DS7350 Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Hei jeg er 44 år og har et langt ekteskap bak meg (26 år). Jeg har født fire barn, jeg er ikke tykk, men har mange strekkmerker etter alle barne fødsler. Har ikke tenkt på en ny mann nå, men føler at det blir et problem den dagen jeg kanskje skal møte noen. Det å eventuelt skulle vise seg naken for en ny mann. Tror kanskje min markedsverdi har sunket betraktelig:/ Noen som har det problemet i dating verdenen, etter skilsmisse.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Jeg har sett mange unge damer med strekkmerker også, kvinner som ikke har født, men gått raskt opp i vekt. Har også sett flere menn med strekkmerker. Du skiller deg ikke spesielt ut der. Utstråling er viktig, være snill og god. Anonymkode: ef3f2...cfa 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 Jeg er 44 år å har også et nesten tilsvarende langt ekteskap bak meg (25 år tilsammen, 22 som gift) Jeg var tjukk men har i 2021 gått ned veldig mange kilo som har resultert i endel løs hud feks (holder på å strammer opp men alderen hjelper meg ikke, det tar tid) Men mannfolka bryr seg ikke, langt derifra ! Jeg har alltid vært sjenert men etter å ha møtt en mann som elsker kroppen mon har jeg begynnt å like den selv også. Jeg er fin ! Også uten klær. Anonymkode: 40246...725 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #5 Skrevet 27. januar 2022 Menn bryr seg veldig lite om sånne ting er min erfaring. Og de som bryr seg om det er ikke verdt å smle på uansett.😉 Tenk litt på hva slags forhold du ønsker, hvordan vil du at mannen skal være? Hvilke verdier skal han ha m.m. Så fokuserer du på det, ikke hva en mann kanskje kan finne på å tenke om deg.🙂 Anonymkode: 5f2bc...482 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå