elien Skrevet torsdag kl 16:20 #8181 Del Skrevet torsdag kl 16:20 En dag som krevde litt enkel junk food, tempura reker med sweet chili dip, pomfri og løkringer 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet torsdag kl 17:14 #8182 Del Skrevet torsdag kl 17:14 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg skal komme ofte, lage meg en fast plass innerst i kroken og bli fast gjest om så blir. Ai låvv suuup! Det blir koselig Legger ved dagens i samme slengen. Mann laget brokkoli, torsk og tomatrisotto☺️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannihj92 Skrevet torsdag kl 17:51 #8183 Del Skrevet torsdag kl 17:51 (endret) Bruke-opp-tvilsomme-ting-i-kjøleskapet-dagen. Tomatsaus av en hel haug cherrytomater som jeg bakte litt i ovnen først med et par fedd hvitløk og litt olje. Surret et par sjalottløk sammen med en god skje tomatpuré i en kjele. Slang oppi tomater og hvitløk da de var blitt myke og lot koke en liten stund. Så heiv jeg oppi siste halvparten av en åpnet pakke med Arla "fetaost" og soltørkede tomater og en hel burrata som hadde utgangsdato for et par dager siden, før jeg blendet alt sammen til en fin saus. Så stekte jeg en pakke kjøttdeig fra datodisken som gikk oppi der. Servert med linguine. Og selvfølgelig en god slump revet parmesan på toppen. Digg! Endret torsdag kl 17:57 av jannihj92 . 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet torsdag kl 21:41 #8184 Del Skrevet torsdag kl 21:41 jannihj92 skrev (3 timer siden): Bruke-opp-tvilsomme-ting-i-kjøleskapet-dagen. Tomatsaus av en hel haug cherrytomater som jeg bakte litt i ovnen først med et par fedd hvitløk og litt olje. Surret et par sjalottløk sammen med en god skje tomatpuré i en kjele. Slang oppi tomater og hvitløk da de var blitt myke og lot koke en liten stund. Så heiv jeg oppi siste halvparten av en åpnet pakke med Arla "fetaost" og soltørkede tomater og en hel burrata som hadde utgangsdato for et par dager siden, før jeg blendet alt sammen til en fin saus. Så stekte jeg en pakke kjøttdeig fra datodisken som gikk oppi der. Servert med linguine. Og selvfølgelig en god slump revet parmesan på toppen. Digg! Denne skulle jeg gjerne smakt. Once in a lifetime! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet i går, 08:54 #8185 Del Skrevet i går, 08:54 jannihj92 skrev (15 timer siden): Bruke-opp-tvilsomme-ting-i-kjøleskapet-dagen. Tomatsaus av en hel haug cherrytomater som jeg bakte litt i ovnen først med et par fedd hvitløk og litt olje. Surret et par sjalottløk sammen med en god skje tomatpuré i en kjele. Slang oppi tomater og hvitløk da de var blitt myke og lot koke en liten stund. Så heiv jeg oppi siste halvparten av en åpnet pakke med Arla "fetaost" og soltørkede tomater og en hel burrata som hadde utgangsdato for et par dager siden, før jeg blendet alt sammen til en fin saus. Så stekte jeg en pakke kjøttdeig fra datodisken som gikk oppi der. Servert med linguine. Og selvfølgelig en god slump revet parmesan på toppen. Digg! Ble sulten jeg nå.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18 timer siden #8186 Del Skrevet 18 timer siden Kjøttdeigbowl med asiatiske smaker som oppskriften het 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18 timer siden #8187 Del Skrevet 18 timer siden NurseRatched skrev (På 31.3.2025 den 21.19): Tagliatelle med en kjapp variant av bolognesesaus. Ble toppet med parmesan ved servering 😊 Så vanvittig god ut den kjøttsausen der sånn 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 17 timer siden #8188 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Lise Finckenhagens middagspai med bacon, mozzarella og blåmuggost. Først syntes vi den var litt tam, men det var nok bare smaksløkene våre som ble overraska over så mild mat, for den kom seg kraftig etter hvert som vi spiste. (Jeg blandet inn sammalt hvete i deigen, derav fargen. Kantene mine blir aldri pene, men det viktigste er smak og konsistens, eller hva?) Endret 16 timer siden av Pawn Hearts 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 17 timer siden #8189 Del Skrevet 17 timer siden Svinekjøtt i karamelisert kokkossaus fra Warunee, var uvant, men godt! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17 timer siden #8190 Del Skrevet 17 timer siden elien skrev (24 minutter siden): Svinekjøtt i karamelisert kokkossaus fra Warunee, var uvant, men godt! Denne har jeg laget noen ganger, utrolig godt! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 17 timer siden #8191 Del Skrevet 17 timer siden Idag ble det en slags pytt i panne med brokkoli, spinat, vannkastanjer og sei 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 17 timer siden #8192 Del Skrevet 17 timer siden MarianneE skrev (Akkurat nå): Denne har jeg laget noen ganger, utrolig godt! Det kommer nok jeg og til å gjøre, for det ga mersmak! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16 timer siden #8193 Del Skrevet 16 timer siden elien skrev (2 minutter siden): Det kommer nok jeg og til å gjøre, for det ga mersmak! Men jeg må spørre... fikk du det skikkelig karamellisert? Skal koke i 2-2.5 time om jeg husker riktig, men etter nærmere 4 timer er det fremdeles litt væske igjen. Har spist uansett vi asså. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 16 timer siden #8194 Del Skrevet 16 timer siden Tacokjøttdeig, cottage cheese, søtpotet og brokkoli med chilihonning over 😊 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 16 timer siden #8195 Del Skrevet 16 timer siden 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 16 timer siden #8196 Del Skrevet 16 timer siden MarianneE skrev (1 minutt siden): Men jeg må spørre... fikk du det skikkelig karamellisert? Skal koke i 2-2.5 time om jeg husker riktig, men etter nærmere 4 timer er det fremdeles litt væske igjen. Har spist uansett vi asså. Ja, men det tok meg nesten 45 min koking før jeg forsto at det kokte for lite sjå meg. Jeg er vandt med at når det ska koke så lenge så ska det små koke. Så etter 45 min, satte jeg opp fra 4 til 7. Då etter en stund forsvandt vesken, det tok kanskje 1 time. Det lå et halveis blankt fett "veske" i gryten. Då måtte jeg bare stå å passe på til det ble karamellisert, det tok ca 15-20 min. Skrudde litt opp og ned mellom 5 og 7 mens det pågikk. Tok det fort ut av gryten når jeg syntes det var ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 16 timer siden #8197 Del Skrevet 16 timer siden Maleficenta skrev (8 timer siden): Ble sulten jeg nå.. Er meninga det serru, 😂 😂, er mange flinke fristerinner her som disker opp med både det ene og det andre 😋 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 16 timer siden #8198 Del Skrevet 16 timer siden Soft mann skrev (47 minutter siden): Det der så veldig godt ut du !! 😋 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 15 timer siden #8199 Del Skrevet 15 timer siden fugl fønix skrev (1 minutt siden): Det der så veldig godt ut du !! 😋 😋 De var veldig godt og. Ja de enkle er ofte det beste😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 15 timer siden #8200 Del Skrevet 15 timer siden Soft mann skrev (Akkurat nå): De var veldig godt og. Ja de enkle er ofte det beste😉 ❤️ stemmer det !! 😘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå