elien Skrevet 14. oktober #9041 Skrevet 14. oktober Rester av betasuppen fra søndag, ble nesten som en litt bløt lapskaus ved oppvarming i dag, det var helste bedre i dag 4 4
Frøkenfryden Skrevet 14. oktober #9042 Skrevet 14. oktober Hokkaidogresskarsuppe med kylling oppi. 4 3
Frøkenfryden Skrevet 15. oktober #9044 Skrevet 15. oktober Ris og stekt Frøyalaks med crispi, agurk, vårløk, sweet chili-saus og sesamfrø. 2 2
Perine Skrevet 16. oktober #9045 Skrevet 16. oktober (endret) Hverdagsmaten min 😋, som jeg spiser nesten hver dag, med litt bytte av grønnsaker. I dag gadd jeg ikke å finkutte det heller, men plusser bare på litt koketid. Chili explosion og Aromat er godt på gulrotsuppe. Endret 16. oktober av Perine 2 1
Pawn Hearts Skrevet 16. oktober #9046 Skrevet 16. oktober Jweg er syk for tiden, men kan ikke slutte å spise av den grunn. I det siste har vi måttet basere oss på ting vi allerede har, og i dag ble det fiskeburger med gulrot, hvitløksdressing og chorizo. 3 3
elien Skrevet 16. oktober #9047 Skrevet 16. oktober Kylling og ris-panne, med kyllinglår file, løk, rødløk, gulrot, hodelål, søt paprika og kokt ris 1 3
Frøkenfryden Skrevet 16. oktober #9048 Skrevet 16. oktober Kom hjem fra lang jobbdag, og hadde en liten pulled chicken fra tulip som måtte brukes, og rugbrød som måtte brukes. Da ble det kjapp middag av det. Laget rugskiver med avokadomos, vårløk og buttersalat, og toppa med varm pulled chicken. Så enkelt og deilig🥰 3 2
Brunhilde Skrevet 16. oktober #9049 Skrevet 16. oktober (endret) En variant av stjerneskudd, veldig godt. Endret 16. oktober av Brunhilde 2 5
elien Skrevet fredag kl. 15:21 #9050 Skrevet fredag kl. 15:21 I dag har jeg hatt noe jeg aldri har spist før, breiflabb kjaker! Jeg pankopanerte dem, og hadde båtpotet, gulrotpure og brokkolini til. Det var veldig godt, men en litt uvandt konsistens, blir ikke siste gangen jeg lager dette 4 2
Brunhilde Skrevet fredag kl. 16:05 #9051 Skrevet fredag kl. 16:05 Noen dager skal det bare være fort og lettvindt, derfor ble det pyttipanne i dag. 3 3
Frøkenfryden Skrevet fredag kl. 17:57 #9052 Skrevet fredag kl. 17:57 Her er det ikke noe spennende å dele, men det er fint at tråden er lavterskel, tenker jeg. Så deler likevel. Rugbrød, lompe, vårløk, salat, yoghurt naturell og falaffel. Min 15 min-middag. 😊 3 3
Pawn Hearts Skrevet lørdag kl. 16:19 #9054 Skrevet lørdag kl. 16:19 Utrolig deilig når feberen slipper taket og man begynner å fungere normalt igjen! Lørdagsmiddagen ble kyllingwok med sursøt saus. Jeg gjør sausen hakket mindre søt enn det du får på restaurant eller glass. Woken er smaksatt med treenigheten chili, hvitløk og ingefær. 4 3
elien Skrevet søndag kl. 12:18 #9055 Skrevet søndag kl. 12:18 Tror nesten dette er en av livrettene til hen eldste (som har vært her på middag i dag) og meg, boller i karri! Laget som vanlig på kyllingkjøttdeig, og laget dobbel porsjon, så det blir til fryså og, så er det bare å lage saus neste gang. Med ris og asbegers bønner til 2 2
MarianneE Skrevet søndag kl. 15:58 #9056 Skrevet søndag kl. 15:58 (endret) Massaman curry med bankekjøtt. Oppskrift fra boka "Digg Thai" evt instragram Namfonfood Endret søndag kl. 16:02 av MarianneE 4 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 04:06 #9057 Skrevet mandag kl. 04:06 Råkostsalat med mango, avokado og cashewnøtter. Ble altfor søtt. Glemmer jevnlig at jeg ikke er særlig glad i mango i mat 🙈 Anonymkode: 5b50f...7e4 2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:11 #9058 Skrevet mandag kl. 14:11 elien skrev (På 19.10.2025 den 14.18): Tror nesten dette er en av livrettene til hen eldste (som har vært her på middag i dag) og meg, boller i karri! Laget som vanlig på kyllingkjøttdeig, og laget dobbel porsjon, så det blir til fryså og, så er det bare å lage saus neste gang. Med ris og asbegers bønner til Hvordan lager du de kyllingkjøttbollene? 😊 Anonymkode: b2f7a...0de 1
elien Skrevet mandag kl. 15:05 #9059 Skrevet mandag kl. 15:05 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvordan lager du de kyllingkjøttbollene? 😊 Anonymkode: b2f7a...0de Heia, de er veldig enkle og legger ved link på de jeg lager. Men det er sikkert andre gode oppskrifter og. https://www.youtube.com/watch?v=ZrWtgy_KgwI&t=459s Han har instagram side og, men det er mer detaljert på Youtube
elien Skrevet mandag kl. 15:18 #9060 Skrevet mandag kl. 15:18 Dagens, utbenet kyllinglår, pannestekt og med krispy skinn, med brokkolini, salat og ris 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå