Gå til innhold

Reels

Barefootgirl

Anbefalte innlegg

Hvem er det som fant på dette? Mulig jeg er blitt gammel, altså. Men syns det er så cringe. Voksne folk som står og danser og gjør seg til for..  hvem, egentlig? 

Mye mulig det er meg det er noe galt med, men det har irritert meg så lenge at jeg måtte bare få det ut. Føles bedre nå!

Endret av Barefootgirl
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reels er noe instagram innførte for å kopiere Tiktok. Så mye av trendene fra Tiktok føres over til Reels.

Instagram prøver å være alle andre sosiale medier enn instagram for tiden. De har kopiert både snapchat, tiktok og nå onlyfans med innføring av subscriptions. I stedet for å fikse sin egen plattform, blir litt for mye nå synes jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Føler det samme😅 Miming, duett, dans..kanskje sjarmerende med tenåringer ikke fullt så sjarmerende og morsomt med voksne . 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, godt det ikke bare er meg. Syns også Instagram er alt annet enn Instagram nå. Toppet seg litt når de innførte shopping som egen fane.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
On 1/26/2022 at 10:45 PM, KaDust said:

Reels er noe instagram innførte for å kopiere Tiktok. Så mye av trendene fra Tiktok føres over til Reels.

Instagram prøver å være alle andre sosiale medier enn instagram for tiden. De har kopiert både snapchat, tiktok og nå onlyfans med innføring av subscriptions. I stedet for å fikse sin egen plattform, blir litt for mye nå synes jeg.

Hva betyr subscriptions? Er det noe nytt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, annelis said:

Hva betyr subscriptions? Er det noe nytt? 

Det er noe de tester ut nå. Subs er et betalt abonnement som følgerne kan velge selv hvis de vil ha mer exclusive content. Så kan creators lage innlegg, stories osv som bare de som er abonnert kan se.

Basically OnlyFans, men uten nakenheten siden instagram ikke tillater det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har trykket unfollow på nesten alt av "influensere" og kjendiser...orker IKKE disse innslagene der de mimer etter sanger og replikker...det er rett og slett bare såå forferdelig , teit og pinlig. Vær nå litt originale..  hvem har IKKE  hatt minst ett innlegg med "lets skip to the good part" ..  :( 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håhå, så enig! Voksne kvinner som står og peker og smådanser, så puteflaut! Må ikke alltid kopiere teensa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...