Gå til innhold

Tinder og avstandsmåling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Daten min er tilsynelatende i utlandet nå.. og langt langt unna. MEN fikk han opp som nylig aktiv på appen nettopp og i tillegg er avstanden den samme som den er når han er hjemme. Lyver han da eller..? Usikker på hvordan posisjonsberegningen fungerer. I tillegg er profilen oppdatert med en ny slik at vår gamle chat er slettet. Men han skriver til meg flere ganger for dagen. Player eller..?

Anonymkode: 4b37b...019

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det går an å stille inn en fast adresse om du betaler for det. Kan du ikke be om å chatte i en annen kanal?

Anonymkode: b3907...57d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Daten min er tilsynelatende i utlandet nå.. og langt langt unna. MEN fikk han opp som nylig aktiv på appen nettopp og i tillegg er avstanden den samme som den er når han er hjemme. Lyver han da eller..? Usikker på hvordan posisjonsberegningen fungerer. I tillegg er profilen oppdatert med en ny slik at vår gamle chat er slettet. Men han skriver til meg flere ganger for dagen. Player eller..?

Anonymkode: 4b37b...019

Jeg tar avstandsmålingen på tinder og datingapper med en klype salt. Den er sjelden veldig presis. Av og til er den helt off. 

Anonymkode: b6050...ae3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...