Gå til innhold

Hoven i halsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hovnet opp i halsen. Ikke i mandlene, men i selve halsen. Når jeg titter bak i halsen skrår det kraftig fremover på den ene siden av "veggen" bakerst, sånn at nesten hele høyresiden er blokkert. Jeg har ikke feber, føler meg ikke syk, og er bare svakt svakt øm når jeg svelger, det kan ikke kalles vondt. Har god passasje for luft, mat og væske, så ingen fare 😊

Men hva kommer det egentlig av? Er det noen her som har opplevd det samme? 

Om mandlene hadde hovnet opp og blitt kjempestore kunne jeg jo fått fjernet dem, men jeg kan jo ikke operere bort selve halsen 😂

Har opplevd å hovne opp slik tidligere også, men som regel med halsvondt samtidig. 

Anonymkode: 32873...02d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo umulig å si om du har fått en abcess eller hva som feiler deg, så du må selvsagt dra til legen.

Anonymkode: 84d32...f7f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har hovnet opp i halsen. Ikke i mandlene, men i selve halsen. Når jeg titter bak i halsen skrår det kraftig fremover på den ene siden av "veggen" bakerst, sånn at nesten hele høyresiden er blokkert. Jeg har ikke feber, føler meg ikke syk, og er bare svakt svakt øm når jeg svelger, det kan ikke kalles vondt. Har god passasje for luft, mat og væske, så ingen fare 😊

Men hva kommer det egentlig av? Er det noen her som har opplevd det samme? 

Om mandlene hadde hovnet opp og blitt kjempestore kunne jeg jo fått fjernet dem, men jeg kan jo ikke operere bort selve halsen 😂

Har opplevd å hovne opp slik tidligere også, men som regel med halsvondt samtidig. 

Anonymkode: 32873...02d

Ja! Har ofte det! Aldri hørt eller lest om noen andre som har det før nå!🤣 vet heller ikke hva det er.. er ofte sånn etter jeg har våknet, så har og tenkt litt på at jeg kanskje har sove med munnen åpent, snorket(?), at det kanskje har noe å si🤷🏼‍♀️Har hatt det en hel dag og. har ofte hatt det, så er ikke noe farlig hos meg isåfall 🤣

Anonymkode: 11793...40d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...