Frøkenfryden Skrevet mandag kl. 17:08 #9061 Skrevet mandag kl. 17:08 Fiskekaker og potet-pastinakkmos. 2 1
Brunhilde Skrevet mandag kl. 17:24 #9062 Skrevet mandag kl. 17:24 Fisk, potet, erter og remulade. 3 1
elien Skrevet tirsdag kl. 15:28 #9063 Skrevet tirsdag kl. 15:28 Svin og kål-panne, Gilde svin ytrefile tynnskåret utremarinert (fra datodisken), jeg skar dem i tynne strimler, stekte på panne, hadde og i hodekål, løk, rødløk, søt paprika og gulrot 2 1
Frøkenfryden Skrevet tirsdag kl. 17:11 #9064 Skrevet tirsdag kl. 17:11 Ovnsomelett med vårløk, matfløte, cottage cheese og rabagast. Med grønt, spekemat og rista brød. 2 2
jannihj92 Skrevet 23 timer siden #9065 Skrevet 23 timer siden Pannestekt andebryst (rosa inni, sprøtt skinn), pastinakkpuré, rosenkål, syltet rødløk og en kryddersaus laget av honning, balsamico - og rødvinseddik, kraft, stjerneanis, kanel, ingefær, hvitløk og smør. 3 2 1
elien Skrevet 22 timer siden #9066 Skrevet 22 timer siden eliens pie, i bunn biffdeig, gulrot, løk, rødløk, søt paprika, tomatpure, hermetiske cherrytomat og masse krydder, potetstappelokk og forskjellige oster på toppen, hadde salat til 3 2 1
Frøkenfryden Skrevet 21 timer siden #9067 Skrevet 21 timer siden Wraps med panert fisk, salat, agurk, vårløk og naturellyoghurt. 2 1
blasfeminist Skrevet 19 timer siden #9068 Skrevet 19 timer siden Brunhilde skrev (På 20.10.2025 den 19.24): Fisk, potet, erter og remulade. Ser godt ut! Hva slags poteter er det, og hvordan er de behandlet? Husker ikke å ha sett sånne før.
K.B. Skrevet 17 timer siden #9069 Skrevet 17 timer siden Kyllingbryst med chorizo og tomat confit, pasta og paprika saus. 1 1
Brunhilde Skrevet 17 timer siden #9070 Skrevet 17 timer siden blasfeminist skrev (1 time siden): Ser godt ut! Hva slags poteter er det, og hvordan er de behandlet? Husker ikke å ha sett sånne før. Jeg kjøpte potet i løsvekt på REMA, kuttet en stor i passe båter, hadde på salt og pepper og stekte den i airfryer. 1
blasfeminist Skrevet 17 timer siden #9071 Skrevet 17 timer siden Brunhilde skrev (7 minutter siden): Jeg kjøpte potet i løsvekt på REMA, kuttet en stor i passe båter, hadde på salt og pepper og stekte den i airfryer. Takk! Jeg har jo laget båtpoteter såklart, men overflaten på dine så superbra ut! Må kanskje få meg airfryer.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9072 Skrevet 9 timer siden blasfeminist skrev (7 timer siden): Takk! Jeg har jo laget båtpoteter såklart, men overflaten på dine så superbra ut! Må kanskje få meg airfryer. Hvis du ikke har testet: Prøv å bruke varmluft i ovnen først - det gir bedre stekeflate på både poteter og rotgrønnsaker, særlig de er nyhøstede og mer saftspente/ vannholdige enn de blir etter litt lagring. Anonymkode: f2f3a...a82
Brunhilde Skrevet 8 timer siden #9073 Skrevet 8 timer siden blasfeminist skrev (8 timer siden): Takk! Jeg har jo laget båtpoteter såklart, men overflaten på dine så superbra ut! Må kanskje få meg airfryer. Jeg er av og til litt doven. 😉 Disse stekte jeg først i 10 minutter på 189, så la jeg i fiskestykkene og stekte 20 minutter til. Du kan sikkert få samme resultat ved bruk av varmluft, men når jeg lager mat til en person er airfryer gull verd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå