Gå til innhold

Lengde på penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Null stress ned 14 cm. Trenger ikke være usikker på det. Vært gift i 20 år. Har vel hatt 3-4 stk før det

Anonymkode: 1a379...d88

Interessant. Føler du ikke at kona kunne ønsket seg en smule større?

Anonymkode: d4987...941

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei.

Anonymkode: af437...e7c

Så av 70 damene du har hatt sex med, har absolutt ingen utropt at de vil ha bittelit større?

Anonymkode: d4987...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så av 70 damene du har hatt sex med, har absolutt ingen utropt at de vil ha bittelit større?

Anonymkode: d4987...941

Det du trenger er selvtillitt. 

Anonymkode: 6fdbd...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei. Har noen venninner som er veldig opptatt av lengden på penisen. Er det egentlig slik at lengden har mye å si? Har vært nå med min mann i mange år. Hva er normalt og ikke normalt. Min kjære har aldri pratet om det, men nå er det plutselig et tema da noen venner har tutet ørene full om størrelsen. Vi målte i går i full strørrelse og den er ca 14 cm når den er stiv. Perfekt for meg. Er det kort eller lang?😂😂

Anonymkode: 1a379...d88

Tråd nr.200 omhandler kuklengde. 😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hei. Har noen venninner som er veldig opptatt av lengden på penisen. Er det egentlig slik at lengden har mye å si? Har vært nå med min mann i mange år. Hva er normalt og ikke normalt. Min kjære har aldri pratet om det, men nå er det plutselig et tema da noen venner har tutet ørene full om størrelsen. Vi målte i går i full strørrelse og den er ca 14 cm når den er stiv. Perfekt for meg. Er det kort eller lang?😂😂

Anonymkode: 1a379...d88

Dette nekter jeg å tro er skrevet av en kvinne. Høres ut som en mann som prøver å skjule seg bak AB.

NEI, lengden har som regel ikke noe særlig å si, med mindre den blir så ekstremt kort at den faller ut (typ 5 cm). Men da er det snakk om en medisinsk tilstand som heter mikropenis. En penis på 14 cm er helt gjennomsnittlig.

Det er TYKKELSEN som har mest å si for hvordan den føles for en kvinne. Og dette sier jeg fordi jeg nekter å tro du er kvinne som skriver det innlegget. Du er nødt til å være mann.

En kvinnes skjede har kun følelser de første 5 cm ca inn fra åpningen. Etter det er kjenner man ikke noe. Så om penisen er 10 eller 20 cm, kjenner vi ikke forskjellen lenger inne. Men igjen; tykkelsen kjenner en kvinne veldig, veldig godt.

Anonymkode: 65db9...288

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Så av 70 damene du har hatt sex med, har absolutt ingen utropt at de vil ha bittelit større?

Anonymkode: d4987...941

Nei, det stemmer.

 

Anonymkode: af437...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det stemmer.

 

Anonymkode: af437...e7c

Hva med deg selv? Kunne du ønsket at den var større?

Anonymkode: d4987...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

penisen til min man er okså 14 cm tror jeg.  han er ikke norsk men filipinsk og derfor er det egentlig lit støren gjenomsnit. veldig fornøyd med han og vi har 2 flotte barn. i noen kulturer er lang penis en skam 

Anonymkode: bd95d...018

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 er ok dersom tykkelsen er bra. Men man kan blir litt skuffet over 14 cm dersom man har hatt seg en på 17-18 cm og litt tykk, det er perfekt!

Anonymkode: 200a0...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med deg selv? Kunne du ønsket at den var større?

Anonymkode: d4987...941

Det gidder jeg ikke å tenke på, siden det er en helt hypotetisk tanke.
Jeg forholder meg til den pikken jeg har. Den fungerer bra nok.

Anonymkode: af437...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

14 er ok dersom tykkelsen er bra. Men man kan blir litt skuffet over 14 cm dersom man har hatt seg en på 17-18 cm og litt tykk, det er perfekt!

Anonymkode: 200a0...ca9

Det går jo begge veier. Har man hatt sex med ei stram deilig dame med store pupper, fast sprettrumpe og trang mus, så vil det jo være nedtur med det motsatte.

Anonymkode: 3093b...102

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penis bør helst være en alen lang og tre tommer bred.

Anonymkode: c727e...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...