Pawn Hearts Skrevet 16. januar #7801 Del Skrevet 16. januar Vi har fått masse sjømat av slekt og venner den siste tiden – sei, kveite, hummer og ikke minst store mengder torsk. I dag laget jeg for første gangen denne asiatiske varianten, soyaglasert torsk bakt i ovn. I hovedsak fulgte jeg Gladkokkens oppskrift, men med en annen salat (man tar det man har). Det ble kjempevellykket, så denne skal jeg lage igjen. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 16. januar #7802 Del Skrevet 16. januar Pawn Hearts skrev (1 minutt siden): Vi har fått masse sjømat av slekt og venner den siste tiden – sei, kveite, hummer og ikke minst store mengder torsk. I dag laget jeg for første gangen denne asiatiske varianten, soyaglasert torsk bakt i ovn. I hovedsak fulgte jeg Gladkokkens oppskrift, men med en annen salat (man tar det man har). Det ble kjempevellykket, så denne skal jeg lage igjen. Nam, det så godt ut ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. januar #7803 Del Skrevet 16. januar Toro er kjempegodt nok; Amerikansk gryte, med litt raspet alpeost på toppen. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 16. januar #7804 Del Skrevet 16. januar Wraps med falaffel, agurk, ovnsstekte krydra søtpotetterninger og naturellyoghurt. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 16. januar #7805 Del Skrevet 16. januar NurseRatched skrev (På 14.1.2025 den 19.03): Her er det burgertirsdag 😋 Den så litt stusslig ut den burgeren, men den var veldig god. Men salaten din trekker veldig mye opp, den så ikke stusselig ut idet hele tatt, fargerikt og ferskt, ojda nam, nå fikk jeg lyst på deilig salat 😋 😋. Så her blir det tommel opp fra meg!! 😊 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 17. januar #7806 Del Skrevet 17. januar Nå når de ferske rekene er så gode og ikke så dyre så nyter jeg dem! I dag en salatbowl, isberg i bunn, toppet med reker, egg, 2 farget søtpaprika, mais, finhakket løk og krutonger 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 17. januar #7807 Del Skrevet 17. januar I dag gjorde jeg noe jeg har hatt lyst til lenge. Sabrura Sushi er et lite stykke unna, derfor har jeg aldri smakt der før. Men i dag ble dagen. Og jeg er skuffet 😅 Jeg ønsket å prøve Sushi Hot Dog og Sushi Burrito. Smakene er ikke som Sabi. Mer syrlig, mer eddik smak. Det var skuffende. Glad jeg har prøvd, men ble ikke helt som jeg hadde håpet basert på videoer jeg har sett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. januar #7808 Del Skrevet 17. januar Ost-og chilipølse med potetmos (med en gulrot i) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7809 Del Skrevet 17. januar Tacograteng med linser toppet med kokosyoghurt. Anonymkode: d6351...cf4 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 18. januar #7810 Del Skrevet 18. januar Jeg fulgte anbefalingen fra @NullHull og kjøpte meg en Rema pizza med pepperoni. Den var god! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 18. januar #7811 Del Skrevet 18. januar Wok med kylling og nudler. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 18. januar #7812 Del Skrevet 18. januar Fant biffdeig på datosalg, og då måtte det bare bli Korean Beef, har fått helt dillå på det 🤩 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 18. januar #7813 Del Skrevet 18. januar Brunhilde skrev (2 timer siden): Jeg fulgte anbefalingen fra @NullHull og kjøpte meg en Rema pizza med pepperoni. Den var god! Så godt å høre at den falt i smak🤗! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. januar #7814 Del Skrevet 18. januar Ikke så spennende middag. Mosen fra i går med minifiskekaker. Men: Så prøvde jeg en oppskrift på sunnere sjokoladekake for 1 person, og hadde vaniljeyoghurt til. Stas med dessert! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 19. januar #7815 Del Skrevet 19. januar Laget en dansk rett jeg ikke har laget på lenge, en stor favoritt hos meg, Boller i Karri! Fant en ny oppskrift som jeg brukte i dag, og det er de beste boller i karri jeg noen sinne har smakt. Blir ikke like lenge til neste gang! 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19. januar #7816 Del Skrevet 19. januar 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7817 Del Skrevet 19. januar elien skrev (13 minutter siden): Laget en dansk rett jeg ikke har laget på lenge, en stor favoritt hos meg, Boller i Karri! Fant en ny oppskrift som jeg brukte i dag, og det er de beste boller i karri jeg noen sinne har smakt. Blir ikke like lenge til neste gang! Nam! Kan du dele oppskriften eller linke til den? Anonymkode: be6a0...c69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 19. januar #7818 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nam! Kan du dele oppskriften eller linke til den? Anonymkode: be6a0...c69 Ja det kan jeg vet du! Må spre den gode maten 😋 Legger ved link på instagram der jeg fant den, men vis du går inn på youtuben hans, så får du mer tips 👍 Si ifra vis linken ikke virker https://www.instagram.com/p/DEcFxeSoYPD/ 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 19. januar #7819 Del Skrevet 19. januar Man føler seg litt privilegert når man får førsteklasses kveite levert på døra uten engang å ha ymtet frampå at man ønsket seg det. Jeg serverte noe av den (vi har til enda en middag) med ovnsbakte rotgrønnsaker og en enkel saus av smør, rømme og purre. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. januar #7820 Del Skrevet 19. januar Potet-og pastinakksuppe. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå