jannihj92 Skrevet 26. juni #8581 Skrevet 26. juni Skulle egentlig grille i dag, men så snudde været helt 🙄 Det ble fortsatt det samme til middag, men måtte lage det inne i stedet. Sommerkotelett, pølse, ovnsstekt brokkoli med litt forskjellig krydder og pinjekjerner, pannestekt spisskål og en yoghurtdressing med masse persille, sitron, rødløk, hvitløk, salt og pepper. Jordbær med fløte til dessert. 6 6
Jadasikkert29 Skrevet 27. juni #8582 Skrevet 27. juni (endret) Idag ble det en slags vietnamesisk vegetarbowl med hvitløksris, urtedressing og mangosalsa 😊 Endret 27. juni av Jadasikkert29 Skrivefeil 5 5 1
elien Skrevet 27. juni #8584 Skrevet 27. juni (endret) Nakkekotelett, benet den ut, så banket den før den ble pankopanert, (ble nesten ikke plass til tilbehøret når den ble så flat), med dampet nykål, honing og soya-bakt gulrot og potet Endret 27. juni av elien 6 3 2
MarianneE Skrevet 27. juni #8585 Skrevet 27. juni Asiainspirert Svin med grønnsaker, stickysauce og ris 4 2
elien Skrevet 28. juni #8587 Skrevet 28. juni Utbenet kyllinglår, nydelig stekt med crispy skinn, med salat, smørdampet asbergesbønner og stekte potetrester fra i går 2 3 1
Pawn Hearts Skrevet 28. juni #8589 Skrevet 28. juni Vi hadde to gode venner på besøk og serverte kyllinglår i mangosaus. Halvparten var spist da jeg plutselig husket å ta bilde av maten. 1 2
Raven.Writingdesk Skrevet 28. juni #8590 Skrevet 28. juni Phoenix Heart skrev (På 27.6.2025 den 18.05): Nam!
Maskinfører Skrevet 28. juni #8591 Skrevet 28. juni jannihj92 skrev (På 26.6.2025 den 20.15): Skulle egentlig grille i dag, men så snudde været helt 🙄 Det ble fortsatt det samme til middag, men måtte lage det inne i stedet. Sommerkotelett, pølse, ovnsstekt brokkoli med litt forskjellig krydder og pinjekjerner, pannestekt spisskål og en yoghurtdressing med masse persille, sitron, rødløk, hvitløk, salt og pepper. Jordbær med fløte til dessert. Oi så godt ut 😀 1
Maskinfører Skrevet 28. juni #8592 Skrevet 28. juni Pawn Hearts skrev (8 minutter siden): Vi hadde to gode venner på besøk og serverte kyllinglår i mangosaus. Halvparten var spist da jeg plutselig husket å ta bilde av maten. Oi så godt ut 😀 1
Jadasikkert29 Skrevet 29. juni #8593 Skrevet 29. juni Idag ble det fiskeboller i karrisaus med poteter og gulrøtter 😊 3 2 1
Catch22 Skrevet 29. juni #8594 Skrevet 29. juni AnonymBruker skrev (På 27.1.2022 den 20.11): Hvordan ser middagstallerkenen din ut i dag?😍😋 Anonymkode: d37f0...d93 Den er ikke helt klar enda, men blir seende omentrent slik ut: 2 1 1
Catch22 Skrevet 29. juni #8595 Skrevet 29. juni Jadasikkert29 skrev (9 minutter siden): Idag ble det fiskeboller i karrisaus med poteter og gulrøtter 😊 Karrisaus ja. Der sier du noe. Det er det lenge siden jeg har smakt. Ellers synes jeg poteter er best med skall, men ville byttet gullerøttene med mais og erter. Alternativt kan man raspe gullerøtter å ha til etterpå:) Kokt liker jeg de ikke:( 1
Pawn Hearts Skrevet 29. juni #8596 Skrevet 29. juni Enkelt og sommerlig på en grå og kjølig søndag: spekeskinke, teriyakiskinke (Stranda-mannen kan nok få noen japanske fans med denne), potetsalat, eggerøre og nykål med smør. 3 2 1
elien Skrevet 29. juni #8597 Skrevet 29. juni I dag har vi kokkelert sammen (hen yngste og meg), og laget Koreanske Donkkasau med svin indrefile fra dato disken, med nykål med gulrot, syltet små reddik (som ble rosa av det røde "skinnet"), sausen (lager selv) og ris. Nydelig mat! 5 4
Frøkenfryden Skrevet 29. juni #8598 Skrevet 29. juni Når formen ikke er helt prima, er det veldig fint med en samboer som har mekket pizza med aubergine, grilla paprika, tomat og osteblanding med blant anna gruyere 2 3 1
jannihj92 Skrevet 29. juni #8600 Skrevet 29. juni Det blåser litt mye her i dag, så utendørs grilling utgikk. Men! Jeg har kjøpt meg elektrisk grill som kan brukes innendørs, og i dag fikk jeg endelig testet den. Jeg er SÅ fornøyd. Gleder meg til å lage julemiddagen på grillen i desember 🤣 Middagen i dag bestod av grillribbe, grillet paprika, brokkoli og nektarin, dampet sommerkål, tzatziki og fetaost. 4 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå