Gå til innhold

Dating apper og kåte menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt ærlig; jeg er drittlei av å bli kontaktet av menn som kommer meg seksuelle antydninger i hytt og dynevær på disse appene.. og det FØR de i det hele tatt har møtt meg. Jeg får tilbakemeldinger på at jeg er attraktiv men likevel; jeg viser ikke kropp på bilder, er voksen,  har seriøs bio og er tydelig på at jeg ikke vil bli kontaktet av useriøse menn. Likevel ramler det inn meldinger om hva de har lyst til å gjøre med meg, og hvor harde de er 🙈 og hvor vanskelig det er å holde hendene over dynen når de besøker profilen 😩 altså, det er så lite tiltrekkende at det er til å kaste opp av!! Hva feiler det menn som sirkulerer på disse appene? Innimellom blir jeg jo bedt på date av ordentlige menn også.. men da blir jeg skeptisk og bare venter på at grisepratet skal starte. Og om å bli addet på snap 🙈hvilke erfaringer har dere andre med datingapper og kåte menn? 

Anonymkode: 14fa0...b10

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nå nr 223 i køen, for å få svar på dette spørsmålet. (ventemusikk) 

Anonymkode: 3e91b...121

• Liker 5
Skrevet

Derfor har jeg ingen helfigur bilder eller noe sånt. Synes det blir for mye fokus på kropp, selv om jeg overhode ikke skammer meg over den. Jeg får sjeldent frekke meldinger egentlig. Men jeg bruker bare tinder også, så bare de jeg han match med kan sende melding. Ble dritt lei å få meldinger av menn jeg hadde null interesse for som ikke tok et hint heller. 

Anonymkode: c3769...ec5

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

😂😂😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du glemte link.. 😂😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Helt ærlig; jeg er drittlei av å bli kontaktet av menn som kommer meg seksuelle antydninger i hytt og dynevær på disse appene.. og det FØR de i det hele tatt har møtt meg. Jeg får tilbakemeldinger på at jeg er attraktiv men likevel; jeg viser ikke kropp på bilder, er voksen,  har seriøs bio og er tydelig på at jeg ikke vil bli kontaktet av useriøse menn. Likevel ramler det inn meldinger om hva de har lyst til å gjøre med meg, og hvor harde de er 🙈 og hvor vanskelig det er å holde hendene over dynen når de besøker profilen 😩 altså, det er så lite tiltrekkende at det er til å kaste opp av!! Hva feiler det menn som sirkulerer på disse appene? Innimellom blir jeg jo bedt på date av ordentlige menn også.. men da blir jeg skeptisk og bare venter på at grisepratet skal starte. Og om å bli addet på snap 🙈hvilke erfaringer har dere andre med datingapper og kåte menn? 

Er det en ekteskap-app eller en hookup-app du er på?

Skrevet

Jeg får bare seriøse meldinger og ingen dickpics o.l. Er attraktiv, men veldig selektiv i matchene. Har ingen helfigurbilder og viser omtrent ikke hud (langermet) Vet ikke om det har noe å si, men har virkelig aldri fått slibrige meldinger eller bilder. 

Anonymkode: 3e70c...447

Skrevet
ClausSaus skrev (3 timer siden):

Er det en ekteskap-app eller en hookup-app du er på?

Hvilke kan defineres som ekteskaps apper? Tinder er absolutt der det renner inn mest av sexuell karakter 🙈Selv om jeg skriver klart og tydelig at jeg kun ønsker kontakt med seriøse folj

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvilke kan defineres som ekteskaps apper? Tinder er absolutt der det renner inn mest av sexuell karakter 🙈Selv om jeg skriver klart og tydelig at jeg kun ønsker kontakt med seriøse folj

Du sitter på en hookup-app og ber om kun seriøse henvendelser?

• Liker 2
Skrevet
ClausSaus skrev (1 time siden):

Du sitter på en hookup-app og ber om kun seriøse henvendelser?

Det er vel ikke rarere enn at folk har funnet hverandre på bar og diskotek?  "nei, skal du ha noe mer enn et knull, så må du lete på Kaffistova". 

Selv om 8/10 menn på Tinder bare vil pule,  så har de jo ikke definisjonsmakt. De 8/10 av kvinner som ønsker noe annet, har vel like mye å si? 

• Liker 4
Skrevet

8/10 kvinner på tinder vil ha forhold med 1/20 av mennene der inne 😅 Og blir sint om de ikke får det

Anonymkode: 22cc8...fb5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

8/10 kvinner på tinder vil ha forhold med 1/20 av mennene der inne 😅 Og blir sint om de ikke får det

Anonymkode: 22cc8...fb5

Helt korrekt. 

Og hvorfor er dere på en dating-app når dens primære bruksområde er casual hookups? Det er jo som å stå på McDonalds og klage over at du ikke får A la carte og et godt vinutvalg. 

Vil du treffe en mann for en faktisk relasjon så kom deg ut i verden. 

Anonymkode: 221e3...723

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er vel ikke rarere enn at folk har funnet hverandre på bar og diskotek?  "nei, skal du ha noe mer enn et knull, så må du lete på Kaffistova". 

Selv om 8/10 menn på Tinder bare vil pule,  så har de jo ikke definisjonsmakt. De 8/10 av kvinner som ønsker noe annet, har vel like mye å si? 

Joda, alt det er helt greit.

Du kan finne edru personer på en bar. Men hvis du går på bar og så begynner å klage over at folk drikker alkohol, da har du nok misforstått en smule.

Klart du kan finne mannen i ditt liv på Tinder. Men Tinder er nå engang primært en hookup-app, og da må du faktisk ikke bli overrasket om det er endel griser der.

Skrevet

Men det er jo knulleprat som er spennende. Bryr meg egentlig ikke om noe annet enn fitte og knulling. Så da blir praten deretter...

- Kåt mann

Anonymkode: f7c41...b75

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva skal jeg si... bare kom på dugnad du, så skal jeg gi deg et godt råd🙈

Skrevet
ClausSaus skrev (17 timer siden):

. Men Tinder er nå engang primært en hookup-app,

Tinder er nå engang den største dating-appen vi har, med desidert flest brukere.  

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tinder er nå engang den største dating-appen vi har, med desidert flest brukere.  

Du kan prøve å omdefinere hva Tinder er så mye du bare vil, det hjelper ingenting. Og det vil du også oppdage.

Du har fått svar på det du spurte om (hvis det var deg).

Endret av ClausSaus
Skrevet
ClausSaus skrev (2 timer siden):

Du kan prøve å omdefinere hva Tinder er så mye du bare vil, det hjelper ingenting. Og det vil du også oppdage.

Du har fått svar på det du spurte om (hvis det var deg).

Jeg har ikke spurt om så mye annet enn hvem som kan definere appens bruksområde, siden det neppe står i vedtektene at det er uforpliktende sex som er formålet. 

Jeg har vært mye på Tinder, hatt ganske mange samtaler. Ingen sexprat, og alle har vært interessert i et seriøst forhold. For meg har det aldri sett ut som en hookup-app. Hva gjør jeg galt? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke spurt om så mye annet enn hvem som kan definere appens bruksområde, siden det neppe står i vedtektene at det er uforpliktende sex som er formålet. 

Jeg har vært mye på Tinder, hatt ganske mange samtaler. Ingen sexprat, og alle har vært interessert i et seriøst forhold. For meg har det aldri sett ut som en hookup-app. Hva gjør jeg galt? 

Og hva har disse samtalene munnet ut i?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Samme her. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...