Gå til innhold

Eier du hus eller leilighet eller leier du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eier. Har aldri leid.

Anonymkode: b591b...538

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eier mesteparten av en leilighet utenfor Oslo. Ca. 25% er det teknisk sett banken som eier enda. Kjøpte i 2016, så det er deilig å ha så god kontroll på lånet allerede at det blir borte om maks åtte år.

Anonymkode: b6df5...374

Skrevet

Eier leilighet nå. Men leide i flere år etter skilsmissen. Jeg har ti tommeltotter, så befriende å bare ringe huseier når ting ikke fungerer. Hus ville jeg ikke hatt, altfor mye arbeid med det😁

Skrevet

Eier en treroms i bydel Gamle Oslo.

Anonymkode: f8971...bc4

Skrevet
Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Eier leilighet nå. Men leide i flere år etter skilsmissen. Jeg har ti tommeltotter, så befriende å bare ringe huseier når ting ikke fungerer. Hus ville jeg ikke hatt, altfor mye arbeid med det😁

Ja jeg ville ikke hatt hus heller, så derfor holder det fint med leilighet.

Anonymkode: 785ea...2aa

Skrevet

Eier i rekkehus. Skal snart flytte og går nok først på leiemarkedet da det er langt unna og jeg kjenner ikke de lokale forholdene. 

Anonymkode: d5096...af6

Skrevet

Eier leilighet, hus, hytte ved sjøen og hytte på fjellet. Leier ut huset og leier ut hytta 3 mnd. i løpet av sommeren. 

Anonymkode: 24e1e...79e

Skrevet

Eier rekkehus alene. Er litt mye, skal innrømme det. Men greit med plass når barnet blir større.

Anonymkode: 89309...075

Skrevet

Bor i å eier enebolig. Har 3 stk utleiehus/ leiligheter. Trives med det. 

Skrevet

Jeg eier eget hus med hage og stor tomt😊 

Anonymkode: b2fb5...de5

Skrevet

Eier leiligheten i Oslo siden jeg var 18, er 28 år. Aldri leid. 

Anonymkode: a7e45...094

Skrevet

Leier etter skilsmisse. Har penger til å kjøpe, men ingenting passende på markedet. Hater å leie. 

Anonymkode: b6fc8...caf

Skrevet

Eier hus. Leide i mange år i en drittleilighet før det (veldig mye som ikke var på stell), men da fikk jeg spart opp EK kjapt, slik at jeg kunne gå rett på huskjøp. Siden hund er en stor del av livet mitt, følte jeg ikke at en borettslagleilighet var noe jeg burde satse på. :)

Anonymkode: badb8...907

Skrevet

Jeg eier en gård med 200 mål eiendom.

Anonymkode: f8f76...e64

Skrevet

Eier hus, eier flere leiligheter som leies ut, eier hytte på fjellet (som knapt brukes) og hus i Spania

Anonymkode: 9dfee...85c

Skrevet (endret)

Jeg eier leilighet 

Endret av Balian d'Ibelin
Skrevet

Jeg eier leilighet og hus. Huset blir brukt som fritidseiendom.

Anonymkode: 42029...ab7

Skrevet

Eier et småbruk med eks. Skal snart flytte til lite rekkehus over to plan. Eier det altså. Leie vil jeg helst slippe

Anonymkode: cb44a...b0d

Skrevet

Eier hus. Kjøpte oss rekkehus for 6 år siden, solgte dette i fjor og kjøpte oss en enebolig. Leide i 7 år før dette. (Fra jeg var 17-24)

Anonymkode: 8df8e...d2c

Skrevet

Vi eide hus, så leide vi. Nå er vi "hjemløse" dvs bor hos mannens mor til vi finner vårt eget. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...