AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Del Skrevet 26. januar 2022 Jeg prøver å gå minst 10 000 skritt hver dag, og lurer på om det er god trening å ake? Det blir jo å gå eller løpe opp en bake, og ake ned. Føler man får brukt muskler i kroppen av å ake ned en bakke? Er gøy å ake, så kan jo holde på en time. Anonymkode: a07bc...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Del Skrevet 26. januar 2022 Man forbrenner ikke så mye kalorier av å sitte på et brett ned en bakke nei 😛 Det blir veien opp bakken som blir treningen. Så hvis du orker å gå opp et par ganger så blir det jo bra. Anonymkode: e9833...5cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Del Skrevet 26. januar 2022 Vet ikke helt hvor mange muskler man bruker når man aker.. men du får jo gått en del da, hvis du holder på en stund. Jeg tenker at det er kjempefint at man trener på den måten man har lyst til selv. Anonymkode: de142...bae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Del Skrevet 26. januar 2022 Selve akingen er nok ikke så god trening. Men å gå i oppoverbakke i tung snø, det er bra trening! Anonymkode: b45e7...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 26. januar 2022 #5 Del Skrevet 26. januar 2022 Ja det er jo kjempefin trening. Man blir svett av å løpe opp bakken med akebrettet på slep. Det er tungt å gå i snø😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 26. januar 2022 #6 Del Skrevet 26. januar 2022 Det er veldig bra naturlig intervalltrening 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #7 Del Skrevet 26. januar 2022 Ja, for jeg tenker at når jeg aker på et rumpeakebrett må jeg ligge litt bakover, og da bruker jeg jo muskler i magen og ryggen og bena og armene og alt? Anonymkode: a07bc...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 26. januar 2022 #8 Del Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, for jeg tenker at når jeg aker på et rumpeakebrett må jeg ligge litt bakover, og da bruker jeg jo muskler i magen og ryggen og bena og armene og alt? Anonymkode: a07bc...606 Det er noen muskler i bruk der, men det er nok å komme seg opp bakken som utgjør mest 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå