Frøkenfryden Skrevet 5. juni 2024 #6301 Del Skrevet 5. juni 2024 Hjemmelagd fiskegrateng☺️ 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 5. juni 2024 #6302 Del Skrevet 5. juni 2024 Denne har jeg postet flere ganger før, men gjengangere blir nå ofte det av en grunn. Kokosris med erter, peanøtter og vårløk. 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 5. juni 2024 #6303 Del Skrevet 5. juni 2024 Indisk bowl. Ja, jeg var gal nok til å kjøpe alle 5 saritas glassene (tandoori, tikka masala, butter chicken, korma og mango curry) og har brukt timevis på å tilberede dem hver for seg. Gleder meg til å smake og finne en favoritt 😍 9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #6304 Del Skrevet 5. juni 2024 Samfunnsengasjert skrev (1 time siden): Indisk bowl. Ja, jeg var gal nok til å kjøpe alle 5 saritas glassene (tandoori, tikka masala, butter chicken, korma og mango curry) og har brukt timevis på å tilberede dem hver for seg. Gleder meg til å smake og finne en favoritt 😍 Hvilken var best?😊 Anonymkode: b960f...71b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 5. juni 2024 #6305 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilken var best?😊 Anonymkode: b960f...71b Irriterende nok så vet jeg ikke. Alle er så gode at jeg klarer ikke å velge. Men best ut kom kanskje tandoori, korma og mango curry. Blir nok gjenkjøp med alle Det var et lite eksperiment. Har fått indisk kokebok i gave nylig, og har tenkt til å prøve meg på å lage korma, tikka, tandoori og butter chicken fra bunnen av. Så da måtte jeg teste om jeg hadde en favoritt. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal starte siden jeg liker alle 🫣 Har du en favoritt? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #6306 Del Skrevet 5. juni 2024 Samfunnsengasjert skrev (4 minutter siden): Irriterende nok så vet jeg ikke. Alle er så gode at jeg klarer ikke å velge. Men best ut kom kanskje tandoori, korma og mango curry. Blir nok gjenkjøp med alle Det var et lite eksperiment. Har fått indisk kokebok i gave nylig, og har tenkt til å prøve meg på å lage korma, tikka, tandoori og butter chicken fra bunnen av. Så da måtte jeg teste om jeg hadde en favoritt. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal starte siden jeg liker alle 🫣 Har du en favoritt? Takk for tipsene😊 Da skal jeg iallfall prøve mango curry. Blitt en ny favoritt fra indiske restauranter, men har ikke testet ferdig kit på det enda. Hjemmelagd butterchicken syns jeg at er helt fantastisk, så om det er oppskrift på det i boka di, ville jeg ha testet det🤩 Ellers er jeg akkurat som deg; det et vanskelig å velge bare en favoritt. Anonymkode: b960f...71b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 5. juni 2024 #6307 Del Skrevet 5. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Takk for tipsene😊 Da skal jeg iallfall prøve mango curry. Blitt en ny favoritt fra indiske restauranter, men har ikke testet ferdig kit på det enda. Hjemmelagd butterchicken syns jeg at er helt fantastisk, så om det er oppskrift på det i boka di, ville jeg ha testet det🤩 Ellers er jeg akkurat som deg; det et vanskelig å velge bare en favoritt. Anonymkode: b960f...71b I denne får du oppskrift på butter chicken 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #6308 Del Skrevet 6. juni 2024 Samfunnsengasjert skrev (11 timer siden): Irriterende nok så vet jeg ikke. Alle er så gode at jeg klarer ikke å velge. Men best ut kom kanskje tandoori, korma og mango curry. Blir nok gjenkjøp med alle Det var et lite eksperiment. Har fått indisk kokebok i gave nylig, og har tenkt til å prøve meg på å lage korma, tikka, tandoori og butter chicken fra bunnen av. Så da måtte jeg teste om jeg hadde en favoritt. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal starte siden jeg liker alle 🫣 Har du en favoritt? Jeg husker jeg lagde Tikka Masala fra bunnen en gang. Var en relativt enkel oppskrift, men tok jo litt tid ned marinering og saus. Det endte opp med å smake AKKURAT det samme som Toro tikka masala 😅👍 Trodde jo det skulle bli bedre når jeg lagde fra bunnen av 😅 Anonymkode: b2f7a...0de 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sneips Skrevet 6. juni 2024 #6309 Del Skrevet 6. juni 2024 Hjemme alene, syk og har bare lyst på tull 🤦♀️ Dagens spesial ble en delt pizzabolle som jeg har tatt mer pizzasaus på, skinke, paprika, litt kokt pasta og ost på, også litt vitaminer på siden 😅 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 6. juni 2024 #6310 Del Skrevet 6. juni 2024 Red curry med paprika, spinat og kikerter 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 6. juni 2024 #6311 Del Skrevet 6. juni 2024 Foccasia med long chicken patty og salat 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 6. juni 2024 #6312 Del Skrevet 6. juni 2024 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #6313 Del Skrevet 6. juni 2024 Stekte grønnsaker, stekt sopp og stekte kikerter i en tahini og hvitløksaus toppet med sesamfrø. Anonymkode: d6351...cf4 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. juni 2024 #6314 Del Skrevet 6. juni 2024 Kremet hjemmelaget tomatsuppe med potet og matfløte mikset inn. Med egg, pasta og parmesan☺️ 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 6. juni 2024 #6315 Del Skrevet 6. juni 2024 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 7. juni 2024 #6316 Del Skrevet 7. juni 2024 Skal du/dere til Kreta, anbefaler jeg å teste kretisk carbonara med apaki (speket svinefilet). Bilde fra i går: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. juni 2024 #6317 Del Skrevet 7. juni 2024 noen steikte firstprice fiskakaker på stormkjøkkenet mitt hadde vært deilig, men ikke kommet så langt..får bli om et par dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 7. juni 2024 #6318 Del Skrevet 7. juni 2024 Kylling taco 🌮 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 7. juni 2024 #6319 Del Skrevet 7. juni 2024 Kylling Satay 😄 *Jeg hadde tenkt å lage peanøtt saus, men … ja 😅 det gikk i glemmeboka. Er ikke så glad i sausen, er smaken av kyllingen som er høydepunktet, så det gikk bra 😄 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 7. juni 2024 #6320 Del Skrevet 7. juni 2024 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå