Gå til innhold

Symptomer før positiv hurtigtest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig? 
Jeg var nærkontakt med to smittede på tirsdag. Igår våknet jeg med sår hals og vondt i kroppen. To hurtigtesten er negative. Kan jeg allikevel være positiv?

Skrevet

Mange slike tilfeller nå. Ta ny test etter ett døgn

Skrevet

Jupp. Eksponert for smitte i helgen, symptomer på mandag. NEG på hjemmetest frem til i dag torsdag. Nå positiv

Skrevet

Her hadde vi varierende grad av symptomer 2 dager før positiv hurtigtest.

Skrevet

Har du tatt hurtigtesten i halsen også? 

Skrevet
Ab_naturals skrev (10 minutter siden):

Har du tatt hurtigtesten i halsen også? 

Ja, gjorde det idag tidlig, men usikker på hvor i halsen pinnen må berøre? 

Skrevet

Noe lignende skjedde med meg. Jeg hadde symptomer, testet negativt på hurtigtest og positivt på pcr-test. 

Skrevet

Jeg var nærkontakt for ei uke siden, har hatt sår hals i 4 dager og nå hoste og nysing og litt tett nese i to dager. Har testet siden søndag og fikk fortsatt negativ test i morges. Men har fått tatt pcr nå, så da får vi se. 

Skrevet

Har hatt symptomer i 3 dager nå, hodepine, sår hals, lett feber. Barna mine testet positivt på hurtigtest søndag og tirsdag. Mine hurtigtester negative mand, tirsd og onsdag. Skal ta PCR i dag. Overrasket om den er negativ også. 

Hørt dette fra flere, særlig fullvaksinerte.  

Skrevet
molly83 skrev (1 time siden):

Ja, gjorde det idag tidlig, men usikker på hvor i halsen pinnen må berøre? 

Jeg har lest et sted (husker ikke hvor men det var uttalelse fra en fagperson ihvertfall) at man skal berøre der mandlene er/skulle vært, altså ganske langt bak og litt på sidene. Men har også hørt fra en bekjent som bare rullet den litt i ganen, og gikk da fra negativ test (kun nese) til positiv (gane +nese). 

Skrevet

Bør jeg ta en pcr test?

• Opprett ny...