Frøkenfryden Skrevet 16. september #8921 Skrevet 16. september Lomper med smøreost, agurk, vårløk og falaffel. 2 2
jannihj92 Skrevet 16. september #8922 Skrevet 16. september Jeg er den første til å innrømme at jeg er altfor dårlig til å spise fisk. Rød fisk har jeg helt kuttet ut da jeg syns det smaker tranete, og hvit fisk kan være vanskelig å tilberede ordentlig syns jeg. I dag var det fisketirsdag på Meny med -30 % på all fisk i fiskedisken, så jeg dro dit og fikk tak i en type fisk som heter Isgalt. Helt ukjent for meg, men leste meg litt opp på den på forhånd, og tenkte at jeg ville prøve den. Fikk tips til hvordan den skulle tilberedes og til tilbehør, og altså dere. Fiskemiddagen i dag er den beste jeg har laget noen gang! Stekte fisken forsiktig i panna med bare salt og pepper, så lagde jeg en sellerirotmos og hadde det ved siden av sammen med smørstekt purreløk, grønne erter og soyasmør. Dette ble så godt og jeg er så fornøyd med at jeg ikke har fucka opp nok et stykke med fersk fisk (sånn som jeg pleier). Hurra! 5 4 2
Perine Skrevet 17. september #8923 Skrevet 17. september Denne hoppet i handlekurven min på Kiwi i dag. Ikke 5-stjerners akkurat, men det var så lenge siden sist og jeg fikk lyst på den ☺️ 4 2
Perine Skrevet 17. september #8924 Skrevet 17. september jannihj92 skrev (18 timer siden): Jeg er den første til å innrømme at jeg er altfor dårlig til å spise fisk. Rød fisk har jeg helt kuttet ut da jeg syns det smaker tranete, og hvit fisk kan være vanskelig å tilberede ordentlig syns jeg. I dag var det fisketirsdag på Meny med -30 % på all fisk i fiskedisken, så jeg dro dit og fikk tak i en type fisk som heter Isgalt. Helt ukjent for meg, men leste meg litt opp på den på forhånd, og tenkte at jeg ville prøve den. Fikk tips til hvordan den skulle tilberedes og til tilbehør, og altså dere. Fiskemiddagen i dag er den beste jeg har laget noen gang! Stekte fisken forsiktig i panna med bare salt og pepper, så lagde jeg en sellerirotmos og hadde det ved siden av sammen med smørstekt purreløk, grønne erter og soyasmør. Dette ble så godt og jeg er så fornøyd med at jeg ikke har fucka opp nok et stykke med fersk fisk (sånn som jeg pleier). Hurra! Det så helt nydelig ut 😍 1
elien Skrevet 17. september #8925 Skrevet 17. september Kyllinglår, beinet det ut og beholdt skinnet på, stekte det i airfryeren så skinnet ble krispy, og helt på slutten av steketiden hadde jeg på smoked chipotle bbq saus, skar det opp i strimler, kremet stekte grønnsakpanne av/med blomkål, strimlet kål, løk, rødløk, søt paprika og gulrot og på slutten i pannen med grønnsakene så hadde jeg i siste rest av bbq sausen og 1 ss creme fresh, og ris til 4 2
Brunhilde Skrevet 17. september #8926 Skrevet 17. september (endret) Hadde en rest kyllingform i fryseboksen. Den smakte fortreffelig sammen med stekt brokkolini. Endret 17. september av Brunhilde Glemte bildet. 4 1
Frøkenfryden Skrevet 17. september #8927 Skrevet 17. september Fiskeburger med avokadomos, vårløk og agurk. 3 2
jannihj92 Skrevet 17. september #8928 Skrevet 17. september Middagen i dag ble en svært sterk kontrast til gårsdagens. Jeg orket ikke å begynne på middag og var ikke spesielt sulten heller, men hadde lyst på litt potetgull. Så middagen i dag ble litt Maarud Intense Green Pepper og Holiday-dipp 🤣 Akkompagnert av en Monster Ultra Fiesta Mango. Heldigvis bor jeg alene, så her er det ingen barn som lider av dette stusselige middagsvalget, og kattepusen har sin egen mat. Prøver igjen i morgen ✌️ 8
elien Skrevet 18. september #8929 Skrevet 18. september Pinsa, igjen er blitt helt hekta, i dag med: hvit saus, salame nduja ( ASK sin, den beste ndujaen jeg har smakt, til nå), lagret norvegia, biffdeig, rødløk, søt paprika, fersk mozarella og toppet med Stranda teriaki spekeskinke (den gjør seg veldig godt på toppen) 4 3 1
Frøkenfryden Skrevet 18. september #8930 Skrevet 18. september Kom hjem fra svømmetrim til en samboer med putrende lårfilet av kylling på gang Kylling lårfilet som har kokt en stund, med asiatiske smaker. Med gulrot og romanesco oppi. Servert med ris til. Sesamfrø på toppen. 5 2
jannihj92 Skrevet 18. september #8931 Skrevet 18. september Liten oppgradering fra igår! Fiskeboller i hvit saus med kokt potet og grønne erter. Litt dill i sausen. Enkelte ting spiser jeg fortsatt på samme måte som da jeg var barn, så jeg passet på å knipse bilde før jeg moste alt sammen til en ugjenkjennelig masse og dynket det i karripulver 😅 5 6
Maia70 Skrevet 18. september #8933 Skrevet 18. september jannihj92 skrev (2 timer siden): Liten oppgradering fra igår! Fiskeboller i hvit saus med kokt potet og grønne erter. Litt dill i sausen. Enkelte ting spiser jeg fortsatt på samme måte som da jeg var barn, så jeg passet på å knipse bilde før jeg moste alt sammen til en ugjenkjennelig masse og dynket det i karripulver 😅 Det var jammen bra du tok bilde før du ødela hele retten! 1
AnonymBruker Skrevet 19. september #8934 Skrevet 19. september Jeg kom hjem fra en time hos fysioterapeut ved ett-tida i dag og sovna momentant i en stol. Våkna igjen ved halv tolv-tida nå i kveld. Dette er ikke mitt stolteste øyeblikk, men jeg presenterer herved dagens frokostlunsjmiddagkveldsmat: to stk rett i koppen-supper (grønnsakssuppe og ertersuppe) med ei skje potetmospulver i pluss tre tørre brødskalker med smør og ost. Anonymkode: 5b50f...7e4 1 8
elien Skrevet 19. september #8936 Skrevet 19. september Hen yngste hadde lyst på spagetti i dag, og jeg fant biffdeig på dato på butikken, så i dag spagetti med kremet tomatisert biffdeig saus, og revet lagret norvegia på toppen 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. september #8937 Skrevet 19. september Bedre middag i dag enn i går (i natt). Kokte poteter, blomkål, kål og blomkålblader. Butterbeans og løk surra i smør, rømme, pepper og timian. Rå sukkererter på toppen. Nam! Anonymkode: 5b50f...7e4 2 2 1
Frøkenfryden Skrevet 19. september #8938 Skrevet 19. september Blomkålsuppe og stekt tortilla med hamburgerrygg og rabagastost. 2 3
Ugresset Skrevet 19. september #8939 Skrevet 19. september jannihj92 skrev (På 17.9.2025 den 21.55): Middagen i dag ble en svært sterk kontrast til gårsdagens. Jeg orket ikke å begynne på middag og var ikke spesielt sulten heller, men hadde lyst på litt potetgull. Så middagen i dag ble litt Maarud Intense Green Pepper og Holiday-dipp 🤣 Akkompagnert av en Monster Ultra Fiesta Mango. Heldigvis bor jeg alene, så her er det ingen barn som lider av dette stusselige middagsvalget, og kattepusen har sin egen mat. Prøver igjen i morgen ✌️ Ikke stusselig dette. C-vitaminer, fiber, fett og karbohydrater fra poteten. Grønnsaker fra krydder og dip, kalsium og protein fra rømme. Koffein og vann fra Monsteren. Kaller det et velbalansert måltid 😁👌 4 1
elien Skrevet 20. september #8940 Skrevet 20. september Kikut grillpølser fra Metervare, med ertepure, og båtpotet, dansk remulade og ketshup til å dippe i 2 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå