elien Skrevet 15. februar #7941 Del Skrevet 15. februar (endret) Bare kos i dag, pannekake med bacon og lønnesirup. Og så har jeg bakt en stor ladning med solskinnsboller, måtte bare ha en liten smak 🌞 Så senere i kveld blir det nok en pizzarest ifra fryså 🍕 Endret 15. februar av elien glemte bildene 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 15. februar #7942 Del Skrevet 15. februar (endret) Jeg må nesten skamfullt innrømme at jeg ikke har noen erfaring med ketjap manis (søt, indonesisk soyasaus), bortsett fra at jeg sikkert har fått det på restaurant uten å vite det. Lise Finckenhagens asiatiske ørretrett ble imidlertid en umiddelbar hit her i huset, så flaska jeg kjøpte, vil ikke bli stående ubrukt. Endret 15. februar av Pawn Hearts 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. februar #7943 Del Skrevet 15. februar Teryakilaks, ris, spinat, mango og avokado 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet søndag kl 13:34 #7944 Del Skrevet søndag kl 13:34 Pannekaker i ovnen, med taco krydret biffdeig, løk, hvitløk og ost, med ost utenpå og. Med salat, rømme og salsa til 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NurseRatched Skrevet søndag kl 14:21 #7945 Del Skrevet søndag kl 14:21 Hadde litt rester fra både fredag og lørdag, så dette ble en helmeksikansk helg tydeligvis 😃 Pulled pork, frijoles refritos (en slags bønnestuing), syltet rødløk, guacamole, pico de gallo og litt agurk som måtte brukes opp. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet søndag kl 17:08 #7946 Del Skrevet søndag kl 17:08 I dag ble det panert laks, potetmos, purrepesto, gul bete og rødløk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet søndag kl 17:10 #7947 Del Skrevet søndag kl 17:10 Risotto og spekeskinke 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet søndag kl 18:09 #7948 Del Skrevet søndag kl 18:09 Samboer har laget hjemmelaget pasta med pancetta-og linsebolognese. Toppes med parmesan og finhakka blader fra selleristengene. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:01 #7949 Del Skrevet søndag kl 19:01 Soy bean spaghetti med linser,sopp og stekte grønnsaker. Anonymkode: d6351...cf4 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet mandag kl 00:42 #7950 Del Skrevet mandag kl 00:42 Pulled chicken I en slags grønn dressing-guffe. Var godt 🤣 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet mandag kl 15:55 #7951 Del Skrevet mandag kl 15:55 Hen eldste kom i dag, og hadde lyst på pølse og pomfri. Det fikk hen, men jeg hadde heller lyst på kyllinglår til, og løkringer og salat 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet mandag kl 16:40 #7952 Del Skrevet mandag kl 16:40 Rester blir til pytt I panne 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:24 #7953 Del Skrevet mandag kl 17:24 Mais tortillas med hummus,bønner og stekte grønnsaker. Anonymkode: d6351...cf4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet mandag kl 19:34 #7954 Del Skrevet mandag kl 19:34 Korma med kikerter, tomat og spinat. Ris til. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 19:57 #7955 Del Skrevet mandag kl 19:57 I dag har jeg hatt noe som heter kjøttdeig-panne 😊 Skulle egentlig lages som en stor kjøttkake og snues i pannen, men det fikk jeg ikke til. Så da bare hakket jeg opp kjøttdeigen og blandet sammen. Hadde fullkornsris til 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet tirsdag kl 15:54 #7956 Del Skrevet tirsdag kl 15:54 Biffdeig gryte med kokt ris 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet tirsdag kl 17:37 #7957 Del Skrevet tirsdag kl 17:37 Kom fra svømmetrim og fikk torskecurry med ris av mann🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet onsdag kl 05:52 #7958 Del Skrevet onsdag kl 05:52 Så ikke så godt ut det her 😂 halvspist shredded kylling med grønn yoghurtdressing/saus og purreløk, med en pære attåt! 🍐 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet onsdag kl 15:30 #7959 Del Skrevet onsdag kl 15:30 Potetstappe med stekte pølsebiter som er stekt sammen med paprika og rødløk og honing glaserte gulrøtter til 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet onsdag kl 15:40 #7960 Del Skrevet onsdag kl 15:40 (endret) I dag ble det en «Bruk opp alt som enten må spises eller kastes» - dag 😅 Fløte, Heinz Chilli saus, og karri pulver blandet til en god saus, og alt mulig av grønnsaker: Blomkål, brokkoli, rødbeter og polkabeter, rosenkål, løk, gulrot og sopp, toppet med raspet osteblanding av Norvegia 16%, Apleost og mozzarella. Endret onsdag kl 17:39 av Ariana807 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå