Ariana807 Skrevet 18. juni #8541 Skrevet 18. juni Jeg burde ikke bestilt denne middagen, men jeg ønsket å teste den, og med en rabattkupong så fikk jeg en middag «gratis». Middelhavsgryte med gratinert halloumi og ovnsbakte poteter med rosmarin. Det var helt greit. Jeg har prøvd squash før, og det er litt bittert og ikke helt for meg. Men fikk testet en gang til. God halloumi som alltid. Gode poteter, men ble kanskje alt i alt litt mye rosmarin 😅 2 1 1
Frøkenfryden Skrevet 18. juni #8542 Skrevet 18. juni (endret) Når man har ferie ved en slakter-vogn🥰 Mann har laget biff med smørdampa spisskål, ovnsstekte nypoteter i skiver og et karsedryss. Endret 18. juni av Frøkenfryden 6 2
elien Skrevet 18. juni #8543 Skrevet 18. juni Hjemmelaget gammeldags blomkålsuppe, flotte norske blomkål i butikkene nå, med bagett og pisket smør, første gang jeg har pisket smør, blir ikke siste gang, det var utrolig godt 😍 7 2 2
jannihj92 Skrevet 18. juni #8544 Skrevet 18. juni Er fortsatt syk, men prøver å være litt trendy fordet 😅 Bakt potet i dag med klassisk topping; smør i bunn, revet ost, skinke, mais og dressing. 4 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni #8545 Skrevet 18. juni Åh, jeg får vann i munnen av disse bildene! Anonymkode: 733ef...ddc 1 2 2
elien Skrevet 19. juni #8546 Skrevet 19. juni Nakkekotelett, skar ut beinet, med nykål/sommerkål, nypoteter og pisket smør. Var utrolig godt! 7 2
jannihj92 Skrevet 19. juni #8547 Skrevet 19. juni Jeg tror influensaen er i ferd med å slippe! 🙌 Kortvarig denne gangen, heldigvis. I dag ble det juksekebab laget av kjøttdeig stekt med shish kebab-krydder i pitabrød med salat, løk, tomat og mais. Sterk og mild saus. 4 2
K.B. Skrevet 19. juni #8548 Skrevet 19. juni Pepperoni pizza. Basic pizzasaus: tomater, salt, litt hvitløk, god olivenolje og litt oregano. Begynner å få til å lage god pizza deig også. 7 1 1
elien Skrevet 21. juni #8551 Skrevet 21. juni Hen eldste kom på middag i dag, og hen hadde lyst på fiskeboller i karri saus, så då lagte jeg det 3 3 1
Illumi Skrevet 22. juni #8552 Skrevet 22. juni Dagens niste på nattevakt. Indrefilet i skiver, saus av stekesmør og balsamico, ovnsbakt tomat, rå rødløk, parmesan på toppen. Så bedre ut uten parmesanen! 4 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni #8553 Skrevet 22. juni elien skrev (På 20.6.2025 den 18.18): Hadde besøk i dag, og serverte Korean Beef Det så skikkelig godt ut🤩 Anonymkode: b960f...71b 1 1 1
elien Skrevet 22. juni #8554 Skrevet 22. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det så skikkelig godt ut🤩 Anonymkode: b960f...71b Takk! Det er veldig godt og utrolig enkelt å lage 1
elien Skrevet 22. juni #8555 Skrevet 22. juni Laget Japansk curry, laget egen roux fra bunnen av, med svin indrefile (kjøpt på datosalg) 5 1 1
Frøkenfryden Skrevet 22. juni #8556 Skrevet 22. juni Bolognese laget av samboer. Med oksekjøtt og salsiccia. 4 1 1
MarianneE Skrevet 22. juni #8557 Skrevet 22. juni (endret) "Svinefilet med asiatiske smaker" het oppskriften. Perfekt for Svinefilet som ligger i kjøleskapet var min tanke. Til min overraskelse var det ingen rå Svinefilet, men ferdig stekt fra Tulip. Mulig innkjøpet gikk litt raskt da den ble kjøpt. Uansett, det viste seg å være et coated lag med krydder og pepper utenpå kjøttet med 4 typer pepper, chili o.l fant vi ut da vi skulle spise. Kjøttet ble så sterkt at munnen var helt nummen etterpå. See bra ut på bildet da... Endret 22. juni av MarianneE 4 2 1
Illumi Skrevet 23. juni #8558 Skrevet 23. juni Idag lagde jeg meg biff med fløtesaus, grilla vel purre, tomater og småpoteter. Glemte matboksen på benken hjemme! 1 1
elien Skrevet 23. juni #8559 Skrevet 23. juni Standard pizza, med biffdeig, løk, jarlsberg, sjikkelige cheddar og søt paprika 4 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå