Gå til innhold

Han er fantastisk - men...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i noen måneder nå vært betatt av en kollega. Vi jobber ikke sammen hver dag, men et par ganger i uka/mnd så vi ses jo ikke så veldig ofte, men når vi først jobber sammen så er vi mye sammen. 

Etter ca 2 mnd med hemmelig crush på han, orket jeg ikke mer og innrømte ovenfor han at jeg likte han litt... Jeg sa ikke hvor betatt jeg var, men mer at jeg har følt at han har sendt signaler og måten han ser på meg på og mange andre små ting + at han i seg selv er en fantastisk person, har gjort meg litt trollbundet. Og jeg blir ikke så lett forelska... Har vært singel i et par år nå og datet en del flotte menn men ingen som har klart å fange meg på den måten som han har gjort. 

Så da jeg fortalte han det, rødmet og flirte han og syns det var veldig hyggelig å høre og at han var glad for at jeg var ærlig med han. Han var med andre ord bare forståelsesfull og positiv i tilbakemeldingene sine, men han sa aldri noe om sine egne tanker og følelser... Han er generelt en litt privat person, gir helst ikke så mye av seg selv, men byr likevel mye på for å glede andre. Han er en sånn som vil behage andre rundt seg.. 

Etter den samtalen har ting vært som før, ikke noe mer rart, nesten heller blitt bedre og mer avslappende. Jeg har også følt at jeg kan legge vekk følelsene mine litt og være avslappet og komfortabel rundt han. Det er klart jeg fortsatt er litt nervøs innimellom og ønsker feks å være litt ekstra fin de dagene jeg vet jeg skal jobbe med han.

Men selv om det er mye enklere å leve med å være betatt av han nå, etter å ha få sagt det til han, så kjenner jeg likevel på den lengselen av å få være nær han. Den nærheten. Få en klem av han, snakke mer med han. Jeg har lyst til å møte han på privaten også.. Trenger nødvendigvis ikke å være noe romantisk, bare vennskapelig. Men han og jeg har en veldig god kontakt og vi ser hverandre.. Det er noe veldig spesielt ved han som jeg ikke kan sette helt ord på, men samtidig vet jeg at jeg føler meg så bra og verdsatt rundt han. 

Han gjør også små søte ting for meg innimellom på jobb. Han har tydelig fått med seg hva jeg liker, hva som er typisk meg etc og det merkes godt. Han husker også godt det jeg har fortalt han tidligere og spør gjerne om dette i en lang stund etterpå og er interessert i å høre hvordan ditt og datt har vært/gått.

Jeg har også fått kommentarer fra flere på jobben om at de kan merke kjemien mellom han og meg. Og at vi hadde vært et pent par. 

Så den siste personen som må gjøre eller si noe for at noe kan skje er jo han selv. Men jeg aner ikke hva han føler eller tenker. Men noe inni meg sier at siden han fortsatt ikke har gjort noe med "saken" selv etter min innrømmelse, så er han bare ikke intr på den måten. Og han ønsker kanskje bare å ha den gode kontakten som kollega. Eller kanskje han bare liker følelsen av at han har klart å catche meg 😅

Kan kanskje spesielt dere menn svare på dette. Hva tror dere han tenker? 😅

Anonymkode: 61097...3d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han liker deg som person, men ikke på romantisk (eller seksuelt?) vis. Ellers hadde han gitt uttrykk for noe tilbake, eller gjort et framstøt i ettertid. 

Anonymkode: d63d8...daa

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Høres ut som han liker deg som person, men ikke på romantisk (eller seksuelt?) vis. Ellers hadde han gitt uttrykk for noe tilbake, eller gjort et framstøt i ettertid. 

Anonymkode: d63d8...daa

Ja det er det jeg også tror.. 😝 Litt kjipt men typisk 😅 når jeg først endelig er intr i noen så er dt ikke gjensidig.

Ts

Skrevet

Er han ledig da? Kanskje han egentlig har andre forpliktelser. 

Anonymkode: 10909...3af

• Liker 2
Skrevet

Det høres dessverre mest ut som om han ikke er interessert i mer enn vennskap, men det kommer an på hvor tydelig du var.

Jeg vet ikke om jeg helt ville tatt hintet 100% om noen sa "Jeg liker deg litt". Hva betyr det? Jeg opplever at kvinner er ganske subtile når de selv mener de er tydelige.

En annen sak er at dette kanskje må modnes hos ham. Han hadde ikke noe crush, men det kan utvikle seg når han vet hva du føler.

• Nyttig 1
Skrevet
Isambard skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke om jeg helt ville tatt hintet 100% om noen sa "Jeg liker deg litt". Hva betyr det? Jeg opplever at kvinner er ganske subtile når de selv mener de er tydelige.

En annen sak er at dette kanskje må modnes hos ham. Han hadde ikke noe crush, men det kan utvikle seg når han vet hva du føler.

100%

Vær enda mer tydelig TS!

En jeg likte (ble veldig fort venner etter å ha møttes første dag på ny skole) og jeg snakket om hvem vi syntes var "interessante". Han nevnte ei jente på skolen sitt navn. Jeg sa at jeg likte han, godt. Han svarte at han ikke i det heletatt trodde han hadde sjanse på meg, at han trodde jeg bare ville ha han som en venn, og at trodde jeg var interessert i en kompis av han som jeg tok kontakt med først. Men så ble det fort noen dates, og han sa nokså fort at han var forelska.

Veldig glad for at jeg valgte å være helt direkte.

Anonymkode: 8fc57...cb4

• Liker 1
Skrevet

Han kunne jo sagt at han synes det var hyggelig, men ikke følte helt det samme også. Så jeg ville ikke gitt opp uten videre. 

Anonymkode: 75fb8...063

Skrevet

Kan du ikke spørre han om dere skal finne på noe etter jobb en dag? Kom med et konkret forslag. Han vet jo nå hva du føler, så da burde han jo si nei dersom han ikke er interessert. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvor lenge siden er det dere hadde den samtalen da? 

Anonymkode: 5e348...baf

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har i noen måneder nå vært betatt av en kollega. Vi jobber ikke sammen hver dag, men et par ganger i uka/mnd så vi ses jo ikke så veldig ofte, men når vi først jobber sammen så er vi mye sammen. 

Etter ca 2 mnd med hemmelig crush på han, orket jeg ikke mer og innrømte ovenfor han at jeg likte han litt... Jeg sa ikke hvor betatt jeg var, men mer at jeg har følt at han har sendt signaler og måten han ser på meg på og mange andre små ting + at han i seg selv er en fantastisk person, har gjort meg litt trollbundet. Og jeg blir ikke så lett forelska... Har vært singel i et par år nå og datet en del flotte menn men ingen som har klart å fange meg på den måten som han har gjort. 

Så da jeg fortalte han det, rødmet og flirte han og syns det var veldig hyggelig å høre og at han var glad for at jeg var ærlig med han. Han var med andre ord bare forståelsesfull og positiv i tilbakemeldingene sine, men han sa aldri noe om sine egne tanker og følelser... Han er generelt en litt privat person, gir helst ikke så mye av seg selv, men byr likevel mye på for å glede andre. Han er en sånn som vil behage andre rundt seg.. 

Etter den samtalen har ting vært som før, ikke noe mer rart, nesten heller blitt bedre og mer avslappende. Jeg har også følt at jeg kan legge vekk følelsene mine litt og være avslappet og komfortabel rundt han. Det er klart jeg fortsatt er litt nervøs innimellom og ønsker feks å være litt ekstra fin de dagene jeg vet jeg skal jobbe med han.

Men selv om det er mye enklere å leve med å være betatt av han nå, etter å ha få sagt det til han, så kjenner jeg likevel på den lengselen av å få være nær han. Den nærheten. Få en klem av han, snakke mer med han. Jeg har lyst til å møte han på privaten også.. Trenger nødvendigvis ikke å være noe romantisk, bare vennskapelig. Men han og jeg har en veldig god kontakt og vi ser hverandre.. Det er noe veldig spesielt ved han som jeg ikke kan sette helt ord på, men samtidig vet jeg at jeg føler meg så bra og verdsatt rundt han. 

Han gjør også små søte ting for meg innimellom på jobb. Han har tydelig fått med seg hva jeg liker, hva som er typisk meg etc og det merkes godt. Han husker også godt det jeg har fortalt han tidligere og spør gjerne om dette i en lang stund etterpå og er interessert i å høre hvordan ditt og datt har vært/gått.

Jeg har også fått kommentarer fra flere på jobben om at de kan merke kjemien mellom han og meg. Og at vi hadde vært et pent par. 

Så den siste personen som må gjøre eller si noe for at noe kan skje er jo han selv. Men jeg aner ikke hva han føler eller tenker. Men noe inni meg sier at siden han fortsatt ikke har gjort noe med "saken" selv etter min innrømmelse, så er han bare ikke intr på den måten. Og han ønsker kanskje bare å ha den gode kontakten som kollega. Eller kanskje han bare liker følelsen av at han har klart å catche meg 😅

Kan kanskje spesielt dere menn svare på dette. Hva tror dere han tenker? 😅

Han er høflig og snill mot deg. 

Jeg ville ikke lagt mer i det. 

Anonymkode: 85959...d14

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.1.2022 den 19.46):

Hvor lenge siden er det dere hadde den samtalen da? 

Anonymkode: 5e348...baf

Det er noen uker siden nå. 

Ts

Skrevet

Jeg inviterte han m på kino m et par andre venner i helga. Han sa han hadde lyst, sa kanskje og ville vite når klslett det var. Jeg har ikke spurt eller snakket noe mer med han om det etter det. Den ene vennen som også kjenner han mener han kanskje ikke er med, for det ikke virker sånn. 

Jeg tenker at hvis han var interessert i meg, om så bare litt, så hadde han blitt med. Men siden det ser ut som han ikke er med, så tar jeg hintet. 

Right? 😅

Eller bør jeg fortsatt bare... Prøve. Kanskje slutte å være vag og heller bare si rett ut at jeg liker han. Men føler jeg ikke burde si noe mer egt.. Føler jeg dummer meg ut. 

Ts

Skrevet

Er du i det hele tatt sikker på at han er singel/hetero?

Anonymkode: b9f0c...466

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du i det hele tatt sikker på at han er singel/hetero?

Anonymkode: b9f0c...466

Nei, det er jeg ikke. Han har gitt ganske tydelig uttrykk for at han er singel. Men heterodelen er jeg faktisk usikker på. Han er litt vag der.. Noen ganger tror jeg han skjuler noe også. Kanskje han er gay. Det var det jeg trodde i starten før jeg ble bedre kjent m han 😅

Ts

Skrevet

Dette høres ut som en kjent person… har han et hus han driver og pusser opp?! 😅

Anonymkode: 4f9ff...e0b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Litt nysgjerrig her; hvordan fikk du dette til å høres kjent ut? 

Anonymkode: 9ddf0...8df

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, langt ifra 😅😅 og hvordan høres han kjent ut på noen måte? 😆

Skrevet

Jeg sitter med frustrerte følelser og skulle ønske jeg aldri falt for han... Jeg faller ikke lett og har ikke følt noe spesielt for en mann på mange år. Men når jeg først faller så faller jeg hardt. Og selvfølgelig skjer det m en som sannsynligvis ikke føler noe tilbake. Grattis til meg 😅 men da vet jeg ihvrtfall at jeg fortsatt KAN falle for en mann da.. Bare at det ikke skjer så ofte.. Håper bare ikke det tar så lang tid før jeg finner en jeg kan falle for da, som også liker meg tilbake. 

Kjenner behovet for å ha den dype og nære kontakten med en mann stikker hardt nå. Etter 4 år som lykkelig singel, er jeg nå lei det 😅

Ts

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg synes det høres ut som om han ikke er interessert i deg, men heller ikke vil ødelegge den gode tonen mellom dere. Hadde han vært interessert, hadde han ikke oppført seg sånn. Jeg synes de overtolker litt mye her, han er ikke interessert. 

Anonymkode: ebd6d...2e7

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...