Ariana807 Skrevet 26. juli #8742 Skrevet 26. juli Som barn så jeg filmen «It takes two/To må man være», og har alltid hatt lyst til å prøve meg på «Sloppy Joe». Så i dag ble det det 😊 3 2
Pawn Hearts Skrevet 27. juli #8745 Skrevet 27. juli Under all den sylta rødløken gjemmer det seg en skive med grovbrød, en fiskeburger (med chorizo) og et strøk chilisaus. Pluss tomat og crispsalat (delvis synlig på bildet). 3 3
Ariana807 Skrevet 27. juli #8746 Skrevet 27. juli I dag ble det noe enkelt: Bakt potet, toppet med kryddersmør, vårløk, mais, skinke og ost 👌🏻 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli #8747 Skrevet 28. juli Ariana807 skrev (På 26.7.2025 den 21.38): Som barn så jeg filmen «It takes two/To må man være», og har alltid hatt lyst til å prøve meg på «Sloppy Joe». Så i dag ble det det 😊 Her jeg bor hadde en restaurant en spesial av denne på menyen. Det var en vanlig, litt tynn burger med "enkelt" krydder (salt og pepper og lite annet), men toppet med sloppy joe fyll 🤩 Fyllet var mer spicy enn burgeren, også toppet med syltet rødløk, tomat og ost. Beste burgeren jeg har spist! Vel verdt å lage hjemme også 😁 Anonymkode: 11f11...03e 1
Ariana807 Skrevet 28. juli #8748 Skrevet 28. juli Nok en dag med enkel middag: Chillistekt halloumi med brokkoli og blomkål 2
jannihj92 Skrevet 28. juli #8750 Skrevet 28. juli Har vært noen dager på festival, og kom hjem igår. Jeg er ikke sååå ung lenger, så overnatting i telt med litt lite søvn gjør at jeg trenger noen dager å komme meg på 😅 Derfor ble det så enkelt som suppelapskaus i dag, med medisterpølse og små medisterboller. Godt, enkelt og raskt! 2 2
Frøkenfryden Skrevet 28. juli #8751 Skrevet 28. juli Sellerirotburger fra Grønne Folk. I lomper. Med naturellyoghurt som dip og litt selleristang til. 2
elien Skrevet 29. juli #8752 Skrevet 29. juli Er så lei meg for at jeg ikke ennå klare å stå på kjøkken å lage mat, så i dag flottet jeg på med påsmurt foccja-brød (klare aldri å skrive det) landgang! Det var nydeligt Å det tar tid, dette, tolmodighet er ikke min sterke side 10
Frøkenfryden Skrevet 29. juli #8753 Skrevet 29. juli Pulled pork, mos av potet med litt gulrot i. Agurk og vårløk til. 1 2
elien Skrevet 30. juli #8754 Skrevet 30. juli Enkel middagen i dag, pizza fra Bankers og hvitløksbrød med hvitløksdip 1 2
jannihj92 Skrevet 30. juli #8755 Skrevet 30. juli Jaggu ble det ikke julemiddag til middag i dag! Eller juli-middag, da. Fordi ribbe kan spises hele året! Medisterkake, medisterpølse, kokt potet, brun saus, hjemmelaget surkål og tyttebærsyltetøy ved siden av. Sommerkroppen var ikke helt forberedt på det tunge greiene her etter en sommer bestående av mye vannmelon og hjertesalat, men pyttsann! 🤣 5 3
Frøkenfryden Skrevet 30. juli #8756 Skrevet 30. juli Samboer har laget lårfilet av kylling som har putret med soltørka tomat og chorizo. Servert med potetsalat i fransk stil, og smørdampa spisskål. 3 2
enkefru Skrevet 31. juli #8757 Skrevet 31. juli Gårsdagens - la inn i feil tråd først. Scampi m/hvitløk, chili og persille + smør og spaghetti 3 2
Ariana807 Skrevet 31. juli #8760 Skrevet 31. juli Laget noe jeg ikke har laget på lenge: risvaffel med hoisinlaks, litt siracha mayo og avocado under laksen 😊 5 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå