Gå til innhold

Vis meg bilde av dagens middag

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 21.4.2022 den 15.08):

Ble middag på Sandvika storsenter etter en lang dag med shopping

DFBDA3C0-5A32-409B-A0FB-E89047137C1A.jpeg

Anonymkode: 44b35...0e3

Jeg har enda ikke prøvd burgerne på Johnny Rockets, da jeg har sett for meg at de er litt tørre og med lite «pålegg». Denne så også en smule tørr ut. Er de saftigere enn det ser ut?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget noe nytt i dag, frityrstekt dumplings, nydelige var dem, å blir nok lagt flere ganger

28juli.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (1 time siden):

Laget noe nytt i dag, frityrstekt dumplings, nydelige var dem, å blir nok lagt flere ganger

28juli.jpg

Så kjempegodt ut! Har du oppskriften?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Portvinpiken skrev (9 minutter siden):

Så kjempegodt ut! Har du oppskriften?

De var det :) 

Tok utgangspunkt i denne: https://www.altasiatisk.no/2020/03/frityrstekte-dumplings/?fbclid=IwAR2Vpkv4jaxjnJoiXZrn2MXhwLhGZKrJq-9GKetm2B8dzsZFYxb3HuMeu2I

Men brukte svinedeig istede for kjøttdeig, og hadde i en halv løk og en halv gulrot. Og brukte vanlige glassnudler, jeg er ikke så glad i søtpotet nudler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elien skrev (46 minutter siden):

De var det :) 

Tok utgangspunkt i denne: https://www.altasiatisk.no/2020/03/frityrstekte-dumplings/?fbclid=IwAR2Vpkv4jaxjnJoiXZrn2MXhwLhGZKrJq-9GKetm2B8dzsZFYxb3HuMeu2I

Men brukte svinedeig istede for kjøttdeig, og hadde i en halv løk og en halv gulrot. Og brukte vanlige glassnudler, jeg er ikke så glad i søtpotet nudler

Tusen takk! :). Følger selv Alt Asiatisk, men må ha gått glipp av denne, for den så veldig god ut! Skal absolutt prøve 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det "redesign" middag! 

Tok restev av fyllet fra dumplings i går, hadde i bittelitt potetmel og laget små kjøttboller av det, stekte dem i ovnen, tok en pastasaus fra JacobsUtvalgte som jeg pimpet litt og god pasta fra Rummo til

Endret av elien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

,29juli1.jpg.7ada4e9d4ff025507d50bdc065c4c111.jpg

Endret av elien
Skulle bare endre siste innlegg, la ut feil bilde, å nå ble det plutselig 2 innlegg
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasta fra i går ble til kremet pasta med hvitløk, rødløk, gulrot og søtpaprika med nystekt kyllinglår til

30juli.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
elien skrev (3 timer siden):

Pasta fra i går ble til kremet pasta med hvitløk, rødløk, gulrot og søtpaprika med nystekt kyllinglår til

30juli.jpg

Spiser du kun kylling? Kan ikke huske du har hatt middager med annen type kjøtt. Ikke noe galt i det, bare lurte.

Anonymkode: f20c1...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spiser du kun kylling? Kan ikke huske du har hatt middager med annen type kjøtt. Ikke noe galt i det, bare lurte.

Anonymkode: f20c1...dcc

Jeg spiser veldig mye kylling, rett observert. Spesielt kyllinlår og kyllinglår file. Men jeg spiser en del biffdeig, og litt fisk innimellom, litt svin. Har nettopp tatt ut en svin indrefile til i morgen. Det går litt i rykk og napp. Men du kan se at det er andre proteiner, vis ser på alle bildene mine. 

Måtte sjekke siste uken nå, har hatt 3 middager med kjylling....

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
elien skrev (Akkurat nå):

Jeg spiser veldig mye kylling, rett observert. Spesielt kyllinlår og kyllinglår file. Men jeg spiser en del biffdeig, og litt fisk innimellom, litt svin. Har nettopp tatt ut en svin indrefile til i morgen. Det går litt i rykk og napp. Men du kan se at det er andre proteiner, vis ser på alle bildene mine. 

Måtte sjekke siste uken nå, har hatt 3 middager med kjylling....

Kylling er kjempegodt!😍

Anonymkode: f6273...406

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...