AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Jeg skal snart til Danmark og er foreberedt på testing- men leser dette i Dagbladet nå "Det eneste kravet regjeringen vil opprettholde er krav om testing ved innreise til landet hvis man ikke har coronapass." og med coronapass så mener vi å logge oss inn på helsenorge der det står om evt coronasyk eller antall vaksinedoser? Forstår jeg det rett? Anonymkode: 2be50...cb5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #2 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 26.1.2022 den 10.24): Jeg skal snart til Danmark og er foreberedt på testing- men leser dette i Dagbladet nå "Det eneste kravet regjeringen vil opprettholde er krav om testing ved innreise til landet hvis man ikke har coronapass." og med coronapass så mener vi å logge oss inn på helsenorge der det står om evt coronasyk eller antall vaksinedoser? Forstår jeg det rett? Anonymkode: 2be50...cb5 Du logger deg inn på helsenorge, å der finner du koronapasset ditt. Enten har du et gyldig koronapass eller ikke. Anonymkode: b25ef...c50
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #3 Skrevet 27. januar 2022 Noen som vet om barn fra nå av slipper test ved innreise Danmark? Anonymkode: 56bbf...96a
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #4 Skrevet 31. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 27.1.2022 den 19.17): Noen som vet om barn fra nå av slipper test ved innreise Danmark? Anonymkode: 56bbf...96a Fra i morgen, 1.feb slipper alle som er vaksinert eller har vært syk med covid å teste seg Anonymkode: 2be50...cb5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå