Frøkenfryden Skrevet 4. mars #8041 Del Skrevet 4. mars Laget minipannekaker med restene av maiskremen fra i går. Tilsatt egg og mel og melk og parmesan. Hamburgerrygg til. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 4. mars #8042 Del Skrevet 4. mars Søtpotetsalat med krydder stekt halloumi, brokkoli, kikerter, siracha og hvitløksdressing 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 5. mars #8043 Del Skrevet 5. mars Stekte MiGoreng (litt sterk type) nudler med kylling, brokkoli, gulrot, paprika, rødløk og egg 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5. mars #8044 Del Skrevet 5. mars 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannihj92 Skrevet 5. mars #8045 Del Skrevet 5. mars Biff og hjemmelaget bearnaise! Med asparges og stekte poteter! 😊 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars #8046 Del Skrevet 5. mars Laks, agurksalat og søtpotet. Dette ble veldig godt sammen. Anonymkode: b2f7a...0de 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. mars #8047 Del Skrevet 5. mars Laget cottage cheese-pizzabollene som er mye på instagram for tida. Godt!🥰 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannihj92 Skrevet 5. mars #8048 Del Skrevet 5. mars Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Laget cottage cheese-pizzabollene som er mye på instagram for tida. Godt!🥰 Oi, de så gode ut! Har du lyst til å dele oppskrift? 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. mars #8049 Del Skrevet 5. mars jannihj92 skrev (2 minutter siden): Oi, de så gode ut! Har du lyst til å dele oppskrift? 😇 Det kan jeg. Mine er fra @minajacobsen sin oppskrift. Men finnes mange. 1 beger vanlig cottage cheese på 400 g. 3 egg 150 g hvetemel 60 gram revet ost 150 g skinkebiter 1 teskje bakepulver Litt salt og pepper og oregano. Jeg tok et paprikapulverdryss også. Sett ovnen på 200 c. Stavmiks egg og cottage cheese. Tilsett bakepulver og mel og rør sammen. Tilsett ost og skinke og krydder. Lag 9 klatter på bakebrettet og stek i 25 min midt i ovnen. Jeg likte det så godt! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannihj92 Skrevet 5. mars #8050 Del Skrevet 5. mars Frøkenfryden skrev (1 time siden): Det kan jeg. Mine er fra @minajacobsen sin oppskrift. Men finnes mange. 1 beger vanlig cottage cheese på 400 g. 3 egg 150 g hvetemel 60 gram revet ost 150 g skinkebiter 1 teskje bakepulver Litt salt og pepper og oregano. Jeg tok et paprikapulverdryss også. Sett ovnen på 200 c. Stavmiks egg og cottage cheese. Tilsett bakepulver og mel og rør sammen. Tilsett ost og skinke og krydder. Lag 9 klatter på bakebrettet og stek i 25 min midt i ovnen. Jeg likte det så godt! 🥰 Tusen takk! 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 6. mars #8051 Del Skrevet 6. mars Bestilte pizza i dag, levert på døren 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 6. mars #8052 Del Skrevet 6. mars Ramen der jeg prøvde ut Jacobs Utvalgte Spicy ramen, helt grei smak, men lager bedre selv 😅 Som ekstra til suppen; Eggenudler, gulrot staver, avocado, soya marinert egg, vårløk, edamame bønner, aspargesbønner og sweet&sour stekt halloumi 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. mars #8053 Del Skrevet 6. mars Potet-og sellerirotsuppe med stekt chorizosnabb og kjørvel oppå. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 7. mars #8054 Del Skrevet 7. mars 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 7. mars #8055 Del Skrevet 7. mars Fant et fint halstort stykke indrefile sf på datosalg, så då ble det litt testeing av helsteking av biff i airfryeren, med baconsurret brokkolini, søt paprika og ris. Jorbær med vaniljekrem til desert 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 7. mars #8056 Del Skrevet 7. mars Taco fredag med en liten smaking på det nye Taco Street Vibes kittet. Det ble godt 😄 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 8. mars #8057 Del Skrevet 8. mars Blomkål og brokkoli grateng med bacon 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mon_nom Skrevet 8. mars #8058 Del Skrevet 8. mars 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 8. mars #8059 Del Skrevet 8. mars (endret) Chop suey med ribbe. Endret 9. mars av Pawn Hearts 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 9. mars #8060 Del Skrevet 9. mars Har laget en stor gryte med betasuppe i dag, kokt på svineknoke og rå bayoneskinke. Så har jeg bakt en ladning med pizzasnurrer, til noen venner med gård som snart ska ha lammelemming. Så de har noe enkelt i fryså 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå