AnonymBruker Skrevet 11. september #8901 Skrevet 11. september Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Takk, så hyggelig kommentar☺️ Jeg kjøpte de på ODA, de har de der ennå ser jeg. Radiatori heter de, fra merket Rummo. ODA har mye varer fra Rema1000 så kan da kanskje hende de har den🙂 Tusen takk! Fant de 😍 Anonymkode: 48aa9...e85 2
Frøkenfryden Skrevet 11. september #8902 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Tusen takk! Fant de 😍 Anonymkode: 48aa9...e85 Så bra😃! De er gode, «fanger» opp sausen bra!🥰 2
Pawn Hearts Skrevet 12. september #8903 Skrevet 12. september I går kveld: Pølser med mastikha, rødbeter med hvitløk pluss fava på kafe To Giasemi Mas i Rodos by. 1 3
Brunhilde Skrevet 12. september #8904 Skrevet 12. september Fish n'crisp med båtpoteter og erter. I mangel av remulade ble det en klatt majones med hvitløk og lime som dip. 1 3
elien Skrevet 12. september #8905 Skrevet 12. september Kjempegoe ostesmørbrød, med hvit saus, salame nduja, lagret norvegia og jarlsberg, rødløk, søt paprika og Stranda teriaki spekeskinke. Frosne druer med gelepulver til desert 1 5
elien Skrevet 13. september #8906 Skrevet 13. september Vi har hatt besøk av hen eldste i dag, og koste oss med taco, jeg har gitt opp å legge ting i taco tubsen, legger heller på talerken og har tubs ved siden av, på talerken: isberg, løk, rødløk, søt paprika, mais, tavo krydret biffdeig, krispy kylling av kyllinglår, mild syltet chili, salsa og rømme, tok på ost etter jeg hadde tatt bilde 2 2
Vestlig Skrevet 13. september #8908 Skrevet 13. september Hvit pizza med pistasjmortadella, bøffelmozzaella, sitron og karamelliserte pistasjnøtter. Rød pizza med spicy kjøttboller, mozzarella, koriander og chillihonning. Henholdsvis ostepizza og skinke- og baconpizza til barna. Cline Sonoma coast pinot noir. 5 3
AnonymBruker Skrevet 13. september #8909 Skrevet 13. september Linse-, bønne- og grønnsaksgryte med potet, blomkål og rødbeter. Anonymkode: 5b50f...7e4 4 4
elien Skrevet 14. september #8910 Skrevet 14. september Nakkekotelett, først benet jeg den ut, stekt i airfryeren, skåret i strimler, med enkel salat, brokkoli, små morene potet først lettkokt, så stekt i panne med smør og chipotlemaio 5 3
jannihj92 Skrevet 14. september #8911 Skrevet 14. september Sommeren er over og sommermenyen er skiftet ut med supper og gryter. Fant en liten knoke i butikken her om dagen, så i dag ble det knokelapskaus. Brukte bare ferdig lapskausblanding, men hadde oppi ekstra purreløk og sellerirot. Kunne med fordel slengt noe grønt på toppen for bildet sin del, men samma det 😜 6 3
AnonymBruker Skrevet 14. september #8912 Skrevet 14. september Rester fra i går. Bønne-, linse- og grønnsaksgryte med potet og grønnsaker. Anonymkode: 5b50f...7e4 3 2
Maia70 Skrevet 14. september #8913 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Rester fra i går. Bønne-, linse- og grønnsaksgryte med potet og grønnsaker. Anonymkode: 5b50f...7e4 Denne ser så god ut! 2
AnonymBruker Skrevet 15. september #8914 Skrevet 15. september Maia70 skrev (8 timer siden): Denne ser så god ut! Tusen takk, det var veldig godt! 😊 Gryta er laget av Knorr ferdig peppersaus jeg kjøpte som datovare, hvite bønner, brune linser, gulrot, løk, kålrot og stangselleri. Kasta oppi en brunostrest og litt dijonsennep også. Hadde sikkert vært enda bedre med hjemmelaget saus, men motivasjonen mangla 😅 Anonymkode: 5b50f...7e4 1
elien Skrevet 15. september #8915 Skrevet 15. september Rester fra lørdag, nachos i taco tubs, biffdeigrester og lagret norvegia, med salat ved siden 4 2
jannihj92 Skrevet 15. september #8916 Skrevet 15. september Kjøpte sånn 2pk med pizzabunner på Coop her forleden. Den ene brukte jeg i helga, og den andre brukte jeg i dag. Hadde fryst noe tomatsaus fra en annen gang, så den fikk jeg brukt opp. Hadde igjen revet ost fra helga og en mozzarella fra datohylla som måtte brukes. Også hadde jeg trøffelsalami i fryseren, så da ble det toppingen i dag. Slang litt revet parmesan på toppen etter steking bare fordi det er godt! 4 3
AnonymBruker Skrevet 15. september #8917 Skrevet 15. september Fortsatt rester av gryte, denne gangen med ris. Anonymkode: 5b50f...7e4 5 2
elien Skrevet 16. september #8918 Skrevet 16. september Vi var en tur på Gigaboks i dag, og plukket med oss 3 ferdig koreanske kylling produkter som vi ikke hadde prøvd. Det var bare å varme dem opp, kokte ris og hadde finsnittet kål og rødløk i en liten skål ved siden av 1 2
Brunhilde Skrevet 16. september #8919 Skrevet 16. september Høsten er her, da varmer en sterk japansk curry godt. 2
AnonymBruker Skrevet 16. september #8920 Skrevet 16. september jannihj92 skrev (På 28.8.2025 den 21.41): Ble seint på jobb i dag også, men jeg hadde gjort litt middagsprepping på forhånd, så det tok ikke så lang tid da jeg først kom hjem 🙏 Jeg lagde hummus og tzatziki igår for å akkompagnere de noe mislykkede pitabrødene jeg bakte tidligere i uka, så det ble litt av det. I tillegg hadde jeg bittelitt igjen av en paprika og en halv pære som jeg delte i biter. Fant en bit indrefilet av svin som måtte brukes også (datovare), så litt hummer og kanari kanskje, men det funka på sitt vis. Fikk en flaske vin av sjefen, så da ble det et glass hvitt til maten 😄 "Girl-dinner" på sitt beste. 10/10 Elsker selv å spise middag med bare diverse ting jeg liker som settes sammen!! Anonymkode: 667a2...c01 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå