Frøkenfryden Skrevet 23. juni #8561 Skrevet 23. juni Min samboer ovnsbakte en hel piggvar. Enkel potetsalat med asparges, urter og smør til. 3 4 1
Jadasikkert29 Skrevet 23. juni #8563 Skrevet 23. juni Vegetar- nuggets toppet med bbq-saus, hjemmelaget potetmos med hvitløk og smørstekte grønnsaker toppet med litt sitrondressing. Veldig godt! 5 3 2
enkefru Skrevet 24. juni #8566 Skrevet 24. juni Finsnittet nykål surret i smør med salt, pepper og fløte, reven parmesan + tagliatelle med panert kyllingfilet 5 3
Frøkenfryden Skrevet 24. juni #8567 Skrevet 24. juni Min samboer kokte kraft på piggvar-avskjæret i går da han ordna fisken. Og det ble base for fiskesuppe i dag☺️ 8 3 1
elien Skrevet 25. juni #8570 Skrevet 25. juni Pepper steak (paprikabiff) fra Det Glade Kjøkken, med entrecote kjøpt fra datodisken, og jeg brukte 3 farger på paprikaen 2 5 1
Jadasikkert29 Skrevet 25. juni #8571 Skrevet 25. juni Idag ble det "Sloppy Joe" (briochebrød, kjøttdeig i saus og rødkålslaw toppet med litt vårløk) med hjemmelagde pommes frites. 3 4 1
MarianneE Skrevet 25. juni #8572 Skrevet 25. juni Skal vi se.. Foccaccia, tre typer ost, spekeskinke, stekte poteter, aioli, pesto og salat bestående av babyleaf, bladpersille, granateple og hjemmelaget vinaigrett. Her et glutenfri foccaccia med pesto, mozzarella og salat. 2 3 1
Brunhilde Skrevet 25. juni #8573 Skrevet 25. juni Nypoteter, dampet nykål og gulrot med en god klatt smør og to wienerpølser ved siden av. Det er sommermat for meg. 2 2 1
jannihj92 Skrevet 25. juni #8574 Skrevet 25. juni Vært på jobbreise i noen dager, så nå var det godt å komme hjem til eget kjøkken. Ble enkelt i dag med pasta og kjøttsaus (parmesan på toppen, så klart), og norske jordbær med sukker og fløte til dessert. 5 7
Ariana807 Skrevet 26. juni #8576 Skrevet 26. juni Har glemt å ta bilder, men har mer eller mindre hatt samme middag hele uken: Ramen suppe med ulikt opp, i dag ble det blomkål, brokkoli og laks 👌🏻 1 1
Brunhilde Skrevet 26. juni #8577 Skrevet 26. juni Ariana807 skrev (37 minutter siden): Har glemt å ta bilder, men har mer eller mindre hatt samme middag hele uken: Ramen suppe med ulikt opp, i dag ble det blomkål, brokkoli og laks 👌🏻 Ramen er så godt! Dagens ble crispy Burger med båtpoteter og resten av gårsdagens nykål som salat. 3 1 1
elien Skrevet 26. juni #8578 Skrevet 26. juni Resten av pannekakerøren fra tidligere i uken ble stekt opp, og fylt med taco krydret biffdeig og kidney bønner og ost, med sjikkelige cheddar på toppen, med salsa, rømme og salat 5 3 2
Frøkenfryden Skrevet 26. juni #8579 Skrevet 26. juni Samboer fikk oppdraget med å lage middag av restene fra sommerhuset før avreise. Liker slikt, da får man en helt ny rett man aldri hadde tenkt på, som kan bli en ny slager. Denne ble supergod!😃 Pasta med stekt salsicciapølse-farse, stekte, gode buntgulerøtter, soltørka tomat, frisk tomat, dill, og god ost☺️ 3 3 1
Jadasikkert29 Skrevet 26. juni #8580 Skrevet 26. juni Idag ble det en enkel butterdeigpai med ricotta, hvitløk og squash med diverse krydder. Som tilbehør hadde jeg en salat med tomat, chili, olivenolje, litt sitronsaft, krydder og ruccola 😊 2 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå