Kosejente Skrevet 13. oktober 2002 #1 Del Skrevet 13. oktober 2002 Alle har vel diverse sexuelle fantasier..... Men hva er din ultimate sexuelle fantasi...????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 13. oktober 2002 #2 Del Skrevet 13. oktober 2002 ...å lese andres sexuelle fantasier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 13. oktober 2002 Tjaaa, hvorfor ikke.... (selv om d ikke var sånn ment....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #4 Del Skrevet 13. oktober 2002 Å ha sex :oops: der er min drøm, min fantasi Hilsen :oops: og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. oktober 2002 #5 Del Skrevet 14. oktober 2002 Bli kidnappet, bundet og holdt fanget - uten å få bruke toalettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khalid Hagen Skrevet 14. oktober 2002 #6 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg fantaserer stadig om at Eli har leppene rundt p***hodet mitt idét hun kjører ned trappa på slottsplassen... Hei, kjære moderator - jeg bare kødda!! Den ultimate fantasien min er kanskje å være den ultimate elskeren (er nok et stykke unna... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madison(ikke innlog.) Skrevet 14. oktober 2002 #7 Del Skrevet 14. oktober 2002 Det var da ærlig sagt da. Du er nok ikke så ille vettu, men et mål er alltid greit å ha :D Mine fantasier tilhører meg og kjæresten egentlig. Jeg er overhodet ikke prippen, men akkurat det er mellom oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå