AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #1 Skrevet 27. januar 2022 Daten min er tilsynelatende i utlandet nå.. og langt langt unna. MEN fikk han opp som nylig aktiv på appen nettopp og i tillegg er avstanden den samme som den er når han er hjemme. Lyver han da eller..? Usikker på hvordan posisjonsberegningen fungerer. I tillegg er profilen oppdatert med en ny slik at vår gamle chat er slettet. Men han skriver til meg flere ganger for dagen. Player eller..? Anonymkode: 4b37b...019
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 Tror det går an å stille inn en fast adresse om du betaler for det. Kan du ikke be om å chatte i en annen kanal? Anonymkode: b3907...57d
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Daten min er tilsynelatende i utlandet nå.. og langt langt unna. MEN fikk han opp som nylig aktiv på appen nettopp og i tillegg er avstanden den samme som den er når han er hjemme. Lyver han da eller..? Usikker på hvordan posisjonsberegningen fungerer. I tillegg er profilen oppdatert med en ny slik at vår gamle chat er slettet. Men han skriver til meg flere ganger for dagen. Player eller..? Anonymkode: 4b37b...019 Jeg tar avstandsmålingen på tinder og datingapper med en klype salt. Den er sjelden veldig presis. Av og til er den helt off. Anonymkode: b6050...ae3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå