Phoenix Heart Skrevet 26. mars #8141 Del Skrevet 26. mars 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 26. mars #8142 Del Skrevet 26. mars Vaffeldagen var i går, men risvafflene mine krever 1 døgn med forberedelse, så da ble det vaffel på meg i dag 😅 Risvaffler med vårløk, marinert scampi, avocado, agurk, nori og en dressing av gresk yoghurt, sweet chilli sauce, sriracha saus og hvitløkspulver 👌🏻(dressingen er under nori arket 😅) 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannihj92 Skrevet 26. mars #8143 Del Skrevet 26. mars Er tilbud på Toro-gryter på Spar denne uka, og et par av dem er skikkelig gode iblant, syns jeg. Det ble Italiensk gryte i dag med en (skikkelig svær) salat ved siden av. Greit med noe kjapt etter en lang dag på jobb. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 26. mars #8144 Del Skrevet 26. mars En lapskaus rest i frå fryså, på en energi lav dag 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8145 Del Skrevet 26. mars Grønnsak,sopp og linsewok med søtpotet og bokhvetenudler Anonymkode: d6351...cf4 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 26. mars #8146 Del Skrevet 26. mars Hokkaidogresskarsuppe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. mars #8147 Del Skrevet 26. mars Indisk vegetargryte med linser og blomkål 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 27. mars #8148 Del Skrevet 27. mars Marinert kylling overlår, med salat og sprø stekt brokkili 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. mars #8149 Del Skrevet 27. mars Pizzabakeren reddet oss i dag 😄 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 28. mars #8150 Del Skrevet 28. mars Fantastisk at det er frukt og grønt som er på priskrig nå før påske, brokkolini til 12,90 på Kiwi, så kommer det 30% på det igjen. Så i dag brokkolini med bacon rundt, blomkålbiff og en veldig kremet blomkålpure, nydelig mat! 6 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8151 Del Skrevet 28. mars Frøkenfryden skrev (På 26.3.2025 den 18.55): Hokkaidogresskarsuppe Ekspander Spiser du noe annet enn suppe? Anonymkode: 892bc...049 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 28. mars #8152 Del Skrevet 28. mars I dag ble det pimpa nudler: Nongshim Shin Ramyun Stir-Fry, sammen med ytrefilet av biff i biter, kokt brokkoli og et egg 👌🏻Måtte i tillegg til en del fløte og ost, da denne var veldig spicy 🥵 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mars #8153 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 17.11): Spiser du noe annet enn suppe? Anonymkode: 892bc...049 Ekspander Jeg vet ikke helt hva du mener her, men kan godt prøve å svare. Hvis du lurer på om jeg spiser noe annet når jeg har suppe til middag, og har den som en slags forrett, så er svaret nei. Den er såpass tjukk og har mye potet og fløte og gjerne egg i, så det metter godt. Om du lurer på om jeg spiser suppe veldig ofte, så er svaret ja. Fordi jeg får i meg mye grønt, liker det godt, og synes det er noe av det jeg er best på å lage. Men man trenger jo ikke bla så langt bak i tråden for å se at jeg denne uka også har spist pulled pork, flyndre og pølse for eksempel. Om du prøver å være sarkastisk og kjip fordi jeg poster mye supper, så er ikke det noe jeg vil beære en videre kommentar. 13 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 29. mars #8154 Del Skrevet 29. mars Fant en del biffdeig på dato salg, då måtte den ene brukes til Korean Beef i dag! Det er en stor favoritt 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 29. mars #8155 Del Skrevet 29. mars 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #8156 Del Skrevet 29. mars Kjøleskapet var fullt av ost, på tide å spise den opp! Med hjemmelaget surdeigsbrød til 😊 Anonymkode: 5658f...f3e 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet søndag kl 13:05 #8157 Del Skrevet søndag kl 13:05 Long Chicken Patty med brokkolini, søt paprika og blomkål som har vært i airfryeren med masse godt krydder på 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet søndag kl 17:56 #8158 Del Skrevet søndag kl 17:56 Minipizza 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet mandag kl 14:15 #8159 Del Skrevet mandag kl 14:15 Saritas Korma, med svin indrefile, ris og mango chutney, en liten skål med brokkoli på siden 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:10 #8160 Del Skrevet mandag kl 16:10 Pinsa med cashew og smørbønnekrem og linsefyll Anonymkode: d6351...cf4 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå