Mardina Skrevet 28. februar #8021 Del Skrevet 28. februar Enchiladas 😊 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 1. mars #8022 Del Skrevet 1. mars Lasagne med salat og brokkolini 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 1. mars #8023 Del Skrevet 1. mars (endret) i dag husket jeg delvis å ta bilde, ikke før jeg tok et par biter 😅 Jeg så noen på TikTok snakke om at de hadde funnet et type bakverk som virkelig kunne sammenlignes med Joe and The Juice. Jeg var innom 3 Rema1000 butikker, men fant til slutt: Steinovnsbakt Briks Grove. Jeg lagde meg frokost med pesto, Stranda Teriaki Spekeskinke og Mozzarella. Og det var så godt at jeg prøvde meg på oppskriften til denne TikTok videoen, Joe har vist en sandwhich med tunfisk. Første gang jeg prøver meg på tunfisk, greit, men luktet veldig kattemat 😅 Tunfisk i vann, majones, siracha, dill, limejuice, salt og pepper, sammen med avocado. Briksen stekes flatt på en paninigrill 👌🏻👌🏻 Endret 1. mars av Ariana807 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mars #8024 Del Skrevet 1. mars Samboer har laget stekt steinbit med stekt squash med parmesan, og en blomkålpure på bakt blomkål 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannihj92 Skrevet 1. mars #8025 Del Skrevet 1. mars Det er lørdag! I dag ble det en solid hjemmelaget hamburger. Cheddar, bacon, salat, løk, pickles og dressing. Hadde ikke tomat, så den fikk utebli denne gangen. Har også laget chocolate chip cookies til dessert, med biter av både lys, mørk og hvit sjokolade. Kjempegodt, men uff, så usunt. Stekte 9 cookies i dag, fryser ned resten av deigen og tar med de resterende ferdigstekte kjeksene til mamma i morgen 😅 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 2. mars #8026 Del Skrevet 2. mars Svinekotelett med stekt løk, brokkolini, honing og soyasaus glasert gulrot, ris og stekesjy. Måtte vente en stund før deserten, som var en slags eton mess 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mars #8027 Del Skrevet 2. mars Form med poteter, gulrøtter, løk, hvitløk og brokkolistilk. Helte litt fløte over og la svinekoteletter over. Alt inn i ovnen en times tid. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars #8028 Del Skrevet 2. mars Chili sin carne med quinoa Anonymkode: c6f88...1c3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2. mars #8029 Del Skrevet 2. mars Røsti-poteter, fiske-nuggets, rosenkål og aioli. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. mars #8030 Del Skrevet 2. mars Fiskekake i wrap med grønt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannihj92 Skrevet 2. mars #8031 Del Skrevet 2. mars Har vært på middag hos mamma i dag. Hun laget kjøttkaker fra oppskrift etter mormor, og de er så gode at maten nærmest ble inhalert. Jeg "rakk" dermed ikke å ta bilde av tallerkenen, men jeg var heldig og fikk med meg rester hjem! Potet, brun saus, grønnsaksblanding, ertestuing, tyttebær og både kjøttkake og nakkekotelett kokt i sausen. Ordentlig søndagsmiddag! 😄 Usexy bilde i matboks, men. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 3. mars #8032 Del Skrevet 3. mars Prøvde meg på Børek i dag, med biffdeig, løk og forskjellige krydder. Hadde salat til 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. mars #8033 Del Skrevet 3. mars I dag fristet det med seibiff. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mars #8034 Del Skrevet 3. mars (endret) Dobbelposta. Endret 3. mars av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. mars #8035 Del Skrevet 3. mars (endret) Taco med maiskrem💛 Endret 3. mars av Frøkenfryden 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #8036 Del Skrevet 3. mars Curry nudler med linser. Anonymkode: d6351...cf4 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mars #8037 Del Skrevet 4. mars Spaghetti og hjemmelaget kjøttsaus 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 4. mars #8038 Del Skrevet 4. mars Tandori chicken 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jannihj92 Skrevet 4. mars #8039 Del Skrevet 4. mars Kylling i karri med ris og brokkolini 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 4. mars #8040 Del Skrevet 4. mars Stroganoff, potetmos og grønnsaker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå