Gå til innhold

Lengde på penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har noen venninner som er veldig opptatt av lengden på penisen. Er det egentlig slik at lengden har mye å si? Har vært nå med min mann i mange år. Hva er normalt og ikke normalt. Min kjære har aldri pratet om det, men nå er det plutselig et tema da noen venner har tutet ørene full om størrelsen. Vi målte i går i full strørrelse og den er ca 14 cm når den er stiv. Perfekt for meg. Er det kort eller lang?😂😂

Anonymkode: 1a379...d88

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av TheHairyToothfairy
Borte!
Skrevet

På KG sies det at dette er gjennomsnittslengden.

På KG sies det at penisstørrelsen ikke teller.

Anonymkode: 93db1...6f6

Skrevet

Dette er jo utrolig individuelt, kommer helt an på hvordan du er der nede, noen kvinner liker store peniser, andre foretrekker litt mindre, det er ikke et fasitsvar her. Av personlig erfaring så er for lange peniser vondt. Jeg er sammen med en fyr nå som har en mindre pakke, og det er helt supert for meg, og jeg kjenner han godt. Synes hardhet av mye mer å si, vært med menn som har i utgangspunktet en stor pakke, men med potensproblemer eller at den er halvslapp kjenner man den jo knapt. 14 cm lengde er HELT normalt.

Anonymkode: 8eec0...965

• Liker 3
Skrevet

Finnes ingen fasit. Noen liker tykke, noen liker smale. Noen liker lange og noen vil heller ha kortere. Noen liker bøyd, noen liker rett. Men det handler mest om hvordan den brukes og masse masse mer. 

Personlig hadde jeg bare sett på det som noe negativt om penisen til den jeg var sammen med enten var utrolig liten eller veldig stor. 

Anonymkode: b000e...64f

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hei. Har noen venninner som er veldig opptatt av lengden på penisen. Er det egentlig slik at lengden har mye å si? Har vært nå med min mann i mange år. Hva er normalt og ikke normalt. Min kjære har aldri pratet om det, men nå er det plutselig et tema da noen venner har tutet ørene full om størrelsen. Vi målte i går i full strørrelse og den er ca 14 cm når den er stiv. Perfekt for meg. Er det kort eller lang?😂😂

Skrevet av en mann, som gjemmer seg som AB🙄

Anonymkode: 2e237...70c

• Liker 2
Skrevet

Dette diskuteres daglig over middagsbordet i alle tusen hjem, det er ikke bare dine venninner som bruker mye tid på dette ts. Bra du tok det opp, slik at vi kan få en god diskusjon rundt dette her på kg også. Men jeg tror noen andre har nevnt akkurat dette temaet før, men husker ikke sikkert.

Anonymkode: 57337...eea

• Liker 1
Skrevet

og for å svare på spørsmålet ditt så er 14 cm veldig gjennomsnittlig har jeg for meg at jeg har lest

Anonymkode: b000e...64f

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Deg igjen?!

Anonymkode: 7fe39...5eb

Skrevet

Jeg tror kvinner velger sin mann etter utseende og indre verdier, penisen følger bare med på "kjøpet". Så hvis hun sier den er for liten, er hun bare kravstor😂

Skrevet

Har aldri opplevd at lengde har noe å si 😄

Anonymkode: ccfc1...bad

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har 14 cm selv, og er ekstremt usikker på min egen str.

Har du hatt mange sexpartnere?

Anonymkode: d4987...941

Skrevet

hjelper ingenting med 14 cm i pikkelengde når du har like mange hjerneceller som den. 

Anonymkode: 6fdbd...50f

Skrevet

Du kan da bare google hva som er gjennomsnitt, og søke på ca 100 tråder om temaet her på KG 

Anonymkode: dfb30...9c1

Skrevet

Lengde er ikke så viktig  ,for lang penis er smertefullt .  Omkrets derimot er litt viktig.  14 cm er helt greit og ingenting å skamme seg over .

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Min er også 14 cm, og jeg er helt sikker på at den ikke er for liten. Har hatt sex med 60-70 jenter og ingen av dem har sagt noe negativt om størrelsen. 
Så du har ingen grunn til å være usikker.

Anonymkode: af437...e7c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min er også 14 cm, og jeg er helt sikker på at den ikke er for liten. Har hatt sex med 60-70 jenter og ingen av dem har sagt noe negativt om størrelsen. 
Så du har ingen grunn til å være usikker.

Ahh ok. Er den tykk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Null stress ned 14 cm. Trenger ikke være usikker på det. Vært gift i 20 år. Har vel hatt 3-4 stk før det

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ahh ok. Er den tykk?

Nei.

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

hjelper ingenting med 14 cm i pikkelengde når du har like mange hjerneceller som den. 

Anonymkode: 6fdbd...50f

Du vet..selv om vi ikke klarer å holde to tanker i hodet på likt så klarer vi å holde en tanke i to hoder på likt.. 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...