AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #1 Skrevet 26. januar 2022 Jeg har økt omtrent 15 kg etter oppstart av Cipralex for 1,5 år siden. Vurderer nå bytte til Fluoxetin da denne er mer vektnøytral for endel, men jeg må jo trappe ned Cipralex helt før jeg så trapper opp Fluoxetin. Har noen prøvd dette? Og merket dere endring på vekt? Eventuelt når dere sluttet helt, gikk ekstrakiloene nogenlunde av? Anonymkode: 97178...c4a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #2 Skrevet 26. januar 2022 Jeg gikk på Zoloft og synes det var veldig vanskelig å gå ned i vekt, fordi jeg ble så sulten. Fikk derfor bytta til Aurorix, og den er mye bedre! Har gått ned 12 kilo siden jeg bytta. Nå har jeg virkelig tatt tak i kosthold og sånt også, men det var mye vanskeligere på Zoloft. Kunne spise fire brødskiver til lunsj og fortsatt være sulten, mens nå blir jeg mett av to knekkebrød. Anonymkode: 84947...2c3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #3 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg gikk på Zoloft og synes det var veldig vanskelig å gå ned i vekt, fordi jeg ble så sulten. Fikk derfor bytta til Aurorix, og den er mye bedre! Har gått ned 12 kilo siden jeg bytta. Nå har jeg virkelig tatt tak i kosthold og sånt også, men det var mye vanskeligere på Zoloft. Kunne spise fire brødskiver til lunsj og fortsatt være sulten, mens nå blir jeg mett av to knekkebrød. Anonymkode: 84947...2c3 Ah ok! Jeg sliter ikke med sult egentlig, bare økende vekt. Måtte du trappe helt ned? Jeg må nemlig det 🙈 Anonymkode: 97178...c4a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #4 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ah ok! Jeg sliter ikke med sult egentlig, bare økende vekt. Måtte du trappe helt ned? Jeg må nemlig det 🙈 Anonymkode: 97178...c4a Ja, måtte helt ned. Men det er sjelden vekta øker av seg selv av medisiner, så da er det ikke sikkert det hjelper å bytte. Verdt et forsøk da 😊 Anonymkode: 84947...2c3 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #5 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, måtte helt ned. Men det er sjelden vekta øker av seg selv av medisiner, så da er det ikke sikkert det hjelper å bytte. Verdt et forsøk da 😊 Anonymkode: 84947...2c3 Må iallefall gi det et forsøk. Veier 16 kilo mer enn før oppstart, og har ikke spesielt annerledes matvaner igrunnen 🤷♀️ Vi kjøper/spiser det samme generelt av sunt og usunt. Anonymkode: 97178...c4a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2022 #6 Skrevet 26. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Må iallefall gi det et forsøk. Veier 16 kilo mer enn før oppstart, og har ikke spesielt annerledes matvaner igrunnen 🤷♀️ Vi kjøper/spiser det samme generelt av sunt og usunt. Anonymkode: 97178...c4a Kan måltidene ha økt litt og litt uten at du har lagt merke til det? Fordi medisinen i seg selv gjør ikke at du legger på deg nemlig, selvom det kanskje ikke er noe du vil høre. Anonymkode: 64960...bf3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå