Frøkenfryden Skrevet 15. juni #8523 Skrevet 15. juni Samboer har kokt kyllinglår i saus med hvitvin og salvie, og tatt oppi gulrot og sopp. Danske nypoteter til🥰 5 2
elien Skrevet 15. juni #8524 Skrevet 15. juni Måtte bruke opp noen biffdeig rester, så då ble det mini pizza, med sjikkelige cheddar, fersk mozarella, løk, rødløk og paprika. Chipotle maiones på den ene 5 1 1
MarianneE Skrevet 15. juni #8525 Skrevet 15. juni Kyllingfilet marinert yoghurt og shawarmakrydder, ris og woket brokkolini med chiliflak. 4 1 1
Frøkenfryden Skrevet 16. juni #8526 Skrevet 16. juni Samboer ordna, etter tur i fiskebutikk. Flyndre, nypoteter, ertespirer, ferske hvite asparges og salvie-smørsaus. Toppa med reker. 4 3
elien Skrevet 16. juni #8527 Skrevet 16. juni Vårull rest fra lørdag, i dag med ris og sweet chili sause 3 1 1
Pawn Hearts Skrevet 16. juni #8528 Skrevet 16. juni (endret) Jeg har jobbet hele helgen, og i dag belønnet jeg meg selv med biff av ytrefilet (den var litt over best før-dato, men alle vet jo at biff er best etter). Tilbehøret var peppersaus, airfryerbakt potet, estragonsmør, surra sopp/løk/hvitløk, brekkbønner og små, pannestekte tomater. Passet bra må som sommeren plutselig tok slutt. Tillegg: Vi nøt et glass (eller snarere to) Ca’del Masso Barbera Appassimento til maten (høres flott ut, men en treliter koster bare 460 kroner). Endret 16. juni av Pawn Hearts 3 2 1
Ariana807 Skrevet 16. juni #8529 Skrevet 16. juni Adam har levert middager til meg igjen. Jeg har blitt forelsket i halloumi, og det ble en del oppskrifter med det denne uka: Linguine al verdure med sitron- og persillestekt halloumi 👌🏻 Forskjell fra oppskriften er at jeg kjørte sausen i en blender, da jeg ikke er spesielt fan av tomat eller squash biter 😅 3 1 1
Brunhilde Skrevet 16. juni #8530 Skrevet 16. juni Frøkenfryden skrev (1 time siden): Samboer ordna, etter tur i fiskebutikk. Flyndre, nypoteter, ertespirer, ferske hvite asparges og salvie-smørsaus. Toppa med reker. Du er så heldig! 1 1
Maskinfører Skrevet 16. juni #8531 Skrevet 16. juni elien skrev (På 14.5.2025 den 17.32): En liten tur på SUS, her fikk jeg kjøttboller til middag Sykehusmiddag er godt 😀 2 1
Maskinfører Skrevet 16. juni #8532 Skrevet 16. juni Ariana807 skrev (På 23.4.2025 den 16.24): Har aldri vært fan av lapskaus. Men for første gang siden heimkunnskapen i 6. klasse har jeg laget lapskaus 😅 En litt utradisjonell en; Potet, gulrot, purreløk, Gilde mager skinnfri pølse, flaskegresskar og erter 👍🏻 Dette ble bra. Ingen kålrabi eller sellerirot 👌🏻 Hadde også Mors Flatbrød til, men glemte å legge det ved på bildet. Så godt ut kan anbefale flatbrød fra Røros 😀 1 1
Frøkenfryden Skrevet 16. juni #8533 Skrevet 16. juni Brunhilde skrev (1 time siden): Du er så heldig! Takk, og ja! Helt enig🥰 Han er flink og koser seg på kjøkkenet til begges glede. (Og jeg gleder meg allerede til frokostskiver med serrano og flyndrerester på☺️) 2
elien Skrevet 17. juni #8537 Skrevet 17. juni Kylling, nykål, rødløk, søt paprika og glass nudler 3 2 1
Frøkenfryden Skrevet 17. juni #8538 Skrevet 17. juni Blir fortsatt vartet opp av min snille samboer. Fersk grønn spinattagliatelle med kyllingbryst, ferske erter og ertespirer🥰 1 3
Pawn Hearts Skrevet 17. juni #8539 Skrevet 17. juni Norsk sommer: Tolv grader, regn, peppermakrell, nypotet, nykål og meierismør. Uslåelig! 3 3 1
jannihj92 Skrevet 17. juni #8540 Skrevet 17. juni Hjelpes meg. Har blitt skikkelig influensa-syk over natta, og føler meg dritt 🤒 Hadde ikke orket å lage middag i dag, men hadde heldigvis rester av thai kyllinggryte i fryseren. Kokte ny ris, da. Det orket jeg å gjøre 😅 Vårløk og et hav av koriander på toppen. 1 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå