Kosejente Skrevet 13. oktober 2002 #1 Skrevet 13. oktober 2002 Alle har vel diverse sexuelle fantasier..... Men hva er din ultimate sexuelle fantasi...?????
Kosejente Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2002 Tjaaa, hvorfor ikke.... (selv om d ikke var sånn ment....)
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #4 Skrevet 13. oktober 2002 Å ha sex :oops: der er min drøm, min fantasi Hilsen :oops: og
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #5 Skrevet 14. oktober 2002 Bli kidnappet, bundet og holdt fanget - uten å få bruke toalettet..
Gjest Khalid Hagen Skrevet 14. oktober 2002 #6 Skrevet 14. oktober 2002 Jeg fantaserer stadig om at Eli har leppene rundt p***hodet mitt idét hun kjører ned trappa på slottsplassen... Hei, kjære moderator - jeg bare kødda!! Den ultimate fantasien min er kanskje å være den ultimate elskeren (er nok et stykke unna... :oops:
Gjest Madison(ikke innlog.) Skrevet 14. oktober 2002 #7 Skrevet 14. oktober 2002 Det var da ærlig sagt da. Du er nok ikke så ille vettu, men et mål er alltid greit å ha :D Mine fantasier tilhører meg og kjæresten egentlig. Jeg er overhodet ikke prippen, men akkurat det er mellom oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå