jannihj92 Skrevet 22. mars #8121 Del Skrevet 22. mars Fant strimlet svinekjøtt i dato-disken på butikken, så i dag har jeg laget gyros i hjemmelaget yoghurtbrød 😊 Under haugen ligger det tzatziki, salat, rødløk og tomat, og på toppen er det fetaost og gyrosdressing. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 23. mars #8122 Del Skrevet 23. mars Strimlet kyllinglår file i airfryeren, med sprø stekt brokkoli (en av de beste måten jeg har smakt brokkoli på), salat og pannestekte små potet, og en liten kladd rømme 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 23. mars #8123 Del Skrevet 23. mars Jeg lager middag i dag, da er det mindre fancy🤓 Chili-østavindpølse med hjemmelaga gulrotstuing med masse dill og gressløk. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8124 Del Skrevet 23. mars Soppsuppe med potet og kikertgnocchi Anonymkode: d6351...cf4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 24. mars #8125 Del Skrevet 24. mars Torpedo reker, med salat, sweet chili dip og ris (bommet litt på mengden, ris, klarte ikke alt) 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8126 Del Skrevet 24. mars elien skrev (7 minutter siden): Torpedo reker, med salat, sweet chili dip og ris (bommet litt på mengden, ris, klarte ikke alt) Du lager alltid så deilig mat 😊 Men de tallerkenene dine var også kjempefine, vet du hvor de er fra? 😃 Anonymkode: de1ba...d11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 24. mars #8127 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du lager alltid så deilig mat 😊 Men de tallerkenene dine var også kjempefine, vet du hvor de er fra? 😃 Anonymkode: de1ba...d11 Takk! fint skrevet Det servicet er fra IKEA, heter Gladelig. Er kjempefornøyd med det, finnes i en farge til. https://www.ikea.com/no/no/search/?q=gladelig&filters=f-colors%3A10007 Måtte bytte ut det gamle servicet Vivaldi, når det nye kjøkkenet ble ferdig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8128 Del Skrevet 24. mars Grønnsakspai med tofu og cashewstand. Anonymkode: d6351...cf4 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. mars #8129 Del Skrevet 24. mars Potet-og søtpotetmos med pulled pork og et dryss brønnkarse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannihj92 Skrevet 24. mars #8130 Del Skrevet 24. mars Svinefilét med hjemmelaget rustikk potetmos, rosenkål, brokkoli og soppsaus. Dette ble så godt at jeg måtte kjempe med meg selv for å ikke overspise fullstendig 🤭 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 24. mars #8131 Del Skrevet 24. mars Kylling, brokkolini, reddik og gresk yoghurt 🤗 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8132 Del Skrevet 24. mars Må si at dere legger ut veldig flotte bilder av maten her og at jeg virkelig får lyst til å begynne å lage ordentlige middager igjen! Stor inspirasjon, tusen takk for at dere deler. ❤️ Anonymkode: 0ae08...38b 1 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #8133 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Grønnsakspai med tofu og cashewstand. Anonymkode: d6351...cf4 Så flink du er, dette er rene kunstverket! Dere andre, også! Det er en sann glede å gå inn i denne tråden. Anonymkode: 14716...52b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 25. mars #8134 Del Skrevet 25. mars Har hatt lite appetitt den siste tiden, ikke blitt mye til middag å ta bilder av. Men i dag ble det noe som har vært i fryseren en stund: IKEA kjøttboller, IKEA fløtesaus og hjemmelaga potetmos 👌🏻 Burde hatt noen grønnsaker med, men orket ikke rett og slett 😅 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 25. mars #8135 Del Skrevet 25. mars Testet noe nye pølser fra Gilde, Chili & Ost, (grovkornet med spenstig habanero og østavind) med brokkolini, søt paprika og potetstappe. Hadde på dansk remulade og ketshup, etter jeg tok bilde. Pølsene var mye mildere enn jeg hadde trodd, de var gode, blir gjenkjøp! Så har hen yngste bakt, så det ble sjokolade cupcake med sveitsisk merengs krem med kaffismak til desert, nydeligt! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #8136 Del Skrevet 25. mars Pasta med squash, sukkererter og tomat og hvitløk, med kremet saus av egg og parmesan Anonymkode: c6f88...1c3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. mars #8137 Del Skrevet 25. mars Jeg fant en mozzarellaball i kjøleskapet som måtte brukes. Da ble det ovnsomelett med matfløte og mozzarella, med parma og grønt. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #8138 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så flink du er, dette er rene kunstverket! Dere andre, også! Det er en sann glede å gå inn i denne tråden. Anonymkode: 14716...52b Takk! Anonymkode: d6351...cf4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #8139 Del Skrevet 25. mars Sopp og svart bønnesuppe med kokosyoghurt. Anonymkode: d6351...cf4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 26. mars #8140 Del Skrevet 26. mars I går var det Hellas’ nasjonaldag, og vi inviterte min gode svoger på et gresk måltid. Her er forrettene: Hovedretten var kleftiko (med kje): 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå