Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Crispy kyllingburger med salat og stekte poteter. Tilbehøret var best. I morgen skal det bli noe atskillig mindre ultraprosessert og, håper jeg, mye mer velsmakende.

20240927_151925.thumb.jpg.43e8e3ba2dde4ae588577fb4808ba605.jpg

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt søster besøk og vi har sett Foræder og kost oss med Ovnsbakt kylling i asiatisk fløtesaus, og sviskegrøt til desert. Veldig gildt

27september124.jpg

27september224.jpg

27september324.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brokkoliform med purre, paprika, bacon og mozzarella. Det ble, som ventet, en helt annen opplevelse enn gårsdagens skuffende kyllingburger.

20240928_151804.thumb.jpg.bd7d8bd0d79d926d4e4473ef0bd82600.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte å ta bilde da det var ferdig, men godt ble det visst med saltkjøtt (lettsaltet svineknoke) og rotmos.  Jeg tok et bilde da jeg holdt på.  Jeg fikk bare en liten smak, og koste meg med grønnsakssuppa mi isteden.

salt svineknoke og rotmos.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok jo et bilde av suppa mi også da 😀, men først da jeg hadde spist og helt resten i en beholder til senere.

Den er laget av potet, gulrot, kålrot, løk, hvitløk og fløteskvett, vann og salt kjøttkraft.

gulrot-kålrot-potet-løk.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover ute alene i natt

Pølser i pinnebrød med kakao 🥰

IMG_2106.jpeg

Grillet marshmallows til dessert og en aldri så liten bit kvikklunsj ! Må til på tur 🤪

IMG_2109.thumb.jpeg.96ab331f8450f4b1e487c4a436a0ee96.jpeg

Endret av Paneera
  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt grønnsaker som måtte brukes opp, derfor ble det stekte grønnsaker med en lakseburger og morenepoteter. 

20240929_161050.thumb.jpg.54426b5594c333651ab04f960bdc77be.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Samboer har laget mat inspirert av shepherd’s pie. Karbonadedeig med grillet paprika, litt sopp og tacoaktige krydderier. Med lokk av hokkaidogresskarmos. Grønt og fetaost til. 🧡 Så godt🥹

IMG_6216.jpeg

IMG_6221.jpeg

• Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (7 timer siden):

Samboer har laget mat inspirert av shepherd’s pie. Karbonadedeig med grillet paprika, litt sopp og tacoaktige krydderier. Med lokk av hokkaidogresskarmos. Grønt og fetaost til. 🧡 Så godt🥹

IMG_6216.jpeg

IMG_6221.jpeg

Du er veldig heldig med den samboeren din altså 😄 Han må jo være verdt sin vekt i gull, så mye godt som han lager til deg/dere 😄

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...