elien Skrevet 15. september #7101 Del Skrevet 15. september Kylling overlår med godt krispy skinn, med panne stekt brokkoli og blomkål, kokt ris 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 15. september #7102 Del Skrevet 15. september (endret) Jeg må visst bremse litt med disse kremede/mosede suppene, for de er altfor gode og jeg klarer ikke å stoppe. Så jeg spiser altfor mye. Hensikten med å holde meg på grønnsaksdiett en stund var egentlig å bli kvitt noen sommerkilo fort. Endret 15. september av Perine 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 15. september #7103 Del Skrevet 15. september Trish skrev (På 12.9.2024 den 0.00): Ååå, så godt det ser ut 😋 Hva har du hatt oppi gryta di? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 15. september #7104 Del Skrevet 15. september Perine skrev (10 minutter siden): Ååå, så godt det ser ut 😋 Hva har du hatt oppi gryta di? Opprinnelig var det minestronesuppe men jeg hadde oppi pølse og kjøttbiter🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 15. september #7105 Del Skrevet 15. september Forsøkte meg på empanada med bruk av pizzadeig Fylt med karbonadedeig, mais, løk, hvitløk og sopp. Ble veldig godt 🥰 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 15. september #7106 Del Skrevet 15. september 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. september #7107 Del Skrevet 15. september Kremet tomatsuppe med lompetoast. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 15. september #7108 Del Skrevet 15. september Disney Adult skrev (53 minutter siden): Så godt ut! Har du en oppskrift du vil dele? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet 15. september #7109 Del Skrevet 15. september Årets første fårikål 😋 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 15. september #7110 Del Skrevet 15. september Jeg skulle lage wraps / enchiladas i ovnen i kveld som kveldsmat / sen middag nr 2 Forsøkte å blande mager kesam, karri og kylling, og blandet dette med sopp, løk, hvitløk og mais. Lagde kesam, karri og kyllingblandingen i går. Varmet dette i ovnen. Altså fytti det smakte så jævlig at jeg ikke kan beskrive det engang. Så glad jeg ikke hadde gjester, altså tror aldri jeg har smakt noe så uspiselig før. Smakte oksidert, klarer ikke å forklare det på en annen måte. Kastet wrapen og lagde en ny, uten kesam og karri. Bare kylling, mais, løk, hvitløk og sopp. Denne på bildet ble god! 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 16. september #7111 Del Skrevet 16. september Sally-Go-Round skrev (16 timer siden): Så godt ut! Har du en oppskrift du vil dele? 😊 Det er nok bare kinamat take-out, men det var godt ja 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 16. september #7112 Del Skrevet 16. september Ribs med tilbehør, hen eldste va her i dag, og hen mente det var noen av de beste båtpoteter jeg hadde laget, alltid gildt å høre 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 16. september #7113 Del Skrevet 16. september Friuke å fruefri. Bacongull, øl å snus. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 16. september #7114 Del Skrevet 16. september 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. september #7115 Del Skrevet 16. september 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #7116 Del Skrevet 16. september Linsegrateng med selvplukket sopp,brokkoli og aubergine. Anonymkode: d6351...cf4 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 17. september #7117 Del Skrevet 17. september En slags stekt ris, med strimlet kål, gulrot, løk, biffdeig, erter, brokkoli og egg 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #7118 Del Skrevet 17. september Byggotto med tomat og fennikel Anonymkode: c6f88...1c3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #7119 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Byggotto med tomat og fennikel Anonymkode: c6f88...1c3 Ble den god? Lurte på å lage sånn en dag 😊 Anonymkode: b2f7a...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #7120 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble den god? Lurte på å lage sånn en dag 😊 Anonymkode: b2f7a...0de Ja, ble veldig god! Anonymkode: c6f88...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå