Paneera Skrevet 9. august #6801 Del Skrevet 9. august Jeg lagde meg en smuldrepai med blåbær og vaniljekrem 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 9. august #6802 Del Skrevet 9. august I dag ble det kebabbrull ifra Yummytime 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. august #6803 Del Skrevet 9. august Onepot pasta med skinke 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 9. august #6804 Del Skrevet 9. august Fiskekake fra Meny, funnet på halv pris. Potet, stekte grønnsaker og litt rømme. Godt og enkelt. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosy Skrevet 10. august #6805 Del Skrevet 10. august Gårdagens middag 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 10. august #6806 Del Skrevet 10. august Jeg fikk ikke lagt ut bilde i går, men lagde også en dessertomelett (med litt fløte, sukker og blåbær) og en vanlig omelett med litt vaniljesukker. I dag blir det restaurant med venner! 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 10. august #6807 Del Skrevet 10. august Hjemmelaget blomkålsuppe. Hadde i en brokkolistilk som måtte brukes opp. Litt vårløk på toppen og ei skive med smør til - så godt! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 10. august #6808 Del Skrevet 10. august I dag har jeg fått kokkelert litt, kjøkkenet er langt fra ferdig, og vi har en lang jobb med å finne frem ting etterhvert. Men det gikk på et vis i dag, kyllinglår, stekt blomkål (blomkål har jeg savnet, og de er så goe nå) og kokt potet (hadde på litt rømme etter jeg tok bilde) Og nytt service, Vivaldi (det gamle) får en laaang pause 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. august #6809 Del Skrevet 10. august Tacotid! Gadd ikke bruke penger på glutenfri tortilla så det ble en tacoishsalat på meg mens de andre spiste tradisjonelle tacoer 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. august #6810 Del Skrevet 10. august Paneera skrev (På 9.8.2024 den 15.53): Jeg lagde meg en smuldrepai med blåbær og vaniljekrem Til middag? Den ser god ut, da 😁 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 10. august #6811 Del Skrevet 10. august Restaurant med venner i dag Det ser veldig mye ut, men spiste ingenting ris, så da ble det ikke så mye. Kun kylling og grønnsaker 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 10. august #6812 Del Skrevet 10. august 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august #6813 Del Skrevet 10. august Her er min middag. Gleder meg til jeg får spise det gule, men jobber fremdeles med å spise det der tørre rundt. Men men, er ikke baby, klager ikke. Anonymkode: 1640b...194 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 11. august #6814 Del Skrevet 11. august I dag måtte det bare bli ferdig oppvarmet kjøpt lapskaus 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 11. august #6815 Del Skrevet 11. august 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. august #6816 Del Skrevet 11. august Kidneybønne-enchiladas med salat og guacamole☺️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 12. august #6817 Del Skrevet 12. august Kylling taco 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. august #6818 Del Skrevet 12. august Jeg var så sliten i kropp i dag og stod der med tint torsk som måtte lages🥺 Min snille Mann tok jobben. Risoniotto med chorizosnabb, soltørka tomat og paprika. Med stekte erter og torsk🥰 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. august #6819 Del Skrevet 12. august 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 12. august #6820 Del Skrevet 12. august I dag ble det litt av hvert Lagde meg først ostemuffins, så hveteboller og så pølsehorn 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå