elien Skrevet 24. august #8841 Skrevet 24. august Boller i karri, sist jeg lagte, så lagte jeg dobbel porsjon, så jeg hadde kylling bollene i fryså, så det var bare å koke ris, lage ny saus og koke erter. Det er ikke bare min favorit, hen eldste sin og, så hen kom og på middag her i dag ♥️ 3 1
jannihj92 Skrevet 24. august #8842 Skrevet 24. august Nakkekoteletter har godt av langtidssteking, så i dag ble det middagen! Brunet kotelettene i panne først, så har de stått i ovnen i noen timer etterpå. Slang inn to poteter og en liten løk også, så de har bakt i ovnen sammen med kjøttet. Brokkoli og mais ved siden av, og litt bearnaisesmør oppå potetene. Skikkelig godt ble det! 😊 6 2
K.B. Skrevet 24. august #8843 Skrevet 24. august (endret) Reverse seared Tomahawk steak med ovnsbakte potetetbåter, grillet squash og peppersaus. Endret 24. august av K.B. 7 3
Frøkenfryden Skrevet 25. august #8844 Skrevet 25. august Tjukk blomkålsuppe, jeg har oppi noen poteter og litt creme fraiche for kremethet Lompetoast til. 2 2
elien Skrevet 25. august #8845 Skrevet 25. august Hjemme mekket kyllingkebab, ferdigkjøpt kylling fra Gigabox (Roar Stang), rørte sammen en lit hot kebabdressing, isberg, søtpaprika, løk, rødløk og mais. Og frosne druer til desert 🍇 2 2
elien Skrevet 26. august #8846 Skrevet 26. august Boller i karri rest fra søndag, bare varmet alt sammen i gryten 1 1
Frøkenfryden Skrevet 26. august #8848 Skrevet 26. august Blomkålsuppa fra i går. Tok oppi stekt laks☺️ 2 1
elien Skrevet 27. august #8849 Skrevet 27. august Måtte bruke resten av lefsene fra mandag, så i dag ble det qesedila, med taco krydret biffdeig, rødløk, søt paprika, mais og Tine cheddar osteblanding, rømme og salat til 3 1
Frøkenfryden Skrevet 27. august #8850 Skrevet 27. august Falaffel på grove polarbrød med smøreost duger også som middag en sliten onsdag🙂 1 2
Brunhilde Skrevet 27. august #8851 Skrevet 27. august God, gammeldags fiskegrateng av det hjemmelagde slaget. 5 1
jannihj92 Skrevet 27. august #8852 Skrevet 27. august I dag har jeg ikke laget middag selv! Det er det min veldig snille mamma som har gjort, og jeg fikk en porsjon fiskeboller i hvit saus levert på døra tidligere i dag. Det passet fint siden jeg skulle jobbe kveld, så det eneste jeg har gjort var å varme det opp da jeg kom hjem 😊 Kokte brokkoli selv, da. Tok bilde før jeg moste alt sammen og dynket det i karri 🤣 Ble litt oppskåret mango og noen druer med en dæsj vaniljekesam oppå til dessert. 3 2
elien Skrevet 28. august #8853 Skrevet 28. august Var så heldige å få ca 5 kg ferske kyllinglår av naboen i går, så det blir nok litt kyllinglår i forskjellige retter fremover. I dag beinet jeg ut låret, stekte med godt krydder og det ble nydelig sprøstekt skinn, med brokkoli, søt paprika, ris og Smak sin bernessaus 2 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #8854 Skrevet 28. august I dag ble det risotto med stekt laks Anonymkode: c6f88...1c3
Jojoen Skrevet 28. august #8855 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I dag ble det risotto med stekt laks Anonymkode: c6f88...1c3 Ups! Glemte bilde 4 1
Frøkenfryden Skrevet 28. august #8856 Skrevet 28. august Ovnsomelett i lompe. Hadde i chorizo, vårløk, 5 oster, creme fraiche og melk i dag👍 3
Pawn Hearts Skrevet 28. august #8857 Skrevet 28. august elien skrev (3 timer siden): Var så heldige å få ca 5 kg ferske kyllinglår av naboen i går, så det blir nok litt kyllinglår i forskjellige retter fremover. I dag beinet jeg ut låret, stekte med godt krydder og det ble nydelig sprøstekt skinn, med brokkoli, søt paprika, ris og Smak sin bernessaus Ser bra ut! Låret er den beste delen av kyllingen. Vi får bare fisk, men det er da ikke ille med torsk og kveite heller? 1
elien Skrevet 28. august #8858 Skrevet 28. august Pawn Hearts skrev (1 time siden): Ser bra ut! Låret er den beste delen av kyllingen. Vi får bare fisk, men det er da ikke ille med torsk og kveite heller? Takk! Ja, enig i at låret er beste delen. Mye safitigere og mer smak. Ikke så verst den fisken du får heller, jeg er veldig glad i torsk, men det er sjelden jeg kjøper fersk, den er så mye dyrere enn frossen.
jannihj92 Skrevet 28. august #8859 Skrevet 28. august (endret) Ble seint på jobb i dag også, men jeg hadde gjort litt middagsprepping på forhånd, så det tok ikke så lang tid da jeg først kom hjem 🙏 Jeg lagde hummus og tzatziki igår for å akkompagnere de noe mislykkede pitabrødene jeg bakte tidligere i uka, så det ble litt av det. I tillegg hadde jeg bittelitt igjen av en paprika og en halv pære som jeg delte i biter. Fant en bit indrefilet av svin som måtte brukes også (datovare), så litt hummer og kanari kanskje, men det funka på sitt vis. Fikk en flaske vin av sjefen, så da ble det et glass hvitt til maten 😄 Endret 28. august av jannihj92 Skrivefeil 2 5
elien Skrevet 29. august #8860 Skrevet 29. august Har vært på handletur i dag, så då ble det litt mat ute (og det var lurt, for jeg var helt skutt etterpå). Hadde en enkel kyllingburger og chili cheese 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå