AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 jeg har i mange år vært plaget med slike propper i mandlene som jeg må pille ut… 😔her en dag i begynnelsen av januar kjentes det ut som jeg hadde noe i de, så jeg dreiv på å fiklet og klemte på de… har hadd litt vondt/strålingsfølelse i dem siden:/ noen som har opplevd det… ? og en ting til… trodde kanskje det kom av at jeg hadde drevet på å klemt på de så proppene hadde gådd lengre inn,( er det mulig eller? ) vell, da jeg skulle sjekke det idag ser det ut som det kan samle seg slike propper i vevet rundt mandlene også, oppfor de feks…. mange spørsmål, men vet noen noe om dette!? Anonymkode: 8b1fe...df8
Forundret.. Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 Be legen om å henvise deg til nese og hals. Eneste måten å bli kvitt det der på er å fjerne mandlene. Jeg fikk dem fjernet pga ofte betennelse i dem og sår hals. Plukker man borti og klemmer så risikerer en også å bli betent. Dessuten så stinker det på flere meters avstand, det er skjemmende og kan påvirke en psykisk. Jeg var alltid redd for å stinke og det var en lettelse å slippe den uroen det gav meg.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2022 #4 Skrevet 28. januar 2022 Forundret.. skrev (På 27.1.2022 den 0.32): Be legen om å henvise deg til nese og hals. Eneste måten å bli kvitt det der på er å fjerne mandlene. Jeg fikk dem fjernet pga ofte betennelse i dem og sår hals. Plukker man borti og klemmer så risikerer en også å bli betent. Dessuten så stinker det på flere meters avstand, det er skjemmende og kan påvirke en psykisk. Jeg var alltid redd for å stinke og det var en lettelse å slippe den uroen det gav meg. samme her. Fjernet mine også pga dette, varhelt fortvilet over hvordan det luktet.. absolutt verdt det å operere Anonymkode: 68956...b5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå