Gjest BethD Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Jeg har ikke vært på tinder på flere år! Så jeg aner ikke va greia er der inne nå men altså. Er det virkelig sånn at man matcher med noen, også går samtalen sånn her? hei hei hvor er du fra? svarer hvor jeg er ifra ok. Jobber du også innenfor «yrket» ja stemmer så når skal vi treffes? ?! Nå skal det sies at jeg var like tørr men jeg matchet bare energien hans. Dette må jo være tull. Er det virkelig sånn? Rett før jeg slettet appen
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Jeg gjør ikke sånn men har heller ikke så bra respons på det jeg skriver da det ikke leder noen vei. har du flere på lur så kanskje jeg kan lære hvordan man får til en god samtale? Anonymkode: 0bac9...84f
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 Hvis samtalen går så dårlig som det der vil dere ikke komme noen vei på Tinder. Minimum er å stille et spørsmål tilbake når du har svart på hans spørsmål. Ville ikke skylde på han for dårlig samtale her, denne samtalen dreper du med måten du svarer på. Husk at et første Hei er gjerne bare for å se om man får respons i det heletatt. Allerede der bør du være mer imøtekommende hvis du faktisk er interessert. Hvis du svarer med enstavelser og ikke gir noe som helst tilbake så er det jo ikke mulig å få til en samtale. Du virker fullstendig uinteressert. Jeg er imponert over at han i det heletatt gidder å foreslå å møtes. Jeg hadde sluttet å prøve etter "ja stemmer"-svaret ditt. Hadde unmatchet og funnet en annen. Anonymkode: 4186b...a32 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 Er du rød eller blå? Anonymkode: 529d3...1cc
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 Det var tørre saker ja. Men han stiller no spørsmål i det minste, du er no ikkje symmetrisk mot han i det heile tatt når du kun svarar kort. Korleis forventar du ein samtale når du kun svarar kort på eit spørsmål. Skal han køyre intervju/20 spørsmål/monolog då? Opplever dette ofte som mann, damene svarar kort på det eg spør om og ellers null. Då dør samtalen kjapt for eg tenkjer ho er ikkje interessert. Anonymkode: cd11b...9bf 3
miss summers Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 Haha, det er litt sånn noen ganger. Men oftest får jeg det totalt motsatte, og blir overveldet, lukker hele appen, og kaster telefonen langt vekk 😂 Jeg bruker gjerne å svare litt annerledes enn deg da, og er nok litt frekk i kjeften. Det yngre de er, det bedre dialog er det faktisk. De yngre mennene er morsomme, kvikke og skjønner humoren min. De på min egen alder er så tørre og kjedelige atte.. En fyr skrev til meg, etter hei da, "hvor bor du?" og jeg svarte (vi var rundt 8-9 km fra hverandre), og da ble jeg fjernet som match 😅
Gjest BethD Skrevet 26. januar 2022 #7 Skrevet 26. januar 2022 Ja jeg skjønner jo at jeg er like dårlig her men merket jo fort hvordan ståa går. «Hei» uten smilefjes eller noe mer? altså. Jeg er ikke vant til sånt. Merket jo med engang hva han var ute etter. jeg er rød
Gjest BethD Skrevet 26. januar 2022 #8 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var tørre saker ja. Men han stiller no spørsmål i det minste, du er no ikkje symmetrisk mot han i det heile tatt når du kun svarar kort. Korleis forventar du ein samtale når du kun svarar kort på eit spørsmål. Skal han køyre intervju/20 spørsmål/monolog då? Opplever dette ofte som mann, damene svarar kort på det eg spør om og ellers null. Då dør samtalen kjapt for eg tenkjer ho er ikkje interessert. Anonymkode: cd11b...9bf Nei men forventer jo egentlig noe mer enn dette?
norw Skrevet 26. januar 2022 #9 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er du rød eller blå? Anonymkode: 529d3...1cc Hva tror du? 😄
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #10 Skrevet 26. januar 2022 Hvorfor stiller du ingen spørsmål tilbake til fyren??? Det må jo bli kjedelige samtaler av det her Ellers enig i det du sier, samtalene der inne er dørgende kjedelige for begge kjønn tror jeg. Samme om igjen og om igjen, før det dør ut Anonymkode: e2b9e...b6b 2
Løvejenten Skrevet 26. januar 2022 #11 Skrevet 26. januar 2022 Herregud så kjedelig.. men ja, med mange går samtalen slik.. da meldte jeg meg fort ut fra den samtalen.. man merker egentlig fort om person er interessant, og da kommer interessen og spm naturligere. Ingenting som treffer meg bedre enn de som har en morsom åpningsreplikk. Om han har noen interessante bilder, så går det jo ann å starte samtalen derfra, by på deg selv og vær litt småflørtete/frekk «eks han bor i Bergen, så kan du jo kommentere noe ang regnet (jada, en typisk teit kommentar), men man får samtalen i gang, uten at det skal være så unaturlig.. biter de ikke på, så bare er de kjedelig 😃 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #12 Skrevet 26. januar 2022 Du svarer jo rimelig kjedelig da. Hvis du ikke skal spørre han om noe så må du i hvert fall svare mer utfyllende og gi han noe å bygge på for videre samtale. Han har sikkert hatt mange sånn kjipe samtaler og gidder sikkert ikke å kaste bort tiden med tørrprat og vil heller møtes for å se om du er mer livlig i virkeligheten. Den samtalen kunne jo vært mer spennende bare ved at du hadde svart "jeg bor *stedsnavn*. Har bodd her ganske lenge og trives godt. Hva med deg? Hvor bor du?" Han sier hvor han bor, og så kunne du spurt litt rundt det. Eller, når han spør om jobben din så kan du jo utbrodere litt mer der og da. Og spørre han litt tilbake. Nå vet jo ikke jeg hva slags jobb det er snakk om, men "jobber du også innen regnskap?" "Ja, det gjør jeg. Syns det er litt spennende med tall og orden og liker system i sakene! Jeg regner med du jobber med noe av det samme siden du spurte sånn? Har du jobbet med det lenge, eller?" Ved å utrbordere svarene litt så har motparten, og du selv, litt mer å bygge videre på og får lettere en flyt i samtalen og kommer lettere videre på interessante ting å snakke om. Anonymkode: 974cb...024 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #13 Skrevet 26. januar 2022 Hva når begge matcher, men ingen starter samtalen? Hva er greia? Og ukene går og ingen sier noe som helst. Jeg er den ene halvparten her, og har dermed halve skylda. Dette skjer meg støtt og stadig. Men jeg lurer likevel. kvinne Anonymkode: 6eb9d...4e3
Gjest BethD Skrevet 27. januar 2022 #14 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva når begge matcher, men ingen starter samtalen? Hva er greia? Og ukene går og ingen sier noe som helst. Jeg er den ene halvparten her, og har dermed halve skylda. Dette skjer meg støtt og stadig. Men jeg lurer likevel. kvinne Anonymkode: 6eb9d...4e3 Da er de ikke interessert tenker jeg. Har gjort det jeg også, matchet med noen og ikke tatt kontakt. Da har jeg egentlig bare tenkt at han var fin men enten for langt borte eller ventet for å se om han sier noe. Er jeg virkelig interessert så skriver jeg. Tenker mannfolkene tenker det samme?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #15 Skrevet 27. januar 2022 4 hours ago, BethD said: Da er de ikke interessert tenker jeg. Har gjort det jeg også, matchet med noen og ikke tatt kontakt. Da har jeg egentlig bare tenkt at han var fin men enten for langt borte eller ventet for å se om han sier noe. Er jeg virkelig interessert så skriver jeg. Tenker mannfolkene tenker det samme? Tror du må ta ansvar for ting. De få som faktisk vet å føre samtale eller tør å ta initiativ er de vi går på dates med. Men for all del, len deg passivt tilbake og vent på at mr perfect skal oppstå ut av ingenting. Det skjer ikke! Anonymkode: 761fe...f1e 5 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #16 Skrevet 27. januar 2022 21 hours ago, BethD said: Ja jeg skjønner jo at jeg er like dårlig her men merket jo fort hvordan ståa går. «Hei» uten smilefjes eller noe mer? altså. Jeg er ikke vant til sånt. Merket jo med engang hva han var ute etter. jeg er rød Nei, du er mye dårligere. Han stiller deg kanskje ikke verdens mest kreative spørsmål, men du gir jo bare korte faktasvar og ingen spørsmål i retur. Anonymkode: 2deeb...786 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #17 Skrevet 27. januar 2022 BethD skrev (På 26.1.2022 den 14.46): Ja jeg skjønner jo at jeg er like dårlig her men merket jo fort hvordan ståa går. «Hei» uten smilefjes eller noe mer? altså. Jeg er ikke vant til sånt. Merket jo med engang hva han var ute etter. jeg er rød Hører ut som fordommer... Er ikke du ute etter å bli kjent med de du matcher? Hvorfor er du på Tinder? Når du svarer han, men viser ingenting av interesse med å bli kjent med vedkommende tilbake. Så må jeg bare spørre hva i alle dager var poenget med å matche med vedkommende? Er du bare der for å kaste bort tiden til folk som ønsker å bli kjent med deg... Litt av en klovne verden vi lever i. Anonymkode: ce4e7...326 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå