så poteter var det første jeg begynte på. Men, det var nydeligt, selv med poteter, kommer nok til å lage noe lignende flere ganger. Er vist litt hekta på nduja 2 3
Frøkenfryden Skrevet 25. september #8964 Skrevet 25. september Potet-og pastinakksuppe med stekt kylling oppi. 2 5
Perine Skrevet 25. september #8965 Skrevet 25. september Frøkenfryden skrev (58 minutter siden): Potet-og pastinakksuppe med stekt kylling oppi. Den ser god ut 😋 Jeg er veldig glad i supper, men kan nesten ikke huske sist jeg smakte pastinakk. Det må jeg snart prøve. Hvilket blandingsforhold brukte du sånn ca? Hadde du noe annet enn kylling, potet og pastinakk oppi? Fløte, løk? 1
Frøkenfryden Skrevet 25. september #8966 Skrevet 25. september (endret) Perine skrev (8 minutter siden): Den ser god ut 😋 Jeg er veldig glad i supper, men kan nesten ikke huske sist jeg smakte pastinakk. Det må jeg snart prøve. Hvilket blandingsforhold brukte du sånn ca? Hadde du noe annet enn kylling, potet og pastinakk oppi? Fløte, løk? Takk for det! ☺️ Pastinakk er godt synes jeg! 🥰 Ikke så glad i den alene, eller som veldig dominerende del. Men litt i potetmos og supper er deilig! Jeg lager på slump, men har målene på dagens slump her! 250 g pastinakk i små terninger. 450 g potet i små terninger. En liten hakka løk på 60 g. 2 hvitløksfedd i biter. Stekte løkene og tilsatte resten og vann så det dekka akkurat. Kokte med kyllingbuljongterning. Stavmiksa med 100 g 18% creme fraiche. Noen skvetter vann til passe tykkelse☺️ God alene men også med toppa stekt chorizo f eks. Endret 25. september av Frøkenfryden Kyllingen var ferdigstekt fra pakke som jeg putta oppi før servering bare 2 1
Perine Skrevet 25. september #8967 Skrevet 25. september Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Pastinakk er godt synes jeg! 🥰 Ikke så glad i den alene, eller som veldig dominerende del. Men litt i potetmos og supper er deilig! Jeg lager på slump, men har målene på dagens slump her! 250 g pastinakk i små terninger. 450 g potet i små terninger. En liten hakka løk på 60 g. 2 hvitløksfedd i biter. Stekte løkene og tilsatte resten og vann så det dekka akkurat. Kokte med kyllingbuljongterning. Stavmiksa med 100 g 18% creme fraiche. Noen skvetter vann til passe tykkelse☺️ God alene men også med toppa stekt chorizo f eks. Tusen takk, den skal jeg snart prøve 💙 2
Frøkenfryden Skrevet 25. september #8968 Skrevet 25. september Perine skrev (4 minutter siden): Tusen takk, den skal jeg snart prøve 💙 Så kjekt, håper du liker den☺️
elien Skrevet 26. september #8969 Skrevet 26. september Flesk og duppe, med rotmos og potet, har stekt flesket i airfryeren i dag, det ble helt topp der! Blir bare stekt der fremover 4 5
Frøkenfryden Skrevet 26. september #8970 Skrevet 26. september (endret) Svinefilet, potet-og brokkolimos og salat. Endret 26. september av Frøkenfryden 3 3
AnonymBruker Skrevet 26. september #8971 Skrevet 26. september En vakumpakka nudelrett jeg kjøpte på Holdbart for en evighet siden, utvidet med chilistekt kål, purre og edemamebønner med sesamfrø og eddikmarinert agurk. Anonymkode: 5b50f...7e4 2 4
Pawn Hearts Skrevet 27. september #8972 Skrevet 27. september Første middagsprosjekt etter ferien: kylling med klissete glaze. 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. september #8973 Skrevet 27. september Utrolig mye UP, fett og frityr her Anonymkode: 16699...e68 1
jannihj92 Skrevet 27. september #8974 Skrevet 27. september I dag ble det take away, gitt! Spicy scampi maki med ekstra ingefær fra den faste sushiplassen min. Dette har jeg hatt lyst på i flere uker, så nå var det på tide. Det innfridde alt og litt til 😁 1 2
Pawn Hearts Skrevet 27. september #8975 Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Utrolig mye UP, fett og frityr her Anonymkode: 16699...e68 Så du har spist utrolig mye UP, fett og frityr til middag? Bilde, takk. 9 3 7
elien Skrevet 27. september #8977 Skrevet 27. september Takeaway her og! Hen eldste har vært her i dag, og jeg har hjulpet med å lage en stor ladning pølselapskaus til hen, så vi bestilte pizza fra Bankers 1 2 1
Brunhilde Skrevet 27. september #8979 Skrevet 27. september Røkt svinekjake med stekte rotgrønnsaker stod på menyen i dag. 4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå